Hakutulokset

  1. L

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Onnea Liinakaisa!! :) Ihana uutinen! Tsemppiä tasapuolisesti kaikille :)
  2. L

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Tosi huojentavaa kuulla, että teillä on myös noita "oonkohan tekemässä virhettä" -ajatuksia. En ole yksin! :) Eikä ne tarkoita sitä, etteikö voisi olla valmis. Mutta kuten täällä on jo ennenkin sanottu, niin jos ei noita ajatuksia olisi ollenkaan niin se olisi mun mielestä huolestuttavampaa...
  3. L

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Hyvä vaan kun ootte aktiivisia! Mulla on nyt sen verran intensiivinen koulujakso, ettei oikein mitään muuta ehdi tekemään :S Mut noista oireidenkuvittelusta, mehän siis ei vielä edes yritetä ja silti onnistun kuvittelemaan itselleni ties mitkä oireet :D Nyt on täti "myöhässä" (kierto on...
  4. L

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Hii, onpas täällä aktiivista! Hyvä vaan :) Halaukset tosiaan kaikille tädin yllättämille täältäkin! Ja tsemppiä ensi kiertoon! :hug: Ei sitä oikein osaa kuvitella miltä teistä tuntuu kun ei ole vielä itse joutunut moista kokemaan :| Noista gallupeista, meille taitaa olla ihan sama kumpi...
  5. L

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Jotenkin tosi lohdullista huomata, että moni tuntuu pohtivan ihan niitä samoja asioita kuin mitä itse miettii :) Avocado, meillähän ei siis ole vielä yritys alkanut, mutta pohdin myös tuota että onkohan tää nyt sittenkään oikea päätös, pitäisikö odottaa ja tehdä muutama vuosi ja tehdä nyt...
  6. L

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Tartunpa nopeasti tuohon mikä pelottaa -kysymykseen. Voisin kirjoittaa asiasta oikein listan (olen melkoinen pessimisti..). Mutta mikä pelottaa niin: 1. Taloudellinen tilanne 2. Oma työllistyminen äloman/hoitovapaan jälkeen 3. Entäs jos me ei osatakaan kasvattaa lasta? Jos siitä tuleekin...
  7. L

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Hei jee uusia, tervetuloa mukaan! Ikävä kuulla keskenmenosta ja tuosta väärästä haamusta :( Toivottavasti saatte vaikka heti jo tästä kierrosta sitten hyviä uutisia :) Mun mielestä äitiyspakkaus on kanssa tosi hyvä juttu ja varmastikin sen otan jos aika tulee. Tosin ymmärrän kyllä...
  8. L

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Hei vaan kaikille pitkästä aikaa! Täällähän on tapahtunut vaikka mitä! Tervetuloa uusille, onnea eltsu81 asunnosta, Susimielelle onnea kihloista! Ja toki tsemppiä kaikille yrityksen aloittaneille! Unohtuikohan joku onniteltava. Sansulle jaksamista, ei ole kivaa tuollainen, varsinkaan...
  9. L

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Moi! Hei noi vitamiinit ja foolihapot ja muut olikin hyvä huomio. Täytyy käydä vissiin heti tänään ostoksilla luontaistuotekaupassa. Tämä vauvaprojektihan alkaa tuntua jo ihan konkreettiselta vaikka aikaa varsinaisen yrityksen aloittamiseen vielä onkin :) Noista lämpötiloista, meillä mies...
  10. L

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Moi kaikki ja kiva, että taas on tänne liittynyt uusia :) Tosta vauvasivuilla surffailusta, olen ollut muutaman päivän kipeänä kotona ja tää surffailu on ollut ihan järjetöntä :D Oon muun muassa ehtinyt tutustua nettikauppojen vauvanvaatetarjontaa ja vertaillut pinnasänkyjen hintoja. No mut...
  11. L

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Olen myös pohtinut tuota, että valmistumisen jälkeen on just siinä “lapsentekoiässä”, eli vakipaikat voi olla kiven alla. Tosin tää mun ala on niin miehinen, etten yhtään tiedä miten alan työnantajat suhtautuu nuoriin naisiin. En edes tunne ketään vanhempaa alalle valmistunutta naista, jolla...
  12. L

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Millimolli, pakko sanoa, että sun asenteesi vaikuttaa tosi hyvältä :) En ollut tullut ajatelleeksikaan, että sen ettei jää vakityöstä vapaalle voi nähdä etuna. Mutta ei tuo ajatus ole ollenkaan hassumpi. Haluaisin itse olla vähintään vuoden lapsen kanssa kotona, mieluummin pidempään jos vain...
  13. L

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Meillä on myös neliöitä juuri tuo kuutisenkymmentä ja säilytysratkaisuideoita otetaan kyllä mielellään vastaan :D Omakotitalo on haaveissa “sitten joskus”. Olen ihan samaa mieltä tästä suorittamisesta. Tiedän eräänkin pariskunnan, jolle oli kovin tärkeää että ensimmäinen lapsi on tehnyt...
  14. L

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Onnea kaikille jo yrityksen aloittaneille! Ja sitkeyttä tupakoinnin lopettajille :) Kiva että tänne on tullut lisää keskustelijoita. En ole koskaan syöny pillereitä, mutta oon myös kuullut tuon että lopettamisen jälkeen voisi tärpätä helpommin, mistä lie sitten johtuvan. Minä en ole...
  15. L

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Meillä olisi kummankin vanhemmille ensimmäinen lapsenlapsi. Mun vanhemmilla on paljon sisaruksia ja tajusin, että itseasiassa kaikilla muillahan on jo lapsenlapsia. Uskon että kummankin vanhemmat odottaa jo innolla lastenlasta, tosin ajankohta ehkä olisi yllätys. Minäkin olen ajatellut että...
  16. L

    Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

    Moi, Oon uusi palstalla ja tää keskusteluhan on just mulle :) Eli: Täytän keväällä 25 ja mies on pari vuotta vanhempi. Aiemmin puhuttiin, että sopiva aika yrittämisen aloittamiselle olisi parin vuoden päästä, mutta nyt ollaan alettu miettiä miksi lykätä niin kauas. Mies valmistuu vuoden...

Yhteistyössä