Hakutulokset

1. 0

Kesäkuiset mammat 2011

Moi! Rosalinda78: sain periaatteessa valita tavan itse mutta lääkäri sanoi, että tulevien raskauksien kannalta se lääkkeellinen on parempi. Ei kyllä kertonut miksi, enkä sitten kysellyt. Griffski73 sen tossa taisi selittää, että vähän rankempi kohdulle mutta ei lopullisesti. Kyllähän sen...
  2. 0

Kesäkuiset mammat 2011

Moi! Ninatus: juuri ja juuri löydän silloin tällöin häivähdyksen sykkeestä. Sitä ei koskaan kuulu kauaa mutta kauan saa hakea. Äänet joudun pitämään aika lujilla. Mulla on se AngelSoundsin halvin versio käytössä. Netistä löysin sellaisia vinkkejä, että sellainen viuhkina on istukan ääntä. Se...
  3. 0

Kesäkuiset mammat 2011

Moi taas kaikki! Vähän on aikaa taas päässyt kulumaan. Täällä ollaan kirjoiteltu ahkerasti. Jonkun kerran olen vilassut mutta kirjoittamiset ovat jääneet. Kiitos vielä tervetulotoivotuksista Calumetille ja Rosalindalle 78. Olen tosi pahoillani Rosalinda 78 puolestasi. Peesaan muita ja...
  4. 0

Kesäkuiset mammat 2011

Hei! Täällä meni ultra myös hienosti - helpotus oli suuren suuri. Viikot vastasivat ja ipanan näin liikkuvankin reippaasti. Mutta kyllä jännitinkin siihen saakka, että kuulin sykkeen näkyvän. Onneksi lääkäri aloitti sillä nimittäin viime keväänä samaisessa paikassa todettiin sykkeen sammuneen...
  5. 0

Kesäkuiset mammat 2011

Moi! Haluaisin vielä liittyä tähän aktiiviseen porukkaan mukaan. Olen näitä juttujanne jo seuraillutkin. En ole jotenkin uskaltanut kirjoittaa jonkun kumman syyn takia kirjoittaa, kun edellisellä kerralla meni kesken ja nyt elän jännityksessä koko ajan. Sinänsä tilanne näyttää hyvältä, kun...
  6. 0

vauvakuume

Hei kuumeilijat! Ei näköjään tullutkaan ikä vastaan vielä (37v.). Haalea viiva ilmestyi ikkunaan, viiva kuitenkin. Nyt jännitän seuraavien viikkojen aikana, kuinka käy tällä kerralla. Viimeksi meni kesken. Nyt jo pohdin, että tuli otettua kaksi drinkkiä viikonloppuna, kun olin ulkona pitkästä...
  7. 0

vauvakuume

Hei kaikki uudet ja vanhat kuumeilijat - ja onnea matkaan teille onnekkaille, jotka jo tärpit saitte! Kiitos Joole sanoistasi. Tuntuu vieläkin pahalta se keskenmeno mutta asian kanssa pärjää jo. Nyt sitten on edessä kahden viikon odottelu, josko tällä kertaa olisi täälläkin tärpännyt...
  8. 0

vauvakuume

Täällähän on paljon porukkaa! Kuumeilua oli jo alkuvuodesta niin, että aloitettiin yrittämään toista, kun esikko oli 9kk. Tärppäsikin heti mutta eka ultrassa "kaikki ei ollut hyvin", kuten lääkäri asian mainitsi, kun sykettä ei ollut. Surullista. Sittemmin ollaan yritetty 3kk. Paniikkia ei ole...

Yhteistyössä