<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Äh, jotenkin tämä kierto meni ohi eikä petihommia oikein ole tullut hoidettua mallikkaasti. Mies töissä ja muutenkin ollut kuiva kausi minun osalta. Yhden kerran päivää ennen ovulaatiota tuli rouhittua, joten eipä ole toiveet kovin korkealla raskauden suhteen.

Huomenna ois kaksvuotisneuvola esikoisen kans. Saakohan se siellä rokotteen? Pitäis alkaa kaivamaan neuvolakorttia esille
 
Moikka! Mä rohkaistuin liittymään keskusteluun. Tosin en tiedä, kuinka paljon ehdin täällä käydä. Tyttö syntyi 04/12, eilen loppui pillerit ja kuukautisia ei kunnolla ole vielä näkynyt varmaankaan imetyksen ja pillereiden vuoksi. Joulukuun lopussa oli jotain kuukautisten tapaista, mutta todella niukkaa ja seuraavia edelleen odottelen. Kiertoni on ennen ollut 21-24 päivää ja todella säännöllinen. Suunnitelmissani on palata töihin vielä tämän kevään aikana enkä odota nopeaa raskautumista, mutta tavallaan se olisi ihan kiva yllätys =D
 
Menkkajuilintoja aina välillä, kait se täti sieltä kohta kurvaa. Dpo ainakin 14, ehkä jopa enemmän. Oli pakko vielä testata yksi nega aamulla, KOSKA mulla on nännit ihan hillittömän arat, etenkin oikea! Mitä ihmettä? Kp 23/26-28. Jos menkkoja ei kuulu niin su tai alkuviikosta testaan vielä. Nyt ei kai auta kun odotella.
 
Kp 32/30. Menkkajuilintaa on koko ajan, ja eriskummallisen näköisen haamun testasin taas, mutta näillä kokemuksilla en haamuihin luota. Ostan viikonlopuksi digitestin jos ei menkkoja näy. En jotenkin usko yhtään että voisin olla raskaana. Ahdistaa oikeastaan vain koko ajan se, että menkat alkaa pian. :(
 
Kp 33/30, ja kyllä se plussa lienee! Menkkamaista tuntemusta alamahalla edelleen, ja lisäksi mulla on tullut eilen ja tänään ihan kunnon nenäverenvuoto. Tiedä sitten, liittyykö tähän vai ei, mutta tuommosta ei ennen ole ollut.

Kannatti näköjään liittyä tänne palstalle, kun puolen vuoden yrittämisen jälkeen nyt sitten plussaan. :) Olen onnesta soikea, mutta kuitenkin hieman varautunut, viikonloppuna testaan vielä digin. Taidan kuitenkin jo alkaa huhuilemaan tuonne lokakuisiin. Viikkoja menkoista laskettuna on nyt 4+4.

Plussatuulia kaikille tänne ja ystävänpäivähalaukset!
 
On kyllä sellainen selkäjomotus että viikonloppu tulee kyllä kulumaan punaisissa merkeissä.. Olo ei ole kauhean pettynyt kuitenkaan, ehkäpä me jo ensikierrossa alettas yrittämään kunnolla. Nyt vaan se ensikerto tänne jo!
 
Paljon onnea Bethany! :heart:

Susimieli, kai se selkäjomotuskin voi raskausoire olla, älä ihan vielä heitä kirvestä kaivoon :)


ON: Viime kierto oli pitkä kun mikä ja meni ihan harakoille enkä bongaillut tikuttelusta huolimatta ovista. Tänään sitten kp12, ja ajattelin, että josko alottais tikuttelun. Ja samantien pamahti vahva plussa tikkuun! Rouhittu (tää on just ihana annis81 :D ) on viimeksi toissailtana, täytyy siis hoidella hommat taas tänään ja vielä huomenna. Oman jännityksensä tähän tuo se, että esikoisella on ensimmäinen oksennustautinsa.. tosin oksensi ainoastaan toissa- ja eilenillalla. Mutta nyt tässä sitten odotellaan, että mitä tuleman pitää, ja tarttuuko muhun ja mieheen. Voi jäädä rouhimiset aika vähille jos halaillaan vuorotellen vessanpönttöä koko viikonloppu.. Pitäkää siis peukkuja, että jättäisi meidän välistä :)
 
sona no joo, toki niin kauan on toivoa kun ei menkkoja näy, mutta tissi(en) kipuilu on lievempää ja piti ottaa särkylääke selkään. Pessimisti ei pety, eli eiköhän se täti huomenna tuu.
Toivottavasti ette saa oksutautia!

