Hakutulokset

  1. H

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 6

    Moro... ööh.. Sieltä se täti kurvas ja 2 päivää aikasemmin (siis eilen) Ihan odotetus...ihan outoo, ei oo näin käyny ennen että menkat ajoissa! Toisalta parempi niin niin pääsee alottaa nopeemmin yrittämisen ;) Mutta siis mulla viime menkat alko 2 päivää myöhässä mikä sekään ei todella ole...
  2. H

    Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 6

    Kiitoksia Jomi uudesta pinosta! Ja tervetuloa kaikille uusille! :) Jasmin, oon vähän kateellinen kun uusi koti ja vielä kaikenlaista puuhaa just ettei kokoajan ole miettimässä mahdollisia raskausoireita... Mulla kun on ollu jo lämpöö sen verran kohta kaks viikkoo et oon sellanen puolkipee...
  3. H

    ***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

    oliskos kiinnitymisvuotoa???!! who konws! :) Sulla samoihin päiviin menee testailut ku mulla... vaikka itse kyllä olen jotenkin toivoni menettänyt tästä kierrosta! Tädin pitäisi tulla pe-su...
  4. H

    ~ Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 ~ vol.5!!

    Minäkään en päivitellä osaa... :( Ansis, Toivottavasti hääpäivä oli ihana!!!!! Onnea! Jessi Samaa mieltä tasa-arvoa vaan kehiin!!!!!!!!!!!!!!!! Mulla ihan sellanen olo että höpöhöpö.. en varmaan ole raskaana.. Kaikki oireet on kadonnu.. ainoastaan lämmöt on koholla mutta sehän nyt ei...
  5. H

    ~ Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 ~ vol.5!!

    Heippa! Ilmoittaudun mukaan! Toinen lapsi olisi haaveissa, esikoisella ikää 7 vee. Itse 27 vuotias... nyt olis kp 19/26... Saas nähdä onko tärpänny tällä kierrolla. Lämmöt on noussut viikko sitten ja oon melkein kuumeinen koko viikon ollut. eilen lämmöt kyllä tippui yhtäkkiä normaalista...
  6. H

    Onko tällä palstalla uskovia vauvakuumeisia?

    täällä kuumeileva! esikoinen nyt 7vee! :)
  7. H

    ennen plussaa seksin jälkeen "supistelut"

    Eli onko kokemusta että orgasmin jälkeen alavatsa "supistelisi" vähän aikaan aika kovastikkin... mulla ei tällästä normaalisti tapahdu. Mullakin ovulaatiosta n. 6 päivää vasta niin varmaan taas kuvittelen.. Sen pohjalta tätä mietin kun esikoisen kanssa (8 vuotta sitten) muistelen että ihan...

Yhteistyössä