Hakutulokset

  1. paalina

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Talvimama laita katariinalle viestiä, oli vahingossa poistanu osan porukasta :saint:
  2. paalina

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Meille syntyi 21.3 poika, 51cm ja 3650g :heart: . Raskausviikkoja oli 38+1
  3. paalina

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ helmikuussa (11 vauvaa syntynyt)

    Krokodiili Mulla on aiemmissa synnytyksissä supistukset tuntunu juurikin alaselässä jomotuksena :saint: On tää kyllä jännää ku toiset lähteepi jo synnyttään ja itellä on todennäkösesti vielä moooonta viikkoa odoteltavaa :) Just kokosin tuossa pinnasängyn ja aattelin siivota makkarin...
  4. paalina

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    Tuosta papakokeesta. Mulla oli siis kakkosen syntymän jälkeen jälkitarkastuksessa puhdas papa. Reilu vuosi siitä eteenpäin se olikin 3luokkaa ja nyt oon sit käyny puolen vuoden välein kontrollissa ja molemmilla kerroilla se on ollu 2 luokkaa...että kai siellä jotain pientä häikkää on :| . Nyt...
  5. paalina

    ~*~ MAALISKUUN MUSSUKAT 2010 ~*~ tammikuussa

    Abello Niin kauheelta kun se omastakin mielestä kuulostaa niin koen imettämisen jotenki vastenmielisenä :ashamed: (en siis sitä, että muut imettää). Molempia tyttöjä oon kuitenki muutaman kuukauden imettäny. Esikoisen paino ei sillon alussa noussu tarpeeksi joten jouduin imettämisen lisäksi...
  6. paalina

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* joulukuussa (ensimmäinen vauva syntynyt)

    Mua närästää niiin et järki lähtee |O |O |O ...ja tänään on pitäny yökkiäkki pitkästä aikaa....eipä tässä muuta...argh....
  7. paalina

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    IIIIKS, meille tulee ilmeisestikkin poika...aivan ymmyrkäisenä täällä istuskelen =) Meillä on siis kaks tyttöä ennestään ja jotenkin olin ajatellu/toivonu, että tämäki olis tyttö...Tänään kävin ultrassa ja pojaltahan se näytti...hui :D ...Kovasti se siellä jumppasi ja kaikki oli niinku...
  8. paalina

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Mutterikahdelle se terkka sano mulle tänään et jos en ois ottanu sitä "ylijäämä" rokotetta nyt niin ois menny parin vkon päähän eli kai niitä sillon aletaan antamaan...mää käyn tuiran neuvolassa...
  9. paalina

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Moi Neuvolassa käyty ja rokote otettu...Täällä on nyt rokotettu rv 35 ja yli olevat ja muutama rokote oli jäänyt ylimääräseksi joten kysyivät josko haluan sen, muuten olisi mennyt ehkä parin viikon päähän saaminen. Pistokohta on koskettaessa hieman arka, mutta muuten ei ole mitään oireita...
  10. paalina

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Tuosta papa-kokeesta. Mulla oli viime joulukuussa papa 3 luokkaa ja tämän vuoden toukokuussa kävin kolposkopiassa. Papa oli edelleen 2 luokkaa joten sain kontrolliajan joulukuulle. Viime viikolla soitin oysiin, että voinko siihen kontrolliin tulla kun olen raskaana. Se täti meinasi, että mitään...
  11. paalina

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Mannaharille onnea hyvistä uutisista :flower:
  12. paalina

    *** MAALISKUUN 2010 ODOTTAJAT LOKAKUUSSA ***

    Mulla on täällä hirveen syyllinen olo, eilen illalla oli lämpöö 37,8 joten en tänään lähteny töihin. Nyt ei enää oo kuumetta, mutta olo on tosi tukkonen ja hömelö...jotenki sitä nyt vaan aattelee et ois sitteki pitänyt mennä töihin :ashamed: . Oon postilla tekemässä tuurauksia joten töitä on...
  13. paalina

    +Maaliskuussa poksuvat syyskuussa+

    Ultrassa käyty ja laskettuaika siirtyi, on nyt 3.4, mutta pysyisinkö minä nyt kuitenkin tällä puolella. Kaksi edellistä on syntynyt etuajassa niin ehkäpä tämäkin :wave: . Kaikki oli hyvin, 3kuvaakin sain mukaan...Nyt sitten voisi ruveta miettimään, että minne varaa ajan rakenneultraan...
  14. paalina

    +Maaliskuussa poksuvat syyskuussa+

    Mua oksettaa :x |O |O |O ...edellisessä raskaudessa pahoinvointi loppu noin viikolla 16, toivottavasti ei nyt mee ainakaan pitempään... Nimistä tää on eka kerta ku ei oo nimiä valmiiksi mietittynä, ei edellisissäkään kyllä ollut pojalle mitään nimeä valmiina, mutta eipä sitä ois...
  15. paalina

    +Maaliskuussa poksuvat syyskuussa+

    Ninni-74 :hug: Tänään oli eka neuvola ja piiiiiitkän etsimisen jälkeen ne sydänäänetki löyty :heart: . Ens viikolla olis lääkärineuvola ja sitte seuraavalla viikolla se ultra. Niihin veriseuloihin en enää ehi ku on jo viikkoja liikaa :( . Mulla olis ollu alunperin tuo eka neuvola aika...
  16. paalina

    +Maaliskuussa poksuvat syyskuussa+

    Vieläkös mahtuu mukaan :) Laskettuaika olis kaiketi 27.3, Oysissa olis tarkotus synnyttää ja kolmas lapsi. Pahoinvointia on ollu kiitettävästi, ei onneksi kuitenkaan yhtä paljo ku edellisessä raskaudessa :flower: . Eka neuvola olis vasta ens viikon perjantaina ku oli pientä sähläystä tuossa...
  17. paalina

    Heinäkuun 2007 taaperot

    Kovasti etin tätä meiän ketjua tuolta vauvapuolelta, olipas ihme kun ei löytyny :whistle: Meillä jäi tuttipullo pois toissapäivänä ja ihan hyvin on menny ilmanki, tuttiahan ei oo koskaan syötykkään... Hampaita meillä on jo 12, pukkas 4 poskihammasta kerralla...olipas pientä kiukkua...

Yhteistyössä