Hakutulokset

  1. A

    9kk omaan huoneeseen?

    Meillä 8 kk tyttö laitettiin nukkumaan omaan huoneeseen,koska hänen unensa häiriinty meistä vanhemmista.Minä pyörin unissani koko ajan ja mies välillä kuorsaa.Siihen loppu yöimetykset ja sen koomin ei olla yöllä valvottu!
  2. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Yksi kysymys juolahti mieleeni: Te,jotka tunnette oviksen niin kestääkö teillä ne ovis"kivut"/tuntemukset kuinka kauan?Mulla meinaan ne kestää aina jonkun 2-3 pv.Ikinä en oo testeillä kattonut.Jos nyt aletaan hiuksia halkoon,niin millon se ovis sitten tapahtuu,siis eihän se kolmee päivää...
  3. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Tervetuloa vaan joukkoon Locokako!=) Toivottaan,että olette yhtä hedelmällisiä,kun esikoista tehdessä :p Meillä tärppäs esikoinen kolmannesta kierrosta. Hellun Martta: Nyt on sulla kyllä jännät paikat!Toivotaan,että olet raskaana!=) Mulla on nyt kp 4. Suunnitelmana siis odottaa vielä...
  4. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Peikko: Meidän esikoinen (tyttö) on nyt 1v 3kk =) Olen samaa mieltä noista lelu asioista,meillä ei esim lapsella ole kuin muutama lelu.Hän on sitäpaitsi sitä tyyppiä,jota kiinnostaa paljon enemmän leikkiä äitin kauhoilla ja kattiloilla ja kaivella kaappeja :D Käydään muutaman kerran viikossa...
  5. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Mukavaa viikon alkua! Aamu vierähti jälleen leikkipuistossa,nyt tyttö nukkuu = äitin omaa aikaa ;) Alice: Ei muuta kun sitten rypsiöljyt kehiin :laugh: Peikko: Toivottavasti teillä tärppää tästä kierrosta!Lapsen voi tottakai hankkia,vaikkei vakituista työtä olekaan!Ei sillä ole mitään...
  6. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Lauantai ehtoota taloihin! Skorpioni: hyvä,että sulla vuoto vihdoin lakkas...ei varmasti hääviä,kun kroppa on sekaisin.Toivottavasti tästä eespäin kierto tasoittuu! Ymmärrän hyvin teitä jotka ensimmäistä yritätte!Itselläkin oli sillloin pää vain ja ainoastaan täynnä kaikkea raskauteen ja...
  7. A

    Nyt syksyllä 2010 yrityksen aloittavia / aloittaneita?

    Hei ja Moi! Mahtuisiko vielä joukkoon yksi vauvakuumeinen? Esikoinen on 1v 3kk ja vauvakuume sen kun nostaa päätään vain korkeammalle!=) Itsellä ikää 27 v. Yritys olis tarkotus aloittaa ens kuussa!Esikoinen tärppäs yk 3. Menen nyt lukemaan teidän kirjoituksianne,jotta pääsen kärryille missä...

Yhteistyössä