Hakutulokset

1. Siis Mä

Minkä tuotteen ''laatu'' ei sinua vakuuttanut? Mihin petyit?

bakugan pallot,hitto lyhyen käytön jälkeen ei mee pallot enään kunnolla kiinni.
  2. Siis Mä

haettiin siwasta se ilmainen lasten maistias levy..

mun lapset kans ihastu tohon maistiaiseen,mä sit ostin noille joululahjaks sen mootörin jyrinää cd:n,ja sit mun lasten setä haluu ton jummijammi cd:n synttärilahjaks.
  3. Siis Mä

kuinka moni panee tauolla

mee vessaan hieromaan ittes...laitonta paneskella töissä!
  4. Siis Mä

mä oon vähän kade

miten se ystävä tähän auttaa,opettaako se sulle ompelun taidon?
  5. Siis Mä

jos miehesi sanoo tulevansa töistä klo 12, monelta tulee todellisuudessa?

mun mies ei ikin sano tarkkoi aikoi...mutta hän tekstailee ja soittelee aika ajoin.jos menee myöhään niin soittelee ja sanoo tulevansa heti kun pystyy.hänellä työaika loppuu aina about 3 ja tunnin työmatka ja aina viimestään kotona 6 jos ollu pitkä päivä.ja siihen työmatkaan sisältää usein...
  6. Siis Mä

Menkat ja hierojalle?

ei kai siinä ole onkelmaa jos ei nyt ihan ole eroottinen hieroja :)
  7. Siis Mä

tuleepas voicen telkusta tällä hetkellä hyvää musaa. :)

foo fightersii tuli just ja loppu..
  8. Siis Mä

mä oon vähän kade

niille jotka osaa ommella kaikenmaailan ihanuuksia lapsille ja itselleenkin....mä niin haluaisin oppia ton taidon!
  9. Siis Mä

vaatiiko siivojan työ aina koulutuksen?

aika monessa paikkaa nykyään vaaditaan koulutus,ja monessa paikkaa riittää kokemus.pienemissä "huonoissa" siivousfirmoissa missä myös huijataan ulkomaalasia palkan kanssa nii niinssä tuskin tarvitaan koulutusta.mutta myös SOL:lille l&t:lle pääsee myös ilman papruja...ja no niissäkin huijataan...
  10. Siis Mä

Miten hoidat työsi,jos joudut hoitaan lasten asioita arkisin?

mä aikoinaan erosin työstäni kun en pärjännyt enää.tosin mun kuopus on ollut vakavasti kipeä koko elinaikansa ja kaikenmaailman menoja erikoislääkäreihin oli miltei päivittäin....mutta en suosittele sulle samaa,ja kyllä pitäs mun mielestä työnantajankin ymmärtää että välillä käyttää lasta...
  11. Siis Mä

Me sit varmaan lakataan syömästä

teet vaan ruokaa sulle ja lapsille,miehellä ei ole oikeus syödä jos ei myöskään maksa.merkkaat kaikki tuotteet mitkä oot ostanut jääkaappiin omalla nimelläs!
  12. Siis Mä

voi kakan kakka...

voi surku :(
  13. Siis Mä

Mitä iltapalalla tänään?

muroja,jugurtti ja banaani,juomaksi maito :) kasvavat pojaat..
  14. Siis Mä

Kysymys

hiano :D
  15. Siis Mä

Ostin kivan valaisimen, vaan nyt en löydä sille sopivaa paikkaa :D

huh,ei ihan mun tyyliä...mut ei tarvi ollakkaan.pää asiahan on että ite tykkäät.
  16. Siis Mä

AVIOERON HARKINTA-AIKA, talon osto

miten pitkä aika on viellä harkinta-aikaa vai onko just tuoreeltaan tullut päälle?ette sit uuden miehen kanssa voi millään odottaa tota et aika menee umpeen ja avio.ero astuu voimaan?
  17. Siis Mä

Mistä ostit talvihaalarin lapsellesi?

kirpparilta ostin ciraffin haalarin 5e,siinä oli alkuperänen kaupan hintALAPPU VIEL KIINNI JA NÄYTTIKIN IHAN KÄYTTÄMÄTTÖMÄLTÄ :)
  18. Siis Mä

Ihanasti lapsi tietää jo tyttöjen ja poikien värit

jeps,hmm...ei ole tyttöjen ja poikien värejä olemassa,kaikki värit on sopivia molemmille sukupuolille!
  19. Siis Mä

kännissä ku käki

kiva,näin perjantain kunniaks...toivotaan kumminkin et ilman lapsia?

Yhteistyössä