Hakutulokset

  1. G

    ***Toukokuun Toivotut 2011***Lokakuussa***

    Isä neuvolassa: meillä mieheni oli mukana esikoista odottaessa vain pari kertaa, ensimmäisellä käynnillä ainakin. En kokenut miehen läsnäoloa tärkeäksi äitiysneuvolassa. Ja vaikka hän ei neuvolassa mukana ollutkaan, niin oli kyllä neuvolan lappuja ja Suurta Suomalaista Vauvakirjaa lukiessa hyvin...
  2. G

    ***Toukokuun Toivotut 2011***Lokakuussa***

    Jälleen osanotot surun kohdanneille, eiköhän alkaisi pikku hiljaa nämä suru-uutisetkin loppumaan, kun alkaa viikot suurentua hitaasti mutta varmasti meillä kaikilla... :) Tuplarattaista oli puhetta. Meillä esikoinen oli hyvin paljon liinassa vauvana ja kun painoa kertyi vauvalle lisää ja...
  3. G

    ***Toukokuun Toivotut 2011***Lokakuussa***

    mee86, asutaan näköjään samalla puolella kaupunkia. :) Ja meilläkin esikoinen tuli jo 2 viikkoa ennen laskettua aikaa, joten vappuaattoon tähdätään täälläkin. :D Lentämisestä oli puhetta. Itse lensin ensimmäistä odottaessa mannertenvälisen lennon rv.26. Kaikki sujui hyvin. Tällä kertaa on...
  4. G

    ***Toukokuun Toivotut 2011***Lokakuussa***

    Osanotot menetyksen kokeneille :hug: ja samalla myös onnitteluhalaukset teille, jotka olette saaneet kokea iloisia tunnelmia varhaisultrissa. :) Monet omat housut ovat alkaneet kiristämään jo. Ensimmäisessä raskaudessa menin omilla farkuilla vielä rakenneultraankin, taitaa jäädä haaveeksi...
  5. G

    ***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

    Osanotot menetyksen kohdanneille. Itse en ole paljoa kirjoitellut, kun tuntuu, että ei oikein meinaa olla vielä mitään sanottavaa. :D Mitä kertoa raskaudesta, kun ei ole mitään oloja... joten odottelen vähän pidemmälle. Me emme menneet nyt varhaisultraankaan, eli reilusti odotellaan sitten...
  6. G

    ***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

    Vitamiineista oli myös puhetta... Minä ostin jo paketin raskaus&imetys Multivitaa. Sitä söin myös ekassa odotuksessa ja myös imetysaikana. Lisärauta tulee todennäköisesti tarpeeseen jossain vaiheessa, jos vanhat merkit pitää paikkansa. MaiMei, käsittääkseni ihan normaalia. :) Kyllä niitä...
  7. G

    ***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

    TOUKKA-- mulla myös aivan kamala tuo rintojen arkuus. En muista kokeneeni tällaista ikinä! :D Ja juuri kun kehuskelin oireettomuudella. Tämä rintojen kiristys tekee tosiaan suihkussa käymisestäkin hieman inhottavaa. Ja minä kun niin rakastan vielä nukkua mahalteen!! Niin haaveilin, että jos...
  8. G

    ***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

    Phoebsi , minäkään en uskalla tilata pizzaa aurajuustolla, mutta omatekoiseen pizzaan laitan sitä kyllä raskausaikanakin ihan isolla kädellä. Listeriabakteeri kun tuhoutuu ja kuolee jo 70 asteessa, ja minä paistan pizzani juustoineen 200 puolisen tuntia. :D Vieläkään ei oireita täällä...
  9. G

    ***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

    Täällä yksi toukokuulainen liittyy mukaan. :) Pikku kakkosta siis odotellaan, laskettuaika 15.5. Eka neuvola ois parin viikon päästä vasta. Ja pääkaupunkiseudulta ollaan, Kätilöopistolle menossa synnyttämään, tarkemmin sanottuna Haikaranpesään, jos vain suinkin onnistuu. Haikaranpesässä syntyi...
  10. G

    ToukoVauvat 2011

    Heippa! Täällä myös LA 15.5. :) Toista odotellaan. Mitään oireita ei ole, ei ollut esikoistakaan odottaessa. Esikoisesta alkoi yölliset vessajuoksutkin vasta viimeisellä kolmanneksella... saa nähdä, kuinka käy tällä kertaa. Eka neuvola olisi 29.9. Minnes olette menossa synnyttämään? Itse olen...

Yhteistyössä