Hakutulokset

  1. K

    raha

    Niin se on meilläkin nyt ja aina ollut -rahat on yhteisiä, kuten myös menot. Sitten jos jotain isompaa hankintaa on puolin ja toisin, niin etukäteen olisi hyvä keskustella. En muuten henkilökohtaisesti ymmärrä niitä miehiä, jotka katsovat että kotona lapsia hoitava äiti olisi yksin vastuussa...
  2. K

    MSN-yhteisö elokuussa aloittaville!

    Moro Mukana ollaan-ajattelin aloitaa pointsien laskemisella ja totaalisella 2vk:n karkki yms. kiellolla :p Niin ja se liikunta....
  3. K

    Oliskos täällä muita nyt kiloja pudottamaan aloittavia ??

    Tulen mukaan !! msn- juttu kuullostaa fiksulta-tänne viestit tuppaa "hukkumaan" massaan. Tavoitteena minullakin pysyvä elämäntapojen muutos-ei mitää kaalisoppa kuureja-koska ne ei minulla ainakaan tuppaa toimimaan kuin sen hetken kun sitä kaalisoppaa syö :laugh:
  4. K

    VAIPPA MERKKISI?

    Kestoja käytetään,joista fuzzit meidän suosikki. Välillä kun täytyy olosuhteiden pakosta käyttää kertiksiä Lidlin vaipat menee mainiosti :D
  5. K

    vappuna -05 syntyneet!!

    Täällä myös 30.04.05 syntynyt, tyttö, 3960g 53cm, Helsingissä Kättärillä.
  6. K

    Huhtikuun vaavit

    Vappuvauva tuli meillekkin, typäkällä kokoa 3950g ja 53 cm :heart:
  7. K

    emmaljungan-rattaat

    Itse ostin emmaljungan kuomurattaat alesta, siis edellisen vuoden malli 299?, eli ei kannata hirveesti maksaa varsinkin kun noissa tuppaa välillä ilmenevän pikkuvikoja.
  8. K

    Entäs kolmekymppiset?

    Heips vaan Kesäkuussa kolmekymmentä, lapset 6v ja toinen la 19.4, eikä muuten hirvitä tuo kolmenkympin täyttyminen lainkaan =)
  9. K

    oon 172½cm pitkä

    Moikka tytöt, Mielipiteeni on tästä paino asiasta se, että loppujen lopuksi kai ihan yksi hailea paljon vaaka näyttää jos kehon koostumus on kunnossa. Painon saa hilattua aika alhaiseksi keinolla millä hyvänsä, mutta lopputulos onkin sitten tylsän näköinen. Ottakaa mielummin mittanauha...
  10. K

    Maitorahkasta

    Moikka, Maitorahkan funktio ruokavaliossa on sen korkea proteiinipitoisuus ja vähärasvaisuus. Sekoitarahkaan vaikka hiukan rasvatonta jugurttia ja puurohiutaleita n 1dl, saat hyvän kevyen välipalan. Itsessään maitorahka kuten muukaan elintarvike ei varsinaisesti "laihduta" vaan kyse on aina...

Yhteistyössä