Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

Onnittelut kaikille, jotka ovat sen ansainneet! Mie en nyt muista oonko jo onnitellu ja ketä. Pää iha hullunmyllyn.

Lunea Siellä kaapissahan mie sitä ovista oon ollu metsästämässä mutta... Tuskin oon ovuloinut, ainakaan vielä. Enkä usko, että tässä kierrossa ovuloin ollenkaan. Kyllä se on jo näihin kp mennessä tullut jos on ollut tullakseen. : / Mutta pupuiltu on urakalla, ihan haluista johtuen ei vauvanteosta. :heart: Joten nyt astun kaapista ulos ja jatkan elämää.

Tervetuloa Hironea!

Niin ja tosiaan, haamujengi saa minun puolesta olla. :) Pysyy vähän paremmin kärryillä siitä, kuka testaillut ja odottelee viivan vahvistumista.
 
Heips!

Yhtäkkiä muistin tulla tänne katsomaan vieläkö pino on pystyssä!

ONNEA leo plussasta!!:flower: siinäpä kiva joululahja =)

onnea muillekkin plussanneille ja extra tsempit vielä plussaa odottaville,toivottavasti kaikilla olisi onni matkassa ja plussia tulisi pian lisää!!

Anskuliina rv 12+5
 
Torstai 23.12.2010

Kuumeilijat:
Mesikämmen......kp 6/35......................yk 2............toiveissa 1
Epa88................kp 7/30-33...................yk 3............toiveissa 1
Pepe10..............kp 9/26-29...................yk 2............toiveissa 2
Tine..................kp 21/28-38..................yk 2............toiveissa 1
Gabrielle............kp 23/27-32..................yk 4...........toiveissa 1
Lunea................kp 26/25-32.....dpo11....tjot............toiveissa 1
Hattarapilvi.........kp 27/30-31.................yk 5...........toiveissa 2
Punkku..............kp 28/26-32.................yk 3............toiveissa 3
anneli80.............kp 31/34-99.................yk 3...........toiveissa 2

--------------------------------------------

Haamujengi!

Punkku..............kp 26/26-32.................yk 3............toiveissa 3

--------------------------------------------
Mukana tai taustalla:
Hironea
LocoKako
Myrskytuulii
Peikko_
Sanjo
Viuhti10
FelisSilvestris
Kaneli
Supuliini
Sindi^^


---------------------------------------------
PLUSSAT:
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
MeMaMi...........kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina..........kp 33/27-32.................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö........kp ?/?...........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka..............kp .............................yk1 ........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28......................yk 1........toiveissa 3
Jotain................kp 30/27-32...............yk 1...........toiveissa 2

Marraskuu
RockMama81......kp 28/28....................yk 2........toiveissa 2
skorpioni07........kp 31/31.....................yk 2........toiveissa 2
Marsu82.............kp 40/32...................yk 2..........toiveissa 2

Joulukuu
AliceInWonderland..kp 34/25-30....dpo20....yk 12.......toiveissa 2
Hyppy 6.12.
Nannie...5.12.......kp?/26-28..................yk 3...........toiveissa 1
Leo81................kp 30/28-33..................yk 2...........toiveissa ?


ONNEA!!!

-------------------------------------------------
Saa päivittää, kuka ensiksi ehtii, niin saadaan vihdoin pinkka pysymään kasassa! Parhaiten onnistuu "lainaa"-napilla, poistetaan quotet ja muokataan päivät. :)
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta täältä nettilakon takaa! :D Huomenna täällä testiaamu, iik!

