Hakutulokset

  1. E

    KESÄ 2010 hoidot

    Niin ihania uutisia täällä että ihan sanattomaksi menee. Siis Onnea BABY ja GABI. Tuntui aikoinaan niin pahalta lukea Gabin elämän käänteitä ja nyt saadaan kuulla näin ihania kuulumisia. eipä sitä etukäteen arvaa mitä elämällä on annettavaa. On meillä vaan ollut sellaiset suojelusenkelit...
  2. E

    KESÄ 2010 hoidot

    Lakka; Multa meni jalat alta tai siis onneks istuin tuolilla. On tää maailma pieni... mut palaillaan tuolla suljetuilla sivuilla asiaan?
  3. E

    KESÄ 2010 hoidot

    Samaa mieltä Iiniksen kanssa! Ei nää naisen munasarjat kuitenkaan toimi ihan kuin kellot ja tietyn kaavan mukaan... Mä olen myös yhdessä hoidossa pistänyt epähuomiossa Puregonia liikaa, eipä ollut suurempia vaikutuksia ja nyt tässä viimeisessä kun oli Pregnyl Lugesteronien kisäksi apuna...
  4. E

    KESÄ 2010 hoidot

    Mäkin käyn aina välillä täällä sivuilla vilkaisemassa et onko joku jotakin kirjoitellut, mut miten sitä on tullutkin niin laiskaksi kirjoittelemaan... Mites Babyn piinapäivät sujuu? Milloin pääset testaamaan? Iinikselle vielä tätäkin kautta tsemppiä tähän hoitokierrokseen! Pahoinvointi...
  5. E

    KESÄ 2010 hoidot

    moikka kaikki! Moni oli kuulumisiakin kysellyt. Ei helpota pahaolo ei, alkaa pikkuhiljaa huumori loppua tän jatkuvan yökkimisen ja pahanolon kanssa. Alkuun olin tavallaan "tyytyväinen" tästä oireesta, kun sanotaan et keskenmenon riski ois pienempi pahoinvoivilla. No tällä olotilalla tää...
  6. E

    KESÄ 2010 hoidot

    Ei täällä olla mihinkään kadottu. oon vaan niin tajuttoman väsynyt ja huonovointinen, alkaa pikkuhiljaa olla vaikeeta nauttia tästä :( Tänään jäin pois töistäkin kun sain nukutuksi 23.30-2.00 ja sit alkoi se yökkiminen. Tulis edes kunnon oksennus niin rajoittais tätä painonnousua. Kyllä se oon...
  7. E

    KESÄ 2010 hoidot

    Lili, edelleen rauhoittelen sua et muista ettei mullakaan ollut niitä oireita kun vasta h 6+6 alkoi pahoinvointi. Eikä kaikille tule sitäkään, olkaa kiitollisia! Pakko myöntää et on tää aika kauheeta. Onneks tää tauti on nyt mulla viimeistä kertaa:) Mä niin odotan et tulisi parempi olo ja...
  8. E

    KESÄ 2010 hoidot

    Hienoa barba,järkeiltiin siis ihan oikein. Hcg itse asiassa alkaa laskea jossain vaiheessa raskautta mut ei kuitenkaan ihan vielä. Ja mä en suosittele myöskään käyttämään doppleria vielä kun ainakin yksi lääkäri sanoi mulle ettei sitä ole hyväksi käyttää,siellä on nyt juuri pienellä niin tärkeät...
  9. E

    KESÄ 2010 hoidot

    Mun piti tulla vielä tänne purkamaan ajatuksiani... Barba, Mä en vaan suostu uskomaan et tilanne ois niin huono kun näyttää. Jos vajaa viikko sitten oli kaikki ok ja syke +, niin en voi käsittää et kotitesti näyttäis yht`äkkiä lähes negaa ilman mitään vuotoja. Hcg on kuitenkin jo tuhansia ja...
  10. E

    KESÄ 2010 hoidot

    Kyyneleet silmissä täällä nyt monenkin takia... Iinis, vielä kerran halaus. Mäkin täällä vähän toivoin et jos teillä kuitenkin onni kääntyis ja plussa vahvistuis, et jos ois vaan myöhään kiinnittynyt. Mulla on yks tuttu jolla oli pp 14 hcg ollut alle 5, ajatteli et se olit sit siinä...
  11. E

