mut eikös jokainen mies katsele naisia samalla tavalla? eikä silti ole ihastunut... kai sen huomaa siitä että flirttailee aina nähdessä ja on kiinnostunut sinun asioistasi.Alkuperäinen kirjoittaja fg:mies katsoo enemmän sun rintoihin ja perseeseen kuin silmiin.
Kiimanen mies kattoo noihin. Mun mielestä ihastunut mies katsoo silmiin.Alkuperäinen kirjoittaja fg:mies katsoo enemmän sun rintoihin ja perseeseen kuin silmiin.
kiimainen=ihastunut miehillä.Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Kiimanen mies kattoo noihin. Mun mielestä ihastunut mies katsoo silmiin.Alkuperäinen kirjoittaja fg:mies katsoo enemmän sun rintoihin ja perseeseen kuin silmiin.
Entä jos katsoo toooosi pitkään, mutta ilman pään kallistusta?Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Mä luin tästä ihan vasta pariviikkoa sitten, joku elekielen "tuntija" tai joku kirjoitti että, jos miehes katsoo sua pari sekunttia yhteen menoon silmiin, kääntää koko vartalon suhun päin ja kallistaa päätä vähän oikealle, se haluaa sua.
Tiijä sitä sit
2 täysin eri asiaa.Alkuperäinen kirjoittaja fg:kiimainen=ihastunut miehillä.Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Kiimanen mies kattoo noihin. Mun mielestä ihastunut mies katsoo silmiin.Alkuperäinen kirjoittaja fg:mies katsoo enemmän sun rintoihin ja perseeseen kuin silmiin.
Aika yksiulotteista. Tiesitkö, jotkut miehet oikeasti omaavat muitakin tunteita, kuin kiima. =)Alkuperäinen kirjoittaja fg:kiimainen=ihastunut miehillä.Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Kiimanen mies kattoo noihin. Mun mielestä ihastunut mies katsoo silmiin.Alkuperäinen kirjoittaja fg:mies katsoo enemmän sun rintoihin ja perseeseen kuin silmiin.
En mie tiijä, luin tuon jostakinAlkuperäinen kirjoittaja ihastunut:Entä jos katsoo toooosi pitkään, mutta ilman pään kallistusta?Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Mä luin tästä ihan vasta pariviikkoa sitten, joku elekielen "tuntija" tai joku kirjoitti että, jos miehes katsoo sua pari sekunttia yhteen menoon silmiin, kääntää koko vartalon suhun päin ja kallistaa päätä vähän oikealle, se haluaa sua.
Tiijä sitä sit
Kuka se poikkeusyksilö on?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Aika yksiulotteista. Tiesitkö, jotkut miehet oikeasti omaavat muitakin tunteita, kuin kiima. =)Alkuperäinen kirjoittaja fg:kiimainen=ihastunut miehillä.Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Kiimanen mies kattoo noihin. Mun mielestä ihastunut mies katsoo silmiin.Alkuperäinen kirjoittaja fg:mies katsoo enemmän sun rintoihin ja perseeseen kuin silmiin.
No höh, aattelin et tietäisitAlkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:En mie tiijä, luin tuon jostakin
Ei kun just toisin päin.Alkuperäinen kirjoittaja fg:mies katsoo enemmän sun rintoihin ja perseeseen kuin silmiin.
Tai ketä ne poikkeusykilöt on, joista sä puhut? ne joilla on vaan toi yksi tunne, joka riittää kattamaan koko elämän.Alkuperäinen kirjoittaja fg:Kuka se poikkeusyksilö on?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Aika yksiulotteista. Tiesitkö, jotkut miehet oikeasti omaavat muitakin tunteita, kuin kiima. =)Alkuperäinen kirjoittaja fg:kiimainen=ihastunut miehillä.Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Kiimanen mies kattoo noihin. Mun mielestä ihastunut mies katsoo silmiin.Alkuperäinen kirjoittaja fg:mies katsoo enemmän sun rintoihin ja perseeseen kuin silmiin.