Joko haamujengiläiset uskaltavat siirtyä plussapinoon? Ainakin Leon tuorein viiva on jo tosi selkeä! Älkää sit kokonaan hylätkö meitä... :(

Anskuliinalle hyvää joulua ja ihanaa odotuksen jatkoa! Kiva kun kävit tervehtimässä. :)

No jopas on ovis syvälle hautautunut Tinellä. Toivottavasti et vain huomannut sitä, ja vielä toivottavampaa olis, ettei kierto venyis kuin vain siitä parhaasta syystä! :)
 
dpo 4: Hetkellinen alamasujomotus
dpo 5:Tissejä nipistelee
dpo 7: Jotain limaa aamupäivällä? Ja alamasukramppi illalla.
dpo 8: Kaikenlaisia masutuntemuksia, milloin kutittelee, milloin jomottaa, välillä repii ja elohiirikin bongattu taas!
dpo 9: Toistaiseksi klo 12 mennessä ei edes masutuntemuksia, mutta 12h yöunet kylläkin takana kun vähän simahdin yhdeksän jälkeen... Ja lenssuinen olo, mut se on ollut jo kaksi viikkoa enempivähempi. Tänään jäin sitten kotiinkin sen takia.
dpo 10: Joitain masutuntemuksia, illalla aivastaessa kunnon repäisy!
dpo 11: Heti aamusta mahajomotusta, ja yskäistessä nivusia repi jotenkin tosi alhaalta... Muistelisin, että ennen on tuntunut lähempänä munasarjoja, nyt tosiaan ihan nivusissa, kuin joku lihas olis revähtänyt? Valkovuoto on pikkuhiljaa lisääntynyt. Tissit ei ole ihmeemmin kipeät, vähän ehkä äkki-arat, mutta ei mitään minkä huomaisin, ellen tarkkailis.

Eli ei mitään normaalista loppukierrosta poikkeavaa, pah... Menkat saattaa siis alkaa vaikka jo tänään, mutta toivottavasti kestäis ainakin dpo 13-14 saakka, että voidaan puhua normaalista kierrosta.
 
Sieltähän se täti kurvasi vaihteeksi kylään.. vähän jo osasin sitää odottaakin. No,, ei kai se auta, kun uutta yritystä kehiin taas. Hyvä juttu, että tuo mun kierto on nyt imetyksen lopettamisen jälkeen alkanut tasaantumaan ja lyhentymään. Itse asiassa, mulla ei ole koskaan ollut näin lyhyttä kiertoa:O ainoastaan pillereiden syönnin yhteydessä kierto on ollut 30päivän hujakoilla.

pikkusen on harmistunut olo ja ärsyttää, vaikka tiesin ettei tärppiä ole tapahtunut. Taisin kuitenkin toivoa, että ihme olisi tapahtunut. Jospa tässä kierrossa peittojen heiluttelu onnistuupi toivomusten mukaisesti, eikä tule mitää seksihalua vähentäviä elämäntilanne juttua..

Mutta hyvää joulua kaikille:heart:

Lunea: laitakko mulle että tänään on 1/31-.. pidän peukkuja sun puolesta, että nuo sinun tuntemukset tarkoittaisi pikkuista salamatkustajaa..
 
Siis mitäh? Onko mulla jo kp 21?! Voi vitsi, kun on aika mennyt nopsakkaan. :p Todellakin toivon, että kierto ei venyis vaan olis tuon 28 päivää. Ajateltiin kuitenki miehen kans pupuilla ennenku lähetään mun vanhempien luo joulun viettoon. ;) Jos vaikka ois ovis salakavalasti näihin aikoihin.

OIKEIN RAUHALLISTA JOULUA KAIKILLE :xmas:
 
Taitaa mulla käydä haaveet toteen,viiva oli tänään aamulla hyvin vahvistunut. Oireetkin on jo todella lupaavat..aika varma olen että raskaana ollaan mutta huomena aamulla teen viel digin.millonkohan sitä uskaltaisi sit uskoo et oikeesti tämä on totta ettei käy niin kuin viimeksi....joka oli siis ilmeisimmin aikainen km tai kemiallinen, mikäli niillä edes eroa on....jokatapauksessa ihanaa joulua kaikille. Oli muuten kiva kattoo apteekissa kun kävin niin muutkin halus saada plussatestin pukinkonttiin kun kauheen moni oli ostamasa testejä.
 
