Hakutulokset

  1. M

    Mikä turvaistuin 3-vuotiaalle??

    Kuopus ottaa pian käyttöön esikon nykyisen turvaistuimen ja esikolle pitäisi ostaa uusi. Mutta mikä? Suosituksia??
  2. M

    Minne 1v. kuvaan Helsingissä??

    Laitetaas tää tännekin puolelle. Täällä varmaan ainakin on kokemusta asiasta. =) Eli kaipaan suosituksia minne kannattaisi mennä 1v kuvaan Helsingissä. Myös Espoo/Vantaa käy. Kiitokset! :heart:
  3. M

    Minne 1v. kuvaan Helsingissä?

    1v kuvaus olisi edessä ja pähkäilen minne kannattaisi mennä. Suosituksia??? Missä olette käyneet kuvassa? Kiitokset jo valmiiksi! :heart:
  4. M

    Kolmatta kuumeilevat!!

    Huolitteko mukaan...??? :heart: Meillä on -04 syntynyt tyttö ja -06 syntynyt poika. Itse olen 30 ja mies 33. Kuumeilu kolmannesta on kova! Mies ei tosin vielä ole lämmennyt ajatukselle... :headwall: Nyt on n. kuukauden ajan ollut hormoonikierukka käytössä, mutta olen jo miettinyt sen...
  5. M

    Vauvan hampaiden narskutus

    9kk pikku ukkomme on löytänyt nyt uuden huvin - hampaiden narskuttelu! Ääni on kamala, aivan selkäpiitä karmii ja karvat nousee pystyyn. :/ Ihan itselläkin sattuu hampaisiin! Hampaita on neljä + viides juuri tullut läpi. Tekeekö muut vauvat samaa? Kuinka kauan sitä on kestänyt? Ja...
  6. M

    Vyöhyketerapia synnytyksen käynnistäjänä?

    Onko kokemuksia vyöhyketerapiasta synnytyksen käynnistäjänä? Onko apua? Monta kertaa kävit? Millä rv:lla aloitit käynnit? Itse ajattelin kokeilla. Jos lisäksi tiedät hyvän vyöhyketerapeutin Hki-Espoo akselilla, niin suosittele ihmeessä! Kiitti jo etukäteen!
  7. M

    Laihdutus ja raskaus

    Onko kokemusta pisteiden laskusta ja raskaaksi tulosta? Meillä vauvaa yritetty jonkin aikaa ja laihis vasta päässyt hyvään vauhtiin. Oletteko jatkaneet ihan normaalisti pisteiden laskua vaikka olette tulleet raskaaksi? Mässäämään en silti ole ajatellut ruveta vaikka r-testi plussaa näyttäisikin.
  8. M

    Kilopino vk:16

    Kolme viikkoa tiukkaa mutta helppoa laihista takana ja paino tällä hetkellä 79,5. 83 kg aloitin ja vielä ainakin 10 kg pitäisi saada pois.
  9. M

    jippiiiii!

    Olen niin onnellinen!!! Tiistaina tulee pv kolme viikkoa täyteen ja paino on pudonnut jo kolme kiloa! Vielä 12 kg jäljellä, olen päättänyt sen lähtevän. Tää on ollut tosi helppoa, kun on motivaatio kerrankin kohdallaan. Eilen ostin jopa uudet lenkkivaatteet.. Ei muuta kun laitetaan kaikki läskit...
  10. M

    pituus/paino/tavoite/missä ajassa?

    172/83/68/syksyyn mennessä Takaisin "ennen raskautta" mittoihin olis tarkoitus..Ja ajattelin onnistua, nyt on motivaaatio kohdallaan!! Olen ollut pv reilu viikon ja hyvin on mennyt, ekan viikon pudotus oli huimat 1.7 kg.

Yhteistyössä