Pitäis varmaan rouhia tänään,että kerkee ennen menkkkojen alkua :D
 
Onnea Bethanylle plussasta! :heart:

Toi iltaan kyllä oman piristyksensä tuo rouhiminen!! Kiitos siitä annis81 :LOL: Loistava ilmaus!

Toivotaan Susimieli että menkat ei ala, vaan saat plussan viikonloppuna.
Ja toivottavasti että ette Sona saa sitä oksutautia (on kamala pöpö täällä meillä päin ainakin ollut lähipiirissä) ja saatte hyödynnettyä oviksen kunnolla.

Täällä ovis oli tiistaina, hyödynnetty on.. Eli jos mä nyt taas paukkaan tonne jännäilijöihin, pysyy ainakin ite mukana päivistä.. Siis dpo 4 huomiselle.
 
***********Perjantai 15.2.2013*********





Mukana:


Sona82.....................tyttö 3/11..................kp 12/30-48.............yk6(06/11)
Penni79....................tyttö 7/12...................kp 13/25-26.............yk2
annis81....................poika 1/11...................kp 26......................yk2
Chiara......................poika 4/11...................kp 36/28.................yk 1
Bethany...........................10/11..................kp 34/30.................yk 6
jau11.......................poika 9/11...................kp 20/26-28............yk1
Lilypie.......................................................kp ?/30-32..............yk4
yöperhonen..............poika 12/12..................kp 30/??..................yk1
SnowFlakes..............tyttö 7/10....................kp 1/28..................yk
Anna-79..................poika 6/11....................kp 13/30.................yk 6
muumi90..................poika 03/12..................kp 33/30-35.............yk2
Nyytti88..................poika 09.......................kp 38/32.................yk9
Mary Jane................poika 07/11..................kp 18/28.................yk3
niiskunenä.............................12.................kp 15/25-28........ ...yk5
Shaitanja.................poika 07/11..................kp 17/28.................yk5
äiti -07....................tyttö 01/07...................kp 24/28-30...........yk14
Matti Katikainen........tyttö 04.......................kp ?/30-50..............yk6
Kolibrinkukka.............poika 03/10..................kp 8/28-30..............yk3

RKTT :heart:
Tagzy yk?
Bethany

JÄNNÄILIJÄT :popcorn:
Muumi -90 dpo1
Shaitanja dbo 3

TAUSTAILIJAT
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
äiti -07
Susimieli
Hellurei81
SnowFlakes
NiQ
Kaneli83
Ihanamami
Manije
Bambini
Wuf

Plussanneet:

Helmikuu 2013
Laala (yk9), Pörrö (yk3)

Tammikuu 2013
Kirskis, eskapismi (yk2), Kulkuriina (yk11), Pauki (yk8), Lempo (yk4), Viida (yk3)

Joulukuu 2012
Carriina (yk1), syysmyrsky (yk2), Bambini (yk4), Nöhvi1 (yk16/yk3)

Marraskuu 2012
iseeyou (yk3), nanna_ (yk1), kaneli83 (yk2/kkm), Vaniljainen (yk1), Crassula (yk3), Epa_88, Kista (yk4)

Lokakuu 2012
aronoele (yk2), Papunen84 (yk2), Wilma79 (yk2), emiliainen (yk1), karma (yk1), Lilleri82, nannamamma

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Hyppy
shiili
hiulu
Aura08
mineea
Ruttunaama
annamay
sanyo
Johann8
Henja
tyttelii


Päivityspyynnöt punaisella
 
Heips!

Oli ihan pakko päivittää ketjua kun oli niin rutkasti jäljessä:) Pahoittelen Niiskunenä jos astuin varpaillesi!

Korjailin myös samalla oman nikkini listoille (vaikkakin vielä myös taustailen, yritystä ei siis vielä)

Palailen paremmalla aikaa kommentoimaan:) Nyt miehen kainaloon ja Skyfall=):heart:
 
Täällä kp 14/25-26 ja kyllä se kroppa vaan synnytyksen ja imetyksen jälkeen palautui ennalleen koska nyt 6kk synnytyksestä tikutin taas tismalleen tarkan oviksen kp14 kuten ensimmäistäkin yrittäessä clearbluen hymynaamaa tuli aina kp14.Nyt sitten jännäillään tuottaisko tuo rouhiminen (!) tulosta.

Onnea Bethany!
 
KP 23/26-28 ja jännittää..tai ei oikeastaan koska en todellakaan usko tulevani ekasta kierrosta raskaaksi heti kun esikoiseen meni 8kk :/

mutta tänään tosi omituisia tuntemuksia mahassa, hieman muistuttaa menkkakipuja mutta enempi ehkä oviskipuja toisella puolen alavatsaa..selkää myös jomottelee menkkakipumaiseen tyyliin.
Yleensä mun menkkakivut tulee samaan aikaan kuin itse tätikin tai paria tuntia ennen, eli tää on kyllä sikäli kummallista.

