voiko digitaalinen raskaustesti näyttää väärin?

Olen vähän hämillään. Ostin clearblue digitaalisen raskaustestin viikkonäytöllä. Minulla on kuukautiset 4 päivää myöhässä. Samankaltaisia raskausoireita on kuin edellisessä raskaudessa. Silti testi näytti ei raskaana. Voiko olla mahdollista että silti olisin raskaana? Vai onko toivo nyt menetetty?
 
annis81 - voihan olla, että olet ovuloinut myöhemmin - ja testikin sitten tärpin näyttäisi myöhemmin.

Plussa peukutuksia d=)b täältä!:heart:

..ihmettelen vain hieman:rolleyes:..tuolla toisaalla kirjoittelit synnytystapa arviointiin menostasi..ja nyt vasta olisit kuitenkin R-testin tehnyt ja menkat 4vrk myöhässä???..
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos vastauksista. Heräsinpä tässä juuri pojan 1vee 1kk raivokohtaukseen. Yöpullosta pois opettelu menossa :) menkkoja ei vieläkään näy. Ostin uuden testin ja ajattelin tehä sen aamulla. Hirveetä palelua on ollut ja kuvotustakin. Sitä pahaa oloa ei kylläkään ollut pojan raskauden aikana kunhan söi säännöllisesti.

Mies sanoi että ne menkat vaan ootti sitä että hän tulee kotia (on ollut viikon työmatkalla ja tuli tuli illalla). Kuulemma ne levahtaa aina käsiin kun edes ehottaa seksiä :)
 
No esim mulla tänään 6+2 menossa niin sain vasta tänään digitestiin näkyviin raskaana! Ennemmin jotkut testit näyttäneet hailakkaa plussaa tai sitten selvää negaa!! Eli mulla on ollut toinenkin ovis ilmeisesti, mistä vasta tärpännyt.. Plussasin ovisplussan kp14, mutta ei siitä kyllä tärppiä välttämättä ole käynyt!
 
Jep tein aamulla testin eikä mitään näkynyt siinä :( Ihme homma. Ekan kohdalla en tiedä kauan meni kun tein raskaustestin vasta viikolla 8 kun oli niin kyllästynyt testien tekemiseen. Viisi vuotta yritettiin ja jo luovutinki kun sitten yhtäkkiä tulin raskaaksi. Silloin viikolla 8 tulikin ihan puhas plussa johonki prisman raskaustestiin. No ehkä minun ois sitten vaan parempi oottaa pari viikkoa ennen kuin taas testailen :)
 

Yhteistyössä