    KESÄ 2010 hoidot

    Iinis :hug: Toivon, että ymmärrät myötätuntoni, sanoja minulla ei ole:( Näissä hoidoissa onnistuminen on ihan arpapeliä, ikinä ei tiedä kuka onnistuu ja kuka ei. Olin ajatellut ja ajattelen edelleen että meillä sinun kanssa on vähän sama ongelma eli se ohut limakalvo, jonka syytä ei tiedetä (vai...
  12. E

    KESÄ 2010 hoidot

    Tänään virallinen alkuraskauden ultra: kaikki hyvin, raskaus vastaa viikkoja ja pikkuinen sydän pompotti sykkeellä n. 130-150.! Kyllä tää nyt nostaa joulumieltä kummasti. Yritän nyt rauhoittua näihin joulunpyhien viettoon, tosin pakko käydä kurkkimassa täällä Lilim kuulumisia, jos niitä käyt...
  13. E

    KESÄ 2010 hoidot

    Täällä ollaan. Ja en varman ole vielä edes Liliä siirrosta onnitellut, siis onnea matkaan ja piinailuun! Ja ihan oikeesti älä ole huolissasai tuosta oireettomuudesta, ei mullakaan ollut mitään oireita eikä ollut ihan heti plussan jälkeenkään. Vasta tällä viikolla alkoi tää järkky pahoinvointi :(...
  14. E

    KESÄ 2010 hoidot

    Hiukka kirj.virheitä tekstissä mut yrittäkää ymmärtää :) nyt pitää mennä kun pikkuneiti on suklaa rasian kimpussa ja ennemmin taitais olla iltapuuron aika.
  15. E

    KESÄ 2010 hoidot

    Ihanaa Lili! Ihan huikeita uutisia!!! Mä uskon et ihan varmasti sieltä ainakin kaksi on edelleen huomenna mukana. Mulla on kolmessa hoidossa ollut siirto kolmantena päivänä ja itse asiassa näistä kaikisat alkanut arskaus (yksi oli tuulimuna) ja yhdessä hoidossa oli siirto jo toisena päivänä ja...
  16. E

    KESÄ 2010 hoidot

    Barba, oletko sä facebookissa? Laitanko sulle henkilötietoni tulemaan? ketä muita siellä nyt on kielon, susun ja einan lisäksi? Sorry mä en oo ihan kartalla...
  17. E

    KESÄ 2010 hoidot

    Juu-u, ei mua saa sieltä ultrasta pois pysymään (mun hermot ei vaan kestä) eli perjantaina työkaverin kanssa ultrattiin niin että kaveri osaa käyttää konetta ja mä tulkitsen kuvaa :) Mutta siis selkeästi ruskuaisspussi näkyi ja oltiin näkevinämme myös syke! Tuo syke täytyy siis varmistaa vielä...
  18. E

    KESÄ 2010 hoidot

    Snoww, meillä tämä oli 3.icsi tätä toista lasta yrittäessä. Mulla on vaan jotenkin ihan huono fiilis tämän raskauden suhteen :( Olen edelleen liian oireeton ollakseni raskaana, joten kyllä nyt pelko taas kasvaa. Flunssaa ei onneksi tullutkaan. Mut ei todellakaan ole mitään raskausoireitakaan...
  19. E

    KESÄ 2010 hoidot

    Täällä pohditaan et lähtiskö iltavuoroon vai jäiskö kotiin? Taitaa flunssa iskeä päälle :( Illalla oli vähän lämpöä ja tosi kurja oli. Hyvin nukutut unet pitkästä aikaa tais vähän auttaa asiaa, mut en oo nyt oikein varma tästä olotilasta. Hyvä Lili , et tilanne näyttää nyt hyvältä. Nyt vaan...
  20. E

    KESÄ 2010 hoidot

    Eilen plussa, samoin tänään. Eilen illalla oli tosi tosi kipeä maha ja lähes itkua väänsin et varmasti on alkava keskenmeno. Tänään sit änkesin itseni gynen polille ja ultraan. Kaikki näytti siltä kuin pitääkin, yksi amnionontelo kohdussa. Munasarjat hieman turvosiksissa ja hiukkasen nestettä et...

Yhteistyössä