jos miehesi sanoo tulevansa töistä klo 12, monelta tulee todellisuudessa?

• Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti
ev
nooooh, meillä tosiaan miehellä piti olla lomaa nyt tästä päivästä loppu viikko. joutui kuitenkin töihin ja sanoi että on kotona viim. klo 12, todennäköisesti aikasemminkin. noooooh, eipä näy ei kuulu. hyvin tuttua.

mun mies ei ikin sano tarkkoi aikoi...mutta hän tekstailee ja soittelee aika ajoin.jos menee myöhään niin soittelee ja sanoo tulevansa heti kun pystyy.hänellä työaika loppuu aina about 3 ja tunnin työmatka ja aina viimestään kotona 6 jos ollu pitkä päivä.ja siihen työmatkaan sisältää usein kaupan ja "omassa kodissa käynnin" hakemassa postin ja on saattanu käydä myös moikkaamassa lapsiaan kotimatkalla (lapset äitillä)

"vieras"
Luultavasti yrittää aloittaa töistään irrottautumisen josksu 12 maissa, sitten vaihteluvälillä 13 - 17 on kotona ja jatkaa töitä vielä illan ja varmasti muutamana päivänä vielä alkulomastakin.

Ehkä on vähän tullut parannusta, kun kerran romahdin aika totaalisesti ja huusin itkuräkä poskella, että mä en halua viettää elämääni sua paskaa milloin mistäkin odotellessa. Ei ole IKINÄ ajoissa missään. Ja mä taas olen mieluummin vartin etuajassa kuin nippanappa ajoissa.

"vieras"
Ei meillä mies tiedä itekkään aamulla töihin lähtiessä millon tulee kotiin. Joskus käy jo puolen päivän jälkeen hakeen postin (myös firman kirjeet tulee meille kotiin) . Joskus tulee vasta kahdeltatoista yöllä. Eikä välttämättä edes soiteta puolin tai toisin.

Meillä
jos ollaan menossa jonnekin tms. tulee ajoissa,mutta viime tipassa.Muuten ei juuri sovitakkaan aikoja,jos ei ole joku syy. Kerran soitti töistä et lähtee ihan just tulemaan,oli kotona reilun 3 tunnin päästä. :D

"mari"
nooooh, meillä tosiaan miehellä piti olla lomaa nyt tästä päivästä loppu viikko. joutui kuitenkin töihin ja sanoi että on kotona viim. klo 12, todennäköisesti aikasemminkin. noooooh, eipä näy ei kuulu. hyvin tuttua.
On erittäin erittäin harvinaista, että tulee silloin kun lupaa. Jos sanoo olevansa kotona klo 17, tulee siinä 18.30-19.30 aikaan, turha odotella aikaisemmin.

uts
...jos ei tule sovittuun aikaan niin soittaa tai laittaa viestiä. mä olin joskus aika hermoheikko sen kans ku olin sit huolissani et on ajanu kolarin tai jotain tai sit oli ruoka valmiina odottamassa, niin itkin sitä joskus miehelle ja välillä raivosinkin, että pitää ilmottaa. varsinki ku eka lapsi oli ihan pieni niin se oli tosi rankkaa odotella apuvoimia saapuvaksi ("hieman" vaativa lapsi) niin sen jälkeen varsinki on tosi ihanasti ilmotellu tuloistaan ja menoistaan. kuten mäkin ilmotan sille. reilu peli molemmin puolin ja arvostettu olo!!
keskustelkaa asiasta kun se kerran selvästi vaivaa sua!

"Niin"
No jos sanois työvuoron päättyvän vaikka klo 12, niin en ihmettelis vielä yheltä mitään, koska saattaa työmatkalla esim. poiketa ruokakaupassa, tankkamassa auton, postissa tms. asioilla. En tarvitse mitään minuuttiraporttia hänen liikkeistään, ainoastaan jos ois esim. sovittu että vaikka lähdetään yhessä jonnekin klo 12 ja seisoisin takki päällä odottamassa, niin sillon hän kyllä tulee muutaman minuutin tarkkuudella.

...
Joskus yhden kahden aikoihin iltapäivällä, kun vastaisi soittooni, mies vasta tajuaisi, että kello on jo yli sovitun klo 12... Lupaisi laittaa enää pari meiliä, ja tulla sitten.
Kun soittelisin uudelleen joskus neljän viiden pintaan, olisi mies omien sanojensa mukaan jo melkein käytävässä ja kone ihan just sammumassa.
Seitsemän aikoihin, kun soittaisin, olisi puhelin luultavasti varattu ja meneillään olisi joku viimehetken kriisipuhelu.
Eli loppuviimein joskus siinä ysin jälkeen voisi odotella kotiin. Jos pitempi loma on alkamassa, niin todennäköisesti vielä ainakin seuraavan päivän roikkuisi joka mahdollisessa välissä tarkastamassa meiliä tai puhumassa työasioita puhelimessa.

Yhteistyössä