Siltikään en usko raskautuneeni, vaikka luulen et ovis oli viikko sitten perjantaina ja osuvasti silloin rouhittiinkin :)

Bethanylle onnea ja muillekkin plussanneille!
 
Onnea matkaan Bethany :)

Aattelin alkaa ovista tikutteleen pikku hiljaa. Yleensä kyllä kp13 tienoilla alotan, mutta huomenissa aattelin jo katsoa jos nyt tikkuun sattus jotain viivan tapasta tulemaan, joka on aika epätodennäköstä. Jos ei niin sitten vasta tiistaina seuraavan kerran testailen. Viime kierrossa se ovis oli oletetusti kp17-18. Multa tosiaan loppu ne tikut kesken, joten en tiedä oliko viiva jo haalistumaan päin kp19. Pupuilua tarttis kyllä harrastaa, mutt nyt ei jotenki nappaa. Ukkeli ois varmaa tänään ollu valmis samantein jos oisin ehottanu, ku ollu pitkin päivää "kipmussa", mutt on väsyttäny niin tajuttomasti ettei oo paljo napannu : /

Lauantai-iltaa itse kullekkin :wave:
 
Huomenta. Nyt ois kiertopäivä 28, eli tänään tai Viim. Tiistaina pitäisi alkaa menkat. Aika varmasti alkaakin kun on tosiaan ollut kuivempi kausi tuon rouhimisen suhteen.

Saa nähdä. Nyt en ainakaan osta testiä ennen keskiviikkoa :)
 
Huomenia kaikille :)

Susimieli jaksamista piinailuun, se on hermoja raastavaa touhua! Ja samaa muillekin jännäilijöille!
annis81, täällä on peukut pystyssä, että vähäisempikin rouhiminen olisi tuottanut tulosta! :)
yöperhonen- kuinkas kävi?
Kolibrinkukka mulla oli vähän samanlaisia fiiliksiä tuossa. Se on jotenkin kauheeta, että sitä seksiä olisi pakko harrastaa määrättyyn aikaan. Joo, tiedän, että tää pikkukakkosen tekeminen sen toki vaatii, mutta mun mielestä ylipäätään ajatuksena se, että _täytyy_ tehdä jotain vaikka ei fiiliksiä juuri silloin olisi, on ärsyttävä.

ON juurikin tuohon ylläolevaan liittyen, toissapäivänä oli semmoinen olo, että plaah, nyt sitten pitäisi pistää yritys käyntiin, kun se ovis kerran on bongattu. Mutta onneksi fiilikset siitä muuttui, ja saatiin siis hyödynnettyä toissailtana ja vielä eilen uudelleen. Ja edellinen oli ke-iltana, joten toivotaan noiden riittävän :)

Oksennustauti ei siis (ainakaan vielä) tänne iskenyt. Likkakaan ei ole oksentanut sen torstai-illan jälkeen. Toivotaan siis, että päästiin näin vähällä :)
Mut voi laittaa sitten jännäilijöihin dpo2.
Ja nyt täytyisi sitten koittaa unohtaa koko asia hetkeksi, eikä kytätä jokaista pienintä "oiretta".. Helpommin taas sanottu kuin tehty :)
 
Mä luin jokunen viikko sitten netistä jonkun pätkän jonka joku oli kopioinut netistä aiheesta ovulaation aikaan tapahtuvat yhdynnät. Sen mukaan suurin todenäköisyys raskaudelle oli 2 vrk tapahtuneessa yhdynnässä ennen ovulaatiota (ei siis ovistestin plussaa vaan itse ovulaatiota). Oisko ollu joku 20-25%.. Pienemmät tsännit oli ennen sitä jopa 5 vrk aiemmin olleesta yhdynnästä. Mutta yllättävää oli mun mieletä se että tosiaan 2vrk aiemmin oli suurempi tsänssi kun itse 1 vrk aiemmin tai samana päivänä.

En nyt yhtään tiedä mihin tutkimukseen tämä edes viittasi, ja nyt en löydä äkkiseltään koko kopioitua tekstiäkään tähän liitteeksi.
Itse olimme ekan raskauden tärpätessä ovulaation aikaan yhdynnässä kp12,15 ja 16. Ovis testi näytti plussaa kp14 eli ovis oli kp 15-16 kaiketi.

Ai niin ja sittenhän ne väittää että tyttölapset "tehdään" ennen ovista ja poikalapset oviksen aikaan... Meillä eka on tyttö joten oisko sit saanut alkunsa jo tosta kp12 aktista. tiedä häntä
 

Yhteistyössä