Perjantai 24.12.2010

Kuumeilijat:
anneli80.............kp 2/31.......................yk 4...........toiveissa 2
Mesikämmen......kp 7/35......................yk 2............toiveissa 1
Epa88................kp 8/30-33...................yk 3............toiveissa 1
Pepe10..............kp 10/26-29.................yk 2............toiveissa 2
Tine..................kp 22/28-38..................yk 2............toiveissa 1
Gabrielle............kp 24/27-32..................yk 4...........toiveissa 1
Hattarapilvi.........kp 28/30-31.................yk 5...........toiveissa 2

--------------------------------------------

Haamujengi!

Lunea................kp 27/25-32.....dpo12....tjot............toiveissa 1

--------------------------------------------
Mukana tai taustalla:
Hironea
LocoKako
Myrskytuulii
Peikko_
Sanjo
Viuhti10
FelisSilvestris
Kaneli
Supuliini
Sindi^^


---------------------------------------------
PLUSSAT:
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
MeMaMi...........kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina..........kp 33/27-32.................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö........kp ?/?...........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka..............kp .............................yk1 ........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28......................yk 1........toiveissa 3
Jotain................kp 30/27-32...............yk 1...........toiveissa 2

Marraskuu
RockMama81......kp 28/28....................yk 2........toiveissa 2
skorpioni07........kp 31/31.....................yk 2........toiveissa 2
Marsu82.............kp 40/32...................yk 2..........toiveissa 2

Joulukuu
AliceInWonderland..kp 34/25-30....dpo20....yk 12.......toiveissa 2
Hyppy 6.12.
Nannie...5.12.......kp?/26-28..................yk 3...........toiveissa 1
Leo81................kp 30/28-33..................yk 2...........toiveissa ?
Punkku..............kp 26/26-32.................yk 3............toiveissa 3


ONNEA!!!

-------------------------------------------------
Saa päivittää, kuka ensiksi ehtii, niin saadaan vihdoin pinkka pysymään kasassa! Parhaiten onnistuu "lainaa"-napilla, poistetaan quotet ja muokataan päivät. :)
 
Siirsin Punkunkin plussiin, uskallatkos olla sielä? :)

Anneli, pahoittelut ikävästä jouluvieraasta, mutta hienoa, että kierto oli normaalin mitoissa!

Sitten se oma napa. Mun testissä on haamu. :) Tai mikskä tota ny kutsuis, ihan selvästihän se näkyy yhtään tihrustamatta ja kuvankin siitä sain kännykkään, mutta pitää odottaa, et toi mun kotinörtti herää, josko sitä sais tännekin näkyviin. Se muka saa vielä nukuttua tän joulu-uutisen jälkeen!

Oireet, jotka ei sittenkään olleet houreita: :heart:

dpo 4: Hetkellinen alamasujomotus
dpo 5:Tissejä nipistelee
dpo 7: Jotain limaa aamupäivällä? Ja alamasukramppi illalla.
dpo 8: Kaikenlaisia masutuntemuksia, milloin kutittelee, milloin jomottaa, välillä repii ja elohiirikin bongattu taas!
dpo 9: Toistaiseksi klo 12 mennessä ei edes masutuntemuksia, mutta 12h yöunet kylläkin takana kun vähän simahdin yhdeksän jälkeen... Ja lenssuinen olo, mut se on ollut jo kaksi viikkoa enempivähempi. Tänään jäin sitten kotiinkin sen takia.
dpo 10: Joitain masutuntemuksia, illalla aivastaessa kunnon repäisy!
dpo 11: Heti aamusta mahajomotusta, ja yskäistessä nivusia repi jotenkin tosi alhaalta... Muistelisin, että ennen on tuntunut lähempänä munasarjoja, nyt tosiaan ihan nivusissa, kuin joku lihas olis revähtänyt? Valkovuoto on pikkuhiljaa lisääntynyt. Tissit ei ole ihmeemmin kipeät, vähän ehkä äkki-arat, mutta ei mitään minkä huomaisin, ellen tarkkailis.
dpo 12: Heti aamusta menkkamaista jomotusta, ja hirveitä repäisykipuja yskiessä. Testissä selkeä haamu!!!!

