Hakutulokset

  1. hukkasukka

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    Repa, joo - Protaphane iltapistona ja 20 yks oli pitkään riittävä. Se nimittäin kokeiltiin nostaa ihan 40 asti, mutta siitä ei ollut mitään apua - ruokailujen rukkaamisesta vastaavasti löytyi oikea vastaus ensialkuun ja sitten laskettiin siihen 20 yksikköön. Nytkin kokeilin sitten tuohon 40 yks...
  2. hukkasukka

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    Repa, olen ottanut myös samasta pisarasta ja silloinkin tämän purkin liuskoilla on vaihdellut :/ Mä en yöllä ole viitsinyt herätä erikseen mittaamaan, kun viimeinkin olen saanut nukutuksi kunnolla - oli monta viikkoa etten nukkunut hyvin ja silloin mittailin, ei ollut mitään ihmeellistä, arvot...
  3. hukkasukka

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    Hmm, mä aloin funtsimaan, että oliskohan mun mittari (Contour) alkanut sekoilemaan tai liuskoissa vikaa - odottelen uusia liukapaketteja tällä viikolla saapuvaksi. Kun tänäkin aamuna oli paasto mittarin mukaan 8.0 pintaan useammalla mittauksella, nyt ½h heräämisestä ja toisesta kädestä näytti...
  4. hukkasukka

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    Heippa vaan, pitkästä aikaa :) Mulla onkin ollut vähän aikaa taukoa kirjoittelusta ja palstan seuraamisesta, ei ole vain joutanut kun koneen kanssa on hiukan kaikki takunnut. Ja yhdessä välissä sain oman rd:ni oikein hyvään tasapainoon, mutta... Alku oli siis niin, että ensimmäinen pitkä...
  5. hukkasukka

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    Tsemppejä kovasti teille loppuviikkoja/päiviä viettäville! :) Minä täällä edelleen aamupaastoarvon kanssa painin, eilisen unohduksen jäljiltä (olin niiiin väsynyt, etten suihkun jälkeen enää muistanut pistää, olin vain ehtinyt ajatella pistäneeni kun kaaduin sängynpohjalle) ja aamulla tajusin...
  6. hukkasukka

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    Vici* - kiitos minunkin puolestani tuosta vinkistä! Pitääkin ottaa ja kokeilla, olisiko minullekin vielä apua jos rukkaisi vielä paremmin tuota iltapalan aikaa ja nukkumaan menoa! Minulla oli tänään aamulla hitusen parempi paastoarvo, 6.1 (edelliset päivät 7.5 - 6.7 - 6.5 ja tänään tuo 6.1)...
  7. hukkasukka

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    Kiitos teille :wave: Pitää kokeilla seuraavaksi salaatteja ja munakasta - eilen iltana otin ja kokeilin vielä yhtä täysjyväruisleipälaatua maitojuomalasillisen kanssa päivän viimeisenä ravintona, aamun paastoarvoon jäi viimeisestä suupalasta noin 8h ja paastoarvo oli vähän matalampi, 6.7 -...
  8. hukkasukka

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    Heippa kaikille, uusi odottava äiti 24v rv12+3 liittyisi joukkoon - vielä eivät lekurit ole varmistaneet mikä diabetes on, mutta koska ilmenu nyt raskausaikana, pitävät sitä toistaiseksi raskausajan diabeteksena vaikka ensimmäinen Hda1c arvo 9.8% antoikin ymmärtää, että olisi sokrut olleet...

Yhteistyössä