Hakutulokset

  1. A

    clearblue digitaalinen testi

    Hei! Tänään apteekissa tuli vähän sellanen mitä vittua olo. Ensimmäistä kertaa luin clearbluen tekstit ja siinähän lukee että näyttää tuloksen 3+ viikon jälkeen hedelmöityksestä. Kysyin apteekin tätiltä että pitääkö tämä nyt paikkansa että menkkojen pitää olla viikon myöhässä jotta testi...
  2. A

    2,5 vuotias näki rakastelun

    Mulla on aivan hirveä olo, kun poikamme näki kun harrastimme seksiä mieheni kanssa. Olimme peiton alla lusikka asennossa ja kun lopetimme niin poika olikin hereillä ja hän nauroi ja piti kättä suun edessä ja sanoi: isi heilui. Sitten hän matki isin heilumista pitkin päivää. Yritimme sanoa että...
  3. A

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Heippa! Mennyt vähänaikaa viime kirjoituksesta. Parin päivän päästä pitäisi alkaa menkat. Tietenkin toivon ettei alkaisi :) Tää kuukausi on mennyt keskittyessä laihdutuskuuriini. Ole tiputtanut edellisen raskauden kiloja pois, jos se auttaisi raskautumisessa (onko tuo edes sana? :) ) puoli...
  4. A

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Kp2/30 niinhän menkat tuli kuten aikasemmin ennustin :) no ei se mitään. Uuteen ja parempaan yritykseen vaan! :) aurinkokin paistaa niin ihanasti. Valitettavasti poika on kuumeessa joten ulos ei pääse mutta piristää se paiste tätä sisälläkin oloa. Hyvää päivänjatkoa kaikille :)
  5. A

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Kp 29/28-30 että i vielä ainakaan menkkatuntemuksia. No mut jos vanhat merkit pitää paikkansa niin yöllä alkaa jomottelemaan ja aamulla menkat alkaa. Mut testiä en tee vaikka laatikosta ylimääräisen testin löysinkin :) ei ole kyllä yhtään sellainen olo että oisraskaana. Ekassa raskaudessa...
  6. A

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Huomenta. Nyt ois kiertopäivä 28, eli tänään tai Viim. Tiistaina pitäisi alkaa menkat. Aika varmasti alkaakin kun on tosiaan ollut kuivempi kausi tuon rouhimisen suhteen. Saa nähdä. Nyt en ainakaan osta testiä ennen keskiviikkoa :)
  7. A

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Heh. Hyvin tämä puhelin muuttaa nuita minun sanoja. Ei siis olla rouhittu vaan touhuttu :D
  8. A

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Äh, jotenkin tämä kierto meni ohi eikä petihommia oikein ole tullut hoidettua mallikkaasti. Mies töissä ja muutenkin ollut kuiva kausi minun osalta. Yhden kerran päivää ennen ovulaatiota tuli rouhittua, joten eipä ole toiveet kovin korkealla raskauden suhteen. Huomenna ois kaksvuotisneuvola...
  9. A

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Poika syntynyt 1/11 ja yk 2 :) Tuossa minun tiedot vielä.
  10. A

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Huomenta. Onnittelut pörrölle :) Tulin ihan kysymään että minkälainen on ovislima? Voiko se olla verensekainen? Jos nyt aamula tuli verensekainen klöntti niin onko ovis mennyt jo vai menoossa vai tulossa? :) Eilen olis laskurinmukaan ollut ovis mutta yllätysyllätys mies joutui...
  11. A

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Tänään kiertopäivä 16. Laitan sen nyt tänne vaikka minua ei näköjään huolita listoille. Netin ovistestin mukaan tänään olisi se päivä joten toivottavasti mies tulee töistä normaaliin aikaan eikä joudu ylitöihin :)
  12. A

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Tänään kiertopäivä 12. Tein ovulaatiotestin ja siihen ei tullut yhtään mitään. Eli voi hyvinkin olla että ovuloin vasta myöhemmässä vaiheessa kiertoa. Pojan kanssa ollaan siivottu koko aamun. Raukka niin tohkeissaan siivosi, että väsähti ja nukahti sohvalle. No, äippä sitten tässä pitää...
  13. A

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    heipä hei! Nyt kun virallisesti aloimme taas yrittämään niin tuntuu, että raskaanaolevia naisia pörrää joka kulmalla :) Pitäisi tilata ovistikkuja jotta vois vähän seurata missävaiheessa kuuta ovuloin. Edellisen kohdalla lääkäri sanoi eka ultran perusteella, että luultavasti ovuloin vasta...
  14. A

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Juu eli poika on syntynyt 1/11 (tammikuu) ja kiertopäivä 10/28-30. Yrityskerta 2.
  15. A

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Hei! Voisin ilmottautua mukaan ketjuun. Olen 31 vuotias äippä täältä pohjois-suomesta. Minulla on poika joka on syntynyt 1/11. Pikkuista kakkosta olemme alkaneet juuri yrittämään, vaikka emme oikeastaan ole käyttäneet ehkäisyä esikoisen jälkeen ollenkaan. Esikoista tehdessä meni 5 vuotta...
  16. A

    voiko digitaalinen raskaustesti näyttää väärin?

    oho, menipä kauan. :O oliskohan sitten mullakin vielä mahiksia raskauteen :)
  17. A

    voiko digitaalinen raskaustesti näyttää väärin?

    Jep tein aamulla testin eikä mitään näkynyt siinä :( Ihme homma. Ekan kohdalla en tiedä kauan meni kun tein raskaustestin vasta viikolla 8 kun oli niin kyllästynyt testien tekemiseen. Viisi vuotta yritettiin ja jo luovutinki kun sitten yhtäkkiä tulin raskaaksi. Silloin viikolla 8 tulikin ihan...
  18. A

    voiko digitaalinen raskaustesti näyttää väärin?

    Kiitos vastauksista. Heräsinpä tässä juuri pojan 1vee 1kk raivokohtaukseen. Yöpullosta pois opettelu menossa :) menkkoja ei vieläkään näy. Ostin uuden testin ja ajattelin tehä sen aamulla. Hirveetä palelua on ollut ja kuvotustakin. Sitä pahaa oloa ei kylläkään ollut pojan raskauden aikana...
  19. A

    voiko digitaalinen raskaustesti näyttää väärin?

    Tää on kyllä tylsä palsta kun ei ikinä kukaan vastaa mihinkään kysymykseen
  20. A

    voiko digitaalinen raskaustesti näyttää väärin?

    Olen vähän hämillään. Ostin clearblue digitaalisen raskaustestin viikkonäytöllä. Minulla on kuukautiset 4 päivää myöhässä. Samankaltaisia raskausoireita on kuin edellisessä raskaudessa. Silti testi näytti ei raskaana. Voiko olla mahdollista että silti olisin raskaana? Vai onko toivo nyt menetetty?

Yhteistyössä