Iinis-haniii, toi kuulostaa nyt niiiiin hyvältä!!! Se onnistuminen ku on aina niin monen asian summa, ja nyt tuntuu, että teilläkin on niin moni asia paremmin ku viime kerroilla!!!! Harmi ku noissa lääkäreissäkin on niin paljon eroa, luulen, että meidän lääkäri (se uus, vanhahan olis sanonu höpö höpö, niinku kaikesta muustaki...) olis HETI puuttunu tohon kilpirauhasasiaan, ku se puuttu samantien kaikkiin pienempiinki asioihin, ja uskoi, että jokaikisellä palasella tässä palapelissä ON merkitystä. Ihan loistohomma, että saatte sen nyt kuntoon!!!!! Hienoa! Ja toi limis!!! :kiss: !! Kuulostaa hyvältä! Mulle tuli silloin ihan yllätyksenä, että noi lääkärit on tollasia, siis jotkut ihan haluttomia kokeilemaan mitään uutta. Niinku se meidän edellinen lääkäri, jonka väkisin ruinasi kirjottamaan miehelle ne clomit, ja sitten sen 3kk:n jälkeen, mikä niitä pitää syödä et mahdollinen vaikutus näkyy, näyte oliki parempi ku koskaan... ja totakaan ei olis lääkärin aloitteesta ikinä kokeiltu! Sorry vuodatus, mut aina ku aattelen tota aihetta, nään punaista
Siis tän kaiken pointtina on, että teidän homma kuulostaa nyt niin hyvältä!!!!!! Ja toi Avan punktio musta vielä kruunaa kaiken
Ootan jo ihan malttamattomana ens viikkoa!!!!!!! :hug:
Hui kun mua jännittää
Babynki piinailu!!! Enää 6 päivää!!! Ja asenne on ainakin kohdillaan
Mulla oli samanlainen asenne, paitsi sit ku tuli menkkakipuja aloin luovuttaa, ja ihan turhaan
Eli pitää jaksaa loppuun asti uskoa!!!!!!! En olis ikinä uskonu siihen ku muut sano, että ihan hyvin voi menkkafiiliksistä huolimatta olla tärpänny, voi ku olisinkin silloin uskonut, olis ollut loppupiinailukin vielä paljon kivempaa... Mutta ihmeitä tapahtuu, onneksi =) Tuuhan taas kertomaan fiiliksiä, mä jo malttamattomana odotan :heart:
Ihanaa, että
evitan pahoinvointi alkaa helpottaa
toivotaan, että menee hus pois kokonaan PIAN!!!
Snoww :hug: x 1000 Ihan varmasti on surkee fiilis. Mutta ajattele, kun ihan oikeesti mikä tahansa hoito voi olla se ku tärppää, se voi olla sit just se seuraava. Ja tiiän, tiiän, ku oikeen vituttaa, ei siinä mitkään tällaset tsempit auta. Mutta tiiä, että oon hengessä mukana kuitenkin!!!! Ihan toivoton olo on itelläkin ollut. Ja itse en ole missään vaiheessa (omasta mielestäni... jos joltain mielenterveysalan ammattilaiselta kysyttäis, mielipide olis varmaan eri
) kaivannut minkäänlaista taukoa hoitoihin, mutta sitten kun tuli pakollinen kesätauko, ja pakollinen tauko ku vaihdettiin klinikkaa ja odotettiin hoitojen välillä, se tekikin niin hyvää etten ikinä olis arvannu. Ton vikaa hoitoa edeltävän tauon aikana pysyin vielä lähes kokonaan pois näiden asioiden ääreltä, oltiin kivalla lomalla ja pois arjesta (senhän voi tehdä ihan kotisohvallakin
), ja olo oli kyllä sen jälkeen ihan erilainen. Siis, hienoa, että lataat akkuja, ja aikatauluista kerrot kaikille ihan just sen verran ku haluat. Tai et mitään
Mutta yhdyn muihin, että täällä ei suostuta luovuttamaan ennenku jokaikinen plussaa.
Älkääkä masentuko tosta listasta, ihan oikeesti, mä en ole tainnut kuulla kenestäkään, joka olis niin montaa hoitoa käyny läpi ku me, eli suurin osa plussaa kyllä aiemmin
ja tosi harvat plussaa ekalla kerrallakaan!!! Eli todennäköisyys on suurin, että jokusen hoidon se plussa vaatii, teillä siis molemmilla alkaa olla todennäköisyydet puolellanne JUST NYT!!! Eikös vaan!!!????
Ugh. Nyt lopetan tän romaanin kirjottamisen, jotenkin taas lähti lapasesta.
Koittakaa kestää pakkasta (ite en oo enää ihan varma, hrrrrrr)...
Jättihali kaikille!!!!!