Hakutulokset

1. T

tv-lupatarkastaja

Mulla itsellä ollut AINA se mielipide, että tv-lupaa EN MAKSA, kunnes löysin nykyisen mieheni ja hänen mielestään se täytyy maksaa. Noh, luvat maksettuna siis ja ovenkin uskaltaa avata, mutta edelleenkään en tv-lupamaksua sulata :D
  2. T

Katsoitteko eilen MARIAN?

On on.olikos se nyt 3v?
  3. T

Nuori ja tyhmä saa olla, mutta rajansa kullakin. Ja juurikin se, että kuinka ihmiset kehtaa kaiken kansan edessä avoimesti puhua toilailuistaan.
  4. T

Ja Jussi vastaa kysymyksiin romaanin pituisilla vastauksilla toisin kuin Saana-tyttö istuu hiljaa vieressä ja hihittelee.. mä osasin jo kuvitella kuinka sahanpuru pöllys sen muijan pääkopas :D :D onhan ne ny tyhmiä!
  5. T

2 urosta,toimiiko?

Elikäs siis, meillä on reilu 2vuotias ihana karkeakarvainen mäyräkoiraherra, nyt minuun ja mieheeni on iskenyt koiravauvakuume ja olemme etsineet toista mäykkyherraa (pentua siis). Kysymysmerkiksi on nyt vaan tullut se,että tuleekos näiden yhteiselosta mitään? Nykyinen koiramme on perus...
  6. T

kyllä ihminen on julma

Hyihyi. ihminen on raain kaikista. Pitäkää hyvää huolta pikkuisesta :)
  7. T

Värisilmän omaavat hoi!

Vastauksista päätellen siis mikään väri ei ole pois suljettu.. Helppoa! :D
  8. T

Värisilmän omaavat hoi!

Pidän kirkkaista väreistä, turkoosi kuullosti heti hyvältä. Mietinnässä siis maton, verhojen ja päiväpeitteen väri... :confused:
  9. T

Värisilmän omaavat hoi!

Totta tuokin :)
  10. T

Värisilmän omaavat hoi!

Noniin, allekirjoittaneelta taitaa puuttua tuo värisilmä, eli antakaa vinkkejä, että minkä värin laitan makuuhuoneessa harmaa/hopean kaveriksi.. seinät ovat siis harmaat muuten mutta sängyn pääty seinä on kuviollinen hopea, yöpöydät valkoiset...Vinkkejä ihmiset! :)
  11. T

Nuorten juominen kertoo pahasta olosta, totta vai tarua?

Näin ikinuorena ts. teini-iästä ei kauaa aikaa, niin voisin myös sanoa, että ei sitä kaljaa kurkkuun huonon olon takia kaadettu.. Vaan juurikin siksi kun kaveritkin ja hauskaahan se oli / on.. seuraavana päivänä on se "paha olo" :D :x Mutta tottahan on myös se, että monet nuoret JA aikuiset...
  12. T

G: Paljonko kesälomaa 2011 edessä ja paljonko takana?

se olisi 10 työpäivää ja sitten:heart: neljä viikkoa kesälomaa tiedossa, loma on aina kiva kun se on edessäpäin...
  13. T

tää keino on kyllä aika syvältä :D

Et oo mitään muuta ehkäisyä ajatellu, niin vois harrastaa sitä seksiä muulloinkin!?:D
  14. T

kukaan käyttäny minipillereitä(cerazette,mini-pill,microluton)??

Itse olen syönyt 7 vuotta Mercilon-pillereitä, kunnes nyt lääkärini vaihtoi mulle Cerazette- pillerit.. (migreenin ja hieman koholla olevan verenpaineen vuoksi) Pelkäsin kans niitä tiputteluvuotoja, mutta nyt oon kolme viikkoa syöny, eikä minkäänlaista tiputtelua eikä muutakaan ongelmaa...
  15. T

Gallup: Kuka näistä mieluiten olisit?

Ehdottomasti täälläkin valittaisiin Martina! :)
  16. T

JUSSIN musat!

YouTube - ‪Ronya Annoying‬‏ Kesäbiisi!! :)
  17. T

Kokemusta Cerazette pillereistä?

Aargh.. Eli tässä taitaa kesä mennä opetellessa... :headwall: Noh, toivotaan että ei muita sivuvaikutuksia tule. Kiitoksia teille kokemuksista! :flower:
  18. T

Joo, sitä pelkäänkin.. Varoitinkin jo miestäni, että seurataan nyt kuinka kauhia pirttihirmu musta tulee kun aloitan niiden syömisen. :kieh:
  19. T

Joo, ainut mikä niissä pillereissä kuullostikin hyvältä oli se että menkat jäis kokonaan pois. :)
  20. T

Jotenkin harmittaa juuri tuo, että ei tiedä tuleeko vai ei.. Mercilon pillereiden kanssa kun tiesi melkein kellonajankin että koska :D

Yhteistyössä