Hakutulokset

  1. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Heips! Yhtäkkiä muistin tulla tänne katsomaan vieläkö pino on pystyssä! ONNEA leo plussasta!!:flower: siinäpä kiva joululahja =) onnea muillekkin plussanneille ja extra tsempit vielä plussaa odottaville,toivottavasti kaikilla olisi onni matkassa ja plussia tulisi pian lisää...
  2. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Alice: Musta noi testit näyttää ihan selkeesti plussaa!!=) Koita malttaa nyt odotella muutama pv ja sit testaat uusiks,mutta oikein lupaavilta noi testit näyttää! Mää en ole mennyt tuonne odottajien puolelle mihkään ketjuun,kun ne on niin suuria,että en tykkää.Mieluummin kirjottelen...
  3. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Annimu: kuulostaa todella lupaavalta nuo oireet!!=) Toivottavasti plussaat!
  4. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Paljon ONNEA Hellun martta :heart: Selkeet viivat molemmissa testeissä :) Mulla tänään rv 5+5 ja jos nyt tekisin testin,niin varmaan vasta näkyis vahvat viivat.Mulla jotenkin kestää kauan ennenkö ne näkyy.Esikoisesta oli sama homma.No,en nyt enää ala tehstejä tekee ;) Mulla on edelleen...
  5. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Oooooooo,mikä plussasade =) ONNEA Iitushka!!!:flower: ONNEA JOtain!!!:flower: Leo81...jännää,toivottavasti menkat ei ala! Barbapörrö: Tuo kirjoituksesi siitä,että olet onnellinen,että nyt tärppäs...mutta mieli sekava jne.On kuin suoraan minun aivoistani!!!;) Ajattelen aivan samoja...
  6. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Heips, kiitos onnitteluista teille! =) Parbapörrölle Onnittelut myöskin plussasta!!:flower: Hienoa! Mullakin viiva oli todella haalea,teen vielä huomen aamuna uuden testin,jotta mieskin ehkä uskoisi tämän asian :D Hän kun ei oikein vielä ole sisäistänyt koko juttua.Oli kyllä suu...
  7. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Jotain,pidän peukkuja että menkat ei ala!!!!!!!!!!!!!!!
  8. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Huomenia, Eilen tein testin ja kyllä sieltä haalea viiva tuli,että raskaana ollaan!!En kyllä millään tahdo uskoa,vaikka oireet on kyllä aivan oikeita.Tänään ei ole ollut vielä huonoa oloa,toiv.ei tuukkaan.Mies ei usko sen kään vertaa kun minä :D Lupasin tehdä lauantaina uuden testin,silloin...
  9. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Mooi! Huh,täälä sellainen tilanne,että en ole vielä testannut kun äitini tuli eilen aamulla meille ja jäikin sitten yöksi.Lähti äsken.Tiedän kyllä jo 99,95 % varmasti,että olen raskaana!=) Esikoisesta oli aivan samat olot.Mulla alko viime perjantaina ne menkkamaiset kivut ja nivusten...
  10. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Jotain: Juu,oon aatellu testaavani ja monta kertaa :D Mutta,yritän hillitä itseni,sillä eihän mulla menkat ole edes vielä myöhässä!!Huomenna kp 31...ja mun äiti on tulossa meille heti aamusta ja on koko päivän...joten tuskin edes aamulla kerkeisin ja toisekseen,mikä sitten oliskin tulos,niin en...
  11. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    18.10.2010 Kuumeilijat skorpioni07.........kp 3/31.......................yk 2........toiveissa 2 Barbapörrö........kp23/26-30...................yk 1........toiveissa 2 Punkku...............kp 14/26-32.................yk 2......toiveissa 3 Jotain................kp...
  12. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    ONNEA MeMaMi!!!:flower: Huippua,fiilis on varmasti aivan mahtava!Paljon tarrasukkia!! Skorpinonille pahoittelut menkoista!:/ Punkulle pitkää pinnaa ja tsemppiä,toivotaan että plussa vahvistuu...varmasti ilkeetä ootella! Itellä kp 29/28-32...menkkakipuja ollut kaks päivää,vuotoo ei oo...
  13. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Kuumeilijat skorpioni07.........kp ??/30?....................yk -........toiveissa 2 Barbapörrö........kp19/26-30....................yk 1........toiveissa 2 Punkku...............kp 10/26-32.................yk 2......toiveissa 3 Jotain................kp 23/27-32.................yk...
  14. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Jotain: Mulla on nyt aivan normi olo,ei mitään oireita mitkä viittais raskauteen : / Luulemani ovulaation jälkeen oli useemman päivän nivusten vihlontaa ja toisessa munasarjassa painetta ja kipua...sitten ne loppu.Mutta kaikki on mahdollista,sillä esikoista kun aloin oottaa,oli oviksen jälkeen...
  15. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    14.10.2010 Kuumeilijat skorpioni07.........kp ??/30?....................yk -........toiveissa 2 Barbapörrö........kp19/26-30....................yk 1........toiveissa 2 Punkku...............kp 10/26-32.................yk 2......toiveissa 3 Jotain................kp...
  16. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Pahoittelut Alice!!:hug: Toivotaan plussan pärähtävän kk päästä...on tää kyllä pitkää aina odotella,eka ovista ja sitten alkaako menkat vai ei.Huhheijaa. Tänään mulla ei oo enää ollut mitään "oireita".useemman päivän nivusia vihlo ja etenkin vasemman puoleista munasarjaa tai sieltä päin...
  17. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Iltaa,hyvää iltaa =) Helena,yleensähän tosiaan ne testit näyttävät aikasintaan plussan sinä päivänä kun menkat pitäis alkaa.Olen kyllä kuullut,että joillakin on näkynyt päivän-kaksi etukäteen.Mulla itellä ei esikoisesta näkynyt etukäteen (juu,silloin olin hätähousu ja testasin vähän...
  18. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Tervetuloa uudet keskusteluun mukaan! ja pahoittelut tädin yllätteneille : / Tuo on kyllä todella inhottavaa,että menkat on selvästi myöhässä ja silti ei plussaa tule!Ei kai se muu auta kun yrittää taas ens kierrossa sitten. Oon lukenut teidän juttuja,mutta en ole muutamiin päiviin...
  19. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Otokka!!:flower: Lämpöiset onnittelut!Ihanaa kuulla hyviä uutisia!Ajattele,sinun masussasi on pikkuiruinen ihmisenalku :heart: Nyt vaan tsemppiä ja tarrrasukkia matkaan!Onnea vielä!
  20. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Pahoittelut negatiivisista tuloksista kaikille : / Hellun martta: Onko sulla ollut tasainen kierto tähän asti...sori en muista,jos olet aiemmin kertonut.Pidetään peukkuja,että plussa vielä tulee.Mullahan esikoisesta testi näytti kunnon plussaa vasta kun menkat oli yli vk myöhässä. Mää en...

Yhteistyössä