Yleisesti koko kuluneen viikon paleltanut, tosin mua palelee aina loppukierrossa, ja naamaan ilmaantui alkuviikosta kolme finniä. Mittasin äsken (7:47) lämmön, 37,3c. Toki olen ollut tässä hetken hereillä jo, mut yleensä tollasia lämpöjä ei ole ainakaan ennen iltaa, kun on koko päivän ensin touhunnut. Hyvä jos silloinkaan...

Jaa, jääpä sitten juustot syömättä ja viinit juomatta tänä jouluna. Ensi jouluna meitä onkin ehkä jo kolme!
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa Lunea!!! :heart: Herätäppä se koti nörtti niin saadaan kuvaa. :popcorn:

Täällä testistä takoilu päivä ja huomenna sitten katsotaan vielä ja varmaan tapanina se digi. :)

Rauhallista joulua kaikille!!!
 
Leo, ei se herää. :( :( :( Joulupuuroakin sille tässä keitän ja kohta laitan kahvin tippumaan, josko sitten...

Mulla on viel yks tollanen halpistesti, aattelin sen kans sunnuntaina käyttää pois, ja sit ma tai ti hommaan digin ja katson mitä se sanoo. :) Voi kunpa tää jaksais mukana.. Mä oon tätä kolme vuotta jo odottanut.. :heart: Tosin ihan hyvä, ettei exän kanssa natsannut.
 
Onnea haamusta lunea!!!!! Ja nyt uskallan olla jo tuossa plussanneissa koska aamuyöstä tein tuon digin ja ...Raskaana 1-2!!!! testin laitoin vanhaan korurasiaan ja pakettiin, mies vaan hihitteli onnesta et oli hyvä lahja.kai se täytyy vaan alkaa uskomaan.....ihanaa joulua kaikki!!!!
 
Onnea Lunea:heart: Saitte miehesi kanssa todella ihanan joululahjan. Nyt toivotaan, että kaikki menee loppuun asti hyvin..

Sitten omaan napaan: Olen ollut pari päivää todella äksynä ja kiukkuan kaikista pienistäkin asioista. En yllensä ole tämmöinen. Luulen, että tämä johtuu tädin vierailusta.. Kaippa sitä on niin pettynyt itseensä tai sitten hormonit ovat syynä. En tiedä? jospa tämä tästä. Jospa meilläkin tämä kierto toisi jo tulosta..
 
Lauantai 25.12.2010

Kuumeilijat:
anneli80.............kp 3/31.......................yk 4...........toiveissa 2
Mesikämmen.......kp 8/35.......................yk 2............toiveissa 1
Epa88................kp 9/30-33...................yk 3............toiveissa 1
Pepe10..............kp 11/26-29.................yk 2............toiveissa 2
Tine..................kp 23/28-38..................yk 2............toiveissa 1
Gabrielle............kp 25/27-32..................yk 4...........toiveissa 1
Hattarapilvi........kp 29/30-31..................yk 5...........toiveissa 2

--------------------------------------------

Haamujengi!

--------------------------------------------
Mukana tai taustalla:
Hironea
LocoKako
Myrskytuulii
Peikko_
Sanjo
Viuhti10
FelisSilvestris
Kaneli
Supuliini
Sindi^^


---------------------------------------------
PLUSSAT:
Syyskuu
Otokka...............kp 31/24-25................yk 1........toiveissa 1

Lokakuu
MeMaMi...........kp 26/25......................yk 4........toiveissa 2
Anskuliina..........kp 33/27-32.................yk 1........toiveissa 2
Barbapörrö........kp ?/?...........................yk 1........toiveissa 2
Iitushka..............kp .............................yk1 ........toiveissa 1
Hellun martta.....kp 41/28......................yk 1........toiveissa 3
Jotain................kp 30/27-32...............yk 1...........toiveissa 2

Marraskuu
RockMama81......kp 28/28....................yk 2........toiveissa 2
skorpioni07........kp 31/31.....................yk 2........toiveissa 2
Marsu82.............kp 40/32...................yk 2..........toiveissa 2

Joulukuu
AliceInWonderland..kp 34/25-30....dpo20....yk 12.......toiveissa 2
Hyppy 6.12.
Nannie...5.12.......kp?/26-28..................yk 3............toiveissa 1
Leo81................kp 30/28-33..................yk 2...........toiveissa ?
Punkku..............kp 26/26-32.................yk 3............toiveissa 3
Lunea................kp 27/25-32...dpo12...n.yk 5?..........toiveissa 1

ONNEA!!!

