Hakutulokset

  1. J

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Ketäs on vielä poksumati? mulla tänään 40+0. Onko maitoparrasta kuulunut mitään? Onnea kaikille nyytin jo saaneille.
  2. J

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Onko se sitten ihme jos ihmisillä on ihme käsityksiä hoidoista jos niistä ei saa puhua vaan se on joku tabu ja salailun aihe? Hohhoijjaa. Jotenkin tuntuu että on parempi pysyä poissa täältä
  3. J

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Mä en kyllä ymmärrä sitä mikä salaisuus on se että lapset on hoidoilla saatu, musta se on ihan sama pääasia että on saanut :)
  4. J

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Oikeasti missä on maitoparta???
  5. J

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    missä on maitoparta????
  6. J

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Mä olen taas erimieltä. Olen ajatellut heittää koko laitteen seinään. Sillä saan vaan kovan stressin kun ääniä ei kuulu :(
  7. J

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    mistähän tälläinen nykytieto on etteivät tue toistensa kiinnittymistä? kyllä meille sanottiin ihan toista.
  8. J

    IVF - vain vähän soluja, onko silti toivoa?

    Ei se aina välttämäti huono vaikka soluja vähän. Meillä ekassa IVF:ssä (josta siis 2.5v poika) Tuli 6 solua viisi hyviä kaikki hedelmöittyivät, yksi siirrettiin (josta siis poika) ja 4 pakkaseen. Näistä 4:stä ei sitten passit onnistunut (vain yksi tehtiin kun 2 ei kestänyt sulatusta). Toisessa...
  9. J

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Me käytiin pojasta joskus viikolla 25 4d:ssä (tarkastan vielä tarkan ajan) siinä oli joku ettei se myöskään voi olla liian myöhään. Mä haluisin kanssa jonkun kirjan. Mulla oli pojasta silloin tuo Äidiksi-minun odotukseni mutta sitä ei enää saa kun painos loppunut :( Toivottavasti löytää jonkun...
  10. J

    <3 Syksyn 2010 hoidoista plussanneet <3

    Oletteko varanneet siis yksityiseltä jonkun ylimääräisen ultran ennen np:tä?
  11. J

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Tää voi olla meillä tulee verikoe jotain 9+6 ja niskapoimu 12+4 ja ne yhdistetään mutta siis takaraja niskapoimuun on 13+6 täällä.
  12. J

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Onneksi olkoon Maitoparta :) mä olen käynyt täällä vähän väliä kattomassa joko on uutisia. Hassua muuten mulle sanottiin että sen ultran pitää olla viim. 13+6 voiko siinä olla eroja?
  13. J

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Maitoparran kuulumisia odottamassa :)
  14. J

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Koska on sulla ultra? täällä jo kuulumisia odotellen :)
  15. J

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Tämä on muuten ihan totta. Mulla meidän ivf pojan hoidosta terkka halusi koko ajan laskea menkkojen mukaan vaikka itse laskin oikein la:n mukaan eli punktion mukaan. Hei mikä tuo veriseula ja nt juttu on? siis onko se eri kuin se mikä tehdään jostain lapsivedestä ja missä km riski?
  16. J

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Pelkäsin aamulla niin että meinasin kuolla ;) mutta tosiaan oli sitten kuitenkin hyviä uutisia. Yksi pieni matkustaja löytyi ja syke :) (Kaksi siis siirrettiin), lekuri sanoi että hyvä kun on vain yksi. Viikot oli ultran mukaan 7+2 (punktion mukaan 7+3) mutta ei pitäisi olla tuolla merkitystä...
  17. J

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Mun mielestä on sanottu että siirtopäivä on pp0 ja siitä lähtee pp lasku
  18. J

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Onnittelut scrap hyvistä ultrakuulumisista :) ja muillekin kun en ole nyt niin kirjoitellut...mulla ois huomenna se ultra ja pelottaa niin vietävästi että jos kaikki ei olekaan hyvin. Sekin pelottaa että onko ultra liian aikaisin huomenna siis 7+3. Meidän onnistuneessa hoidossa josta siis ivf...
  19. J

    Taysin asiakkaat ***

    Näistä kun voi olla niin montaa mieltä. Musta taas PD ihan loistava lääkäri. Hänen ansiostaan meillä 2,5v ivf poika ja nyt hän teki tämän toisenkin hoidon. (Siis neljännen ja viimeisen) Pellas on ihan ok mutta tosi vaikea asioida kun häsää ja puhuu niin epäselvästi suomea
  20. J

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Marjainen : onnea :) loppuiko sulla nyt sitten luget kun oli ultra? Mulla olis vielä viikko jännättävänä ennenkuin ultra. Testaillut olen aina välillä mutta eihän se pelkästään kerro että elämää on.

Yhteistyössä