Kyllä mä uskon että olis..In lööv :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ihastunut:No höh, aattelin et tietäisitAlkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:En mie tiijä, luin tuon jostakin
Veikkaa?
Ou mai gaad .Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Mä luin tästä ihan vasta pariviikkoa sitten, joku elekielen "tuntija" tai joku kirjoitti että, jos miehes katsoo sua pari sekunttia yhteen menoon silmiin, kääntää koko vartalon suhun päin ja kallistaa päätä vähän oikealle, se haluaa sua.
Tiijä sitä sit
höpöhöpö. Miehethän panee puutteessaan lähes ketä vaan, ihastus on aivan eri asia.Alkuperäinen kirjoittaja fg:kiimainen=ihastunut miehillä.Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Kiimanen mies kattoo noihin. Mun mielestä ihastunut mies katsoo silmiin.Alkuperäinen kirjoittaja fg:mies katsoo enemmän sun rintoihin ja perseeseen kuin silmiin.
Oih! :heart: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Kyllä mä uskon että olis..In lööv :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ihastunut:No höh, aattelin et tietäisitAlkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:En mie tiijä, luin tuon jostakin
Veikkaa?
mies ihastuu sellaiseen naiseen joka antaa panna toisenkin kerran.Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:höpöhöpö. Miehethän panee puutteessaan lähes ketä vaan, ihastus on aivan eri asia.Alkuperäinen kirjoittaja fg:kiimainen=ihastunut miehillä.Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Kiimanen mies kattoo noihin. Mun mielestä ihastunut mies katsoo silmiin.Alkuperäinen kirjoittaja fg:mies katsoo enemmän sun rintoihin ja perseeseen kuin silmiin.
nyt olet kyllä erehtynyt. se on niinku mä sanoin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tai ketä ne poikkeusykilöt on, joista sä puhut? ne joilla on vaan toi yksi tunne, joka riittää kattamaan koko elämän.Alkuperäinen kirjoittaja fg:Kuka se poikkeusyksilö on?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Aika yksiulotteista. Tiesitkö, jotkut miehet oikeasti omaavat muitakin tunteita, kuin kiima. =)Alkuperäinen kirjoittaja fg:kiimainen=ihastunut miehillä.Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Kiimanen mies kattoo noihin. Mun mielestä ihastunut mies katsoo silmiin.Alkuperäinen kirjoittaja fg:mies katsoo enemmän sun rintoihin ja perseeseen kuin silmiin.
Niin munkin mielestä. Haluaa tehdä vaikutuksen ja taatusti katsoo silmiin eikä varmasti rintoihin.Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Kiimanen mies kattoo noihin. Mun mielestä ihastunut mies katsoo silmiin.Alkuperäinen kirjoittaja fg:mies katsoo enemmän sun rintoihin ja perseeseen kuin silmiin.
kattoo rintoihin niin nopeasti ettei naisen silmä kykene huomaamaan.Alkuperäinen kirjoittaja niin:Niin munkin mielestä. Haluaa tehdä vaikutuksen ja taatusti katsoo silmiin eikä varmasti rintoihin.Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Kiimanen mies kattoo noihin. Mun mielestä ihastunut mies katsoo silmiin.Alkuperäinen kirjoittaja fg:mies katsoo enemmän sun rintoihin ja perseeseen kuin silmiin.
Pienet on piiris, ei voi muuta sanoa.Alkuperäinen kirjoittaja fg:mies ihastuu sellaiseen naiseen joka antaa panna toisenkin kerran.
Alkuperäinen kirjoittaja fg:kattoo rintoihin niin nopeasti ettei naisen silmä kykene huomaamaan.Alkuperäinen kirjoittaja niin:Niin munkin mielestä. Haluaa tehdä vaikutuksen ja taatusti katsoo silmiin eikä varmasti rintoihin.Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Kiimanen mies kattoo noihin. Mun mielestä ihastunut mies katsoo silmiin.Alkuperäinen kirjoittaja fg:mies katsoo enemmän sun rintoihin ja perseeseen kuin silmiin.