-------------------------------------------------
Saa päivittää, kuka ensiksi ehtii, niin saadaan vihdoin pinkka pysymään kasassa! Parhaiten onnistuu "lainaa"-napilla, poistetaan quotet ja muokataan päivät. :)
 
Viimeksi muokattu:
katso liitettä 11875

Oireet, jotka ei sittenkään olleet houreita:

dpo 4: Hetkellinen alamasujomotus
dpo 5:Tissejä nipistelee
dpo 7: Jotain limaa aamupäivällä? Ja alamasukramppi illalla. Järkyttävä jano koko päivän.
dpo 8: Kaikenlaisia masutuntemuksia, milloin kutittelee, milloin jomottaa, välillä repii ja elohiirikin bongattu taas!
dpo 9: Toistaiseksi klo 12 mennessä ei edes masutuntemuksia, mutta 12h yöunet kylläkin takana kun vähän simahdin yhdeksän jälkeen... Ja lenssuinen olo, mut se on ollut jo kaksi viikkoa enempivähempi. Tänään jäin sitten kotiinkin sen takia.
dpo 10: Joitain masutuntemuksia, illalla aivastaessa kunnon repäisy!
dpo 11: Heti aamusta mahajomotusta, ja yskäistessä nivusia repi jotenkin tosi alhaalta... Muistelisin, että ennen on tuntunut lähempänä munasarjoja, nyt tosiaan ihan nivusissa, kuin joku lihas olis revähtänyt? Valkovuoto on pikkuhiljaa lisääntynyt. Tissit ei ole ihmeemmin kipeät, vähän ehkä äkki-arat, mutta ei mitään minkä huomaisin, ellen tarkkailis.
dpo 12: Heti aamusta menkkamaista jomotusta, ja hirveitä repäisykipuja yskiessä. Testi hailusti positiivinen 10miu. Iltaa kohden voimistuvia, ajoittaisia repäisyjä ja puristuksia kohdun seudulla.
dpo 13: Testi vähän selvemmin plussa, aamulla heräsin kovaan puristuksen tunteeseen kohdun alueella. Nenä tukossa, mutta nuhainen ja köhäinen olen tässä ollut parisen viikkoa.Tisseissä ei edelleenkään mitään mainittavaa. (kuulostipa surulliselta :D )

Yleisesti koko kuluneen viikon paleltanut, tosin mua palelee aina loppukierrossa. Naamaan ilmaantui alkuviikosta kolme finniä. Jostain syystä olen ollut dpo 10-13 poikkeuksellisen energinen ja aamuvirkku?

Että tämmöstä tänne, testi tosiaan oli jo testiajan sisällä yhtä vahva kuin eilinen kuivuttuaan, ja nyt kuivahdettua hieno plussa. En voi uskoa tätä! Enkä varsinkaan usko, että mun annettais tää onni noin vain pitää. Nukuin huonosti, kun olin ihan varma, että aamulla viivaa ei enää ole.

Laskurin mukaan LA olis 3.-5.9.2011 ja olisin nyt viikolla 3+5, tai miten se merkitään...

Kirjoitteleeko Punkku ja Leo jo odottajissa? Jos minäkin uskaltaisin jo ihan vähän kurkistaa.

Jätän oven raolleen teille muille, toivottavasti tavataan pian ja nimen omaan tuolla toisella puolella! Ja käyn vielä kertomassa alkuraskauden oireista, niin osaatte sitten oirehtia ja tulla samoja jälkiä perässä. :) Mulla tosiaan meni exän kanssa kaksi vuotta ilman tulosta, että harjoiteltu on riittämiin, mutta on tää näköjään silti mahdollista! :heart:

T:Lunea ja ehkä joku tyyppi...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä