Hakutulokset

1. C

Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

Moikka kaikille! Pääsisinkö teidän mukaan kirjoittelemaan? Meillä on ICSIn 2. passista syntynyt kohta 2-vuotias poika ja toinen lapsi on kovasti toiveissa. Oltaisiin haluttu aloittaa hoidot jo aikaisemmin ja meillä oli ajat jo sovittunakin alkuvuodesta, mutta julkisella kun ollaan, niin...
  2. C

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

Meidän pikkuprinssi syntyi tiistaina 5.6. Mitat 3560 g ja 53 cm. Synnytys oli hankala ja pitkällinen, mutta palkinto korvaa kyllä kaiken moninkertaisesti! :heart: :heart: :heart:
  3. C

Seksistä kun oli puhetta jossain vaiheessa, niin eilen innostuttiin harrastamaan ekaa ja mahdollisesti vikaa kertaa tässä raskaudessa kyseistä toimintaa. Hiljasta on siis ollu aikasemmin. :ashamed: Itteä on jotenkin pelottanu vuotojen ym. takia niin paljon ja sitten jossain vaiheessa ku...
  4. C

Nyt saakin jo poksua :) Chidi ja honey 40+0 :heart: *1 kasassa mutta toiveikkaana...*
  5. C

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TOUKOKUUSSA**

Huh, enpäs ole taas saanut aikaseksi kirjoitella pitkään aikaan... Onnea kaikille tähän asti vauvautuneille ja tsemppiä meille muille kärvistelyyn! :) Tänään oli toivottavasti vika neuvola, jossa ei mitään kovin ihmeellistä. Verenpaine oli vähän pompannut ja turvotustakin lievästi, mutta ei...
  6. C

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HUHTIKUUSSA**

APUAAAA!!! Tänään iski yhtäkkiä paniikki, kun tajusin että 3 viikon päästä tämä beibi on jo täysaikainen!!! Vielä pitäisi tehdä joitain hankintoja ja ennen kaikkea saada tavarat kotona paikoilleen. Joka päivä näitä mietin, mutta en vaan saa mitään aikaiseksi työpäivän jälkeen... :ashamed...
  7. C

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HUHTIKUUSSA**

Eilisiä neuvolakuulumisia 31+4 (suluissa edellinen 26+4): Paino: +380 /vko (+700) RR: 116/75 (118/69) Pissa: puhdas (puhdas) Sf-mitta: 27 (24) Syke: + (+) Liikkeet ++ (++) Nyt oli painoa tullut ihan sopivasti, kun viimeksi kauhistuin, että mihin lukemiin tässä vielä päästään, jos sama...
  8. C

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

Neuvolalääkärillä käyty. Paino oli noussu 700 g /viikko!!! Apua!!! :O Nyt täytyy kyllä pistää herkut pannaan... :| Kokonaispainonnousu on 8 kg, mutta jos tämänkertanen tahti jatkuu, niin huh huh mihin se vielä ehtiikään... Muuten kaikki ok (eikä lääkäri kyllä tuohon painonnousuunkaan...
  9. C

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

Huh, paljon on taas tekstiä tullut, kun ei ole vähään aikaan ehtinyt lukea... Raskausarvet, muutama on tainnut tännekin nyt tulla. :( Aika huomaamattomia ne kyllä on ja jotenkin ihan erilaisia kuin mulla ennestään teininä tulleet arvet (jotka nekin onneksi tosi huomaamattomia). En ole ihan...
  10. C

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

Tervetuloa uusille! :flower: Neuvolakäynneistä, täällä ollu 2 käyntiä. Seuraava sitten viikolla 22 ja lääkärineuvola siitä parin viikon päästä. Itellä vähän luottamus mennyt neuvolatätiin, kun tuntuu, ettei hän oikein ota tosissaan omia huolia. Vähän tulee sellainen vaikutelma, ettei häntä...
  11. C

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

Yökukkuja täällä ilmoittautuu! :wave: Mennyt jotenkin unirytmi ihan mahottomaksi viime aikoina... :ashamed: Synnytyksestä, ekaa kun odotellaan, niin ei oikein tiedä, mitä odottaa. Jotenkin luottavaisin mielin kuitenkin olen ja uskon, että menee omalla painollaan, vaikka mitä tapahtuisikin...
  12. C

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

jkoo, tsemppiä tulehduksen kanssa, kuulostaa ikävältä tilanteelta! :hug: Omaa napaa, päädyin sitten kuitenkin menemään uudestaan yksityiselle niiden vuotojen takia, ja ihan hyvä, että tuli mentyä. Tällä kertaa istukan sijainti nähtiin paremmin ja todettiin, että se on ihan kohdun suun päällä...
  13. C

Sanmar, toivottavasti en aiheuttanut lisää huolta tuolla mun kertomuksella. Mullakin on kyllä ollut lievää kirvelyä alakerrassa ja olen nyt tulkinnut, että kyseessä olisi kuivat limakalvot, kun pissanäytteessä ei näkynyt mitään. Tyttö/poikaolosta, täällä on melko vahva poikaolo ollut alusta...
  14. C

Kiitos kaikille tuesta vuotojen kanssa. Viime yönä oli taas tullut ihan housuihin asti jotain, mutta eiköhän tämä tästä. Jotenkin kuitenkin on sellainen sisäinen tunne pohjimmiltaan, että kyllä kaikki on hyvin ja tulee hyvin menemään. Sandrastiina, kiitos kommenteista terveydenhuollon...
  15. C

Tuli vahingossa kahteen kertaan
  16. C

Bamse, mulla vuoto ollut aika vähäistä - lähinnä pyyhkiessä tullut ja välillä pikkareihin pientä. Ja väriltään ruskeaa tai sitten punertavaa, mutta tuoretta verta ei ole tullut kuin kerran heti alakautta tehdyn ultran jälkeen. Kävin yksityisellä ultrassa silloin, kun vuoto alkoi ja syy ei...
  17. C

Moi kaikille! Voi typerä minä, kun rupesin nyt yhtäkkiä stressaamaan... :headwall: Eilen käytin taas doppleria ja alkoi epäilyttää, että onkohan ne äänet, mitä luulen vauvansykkeeksi kuitenkin mun oma syke. Kuuntelin huvikseen omaa sykettä rinnan kohdalta ja se kuulosti yllättäen puolet...
  18. C

Taistis, mullakin on ollut noita vuotoja nyt jo parin viikon ajan melkein joka päivä. Jossain vaiheessa näytti, että loppuivat, mutta sitten alkoivat uudestaan... :( Kävin heti ekana päivänä yksityisellä ultrassa ja kaikki oli ok. Kohdussa ei näkynyt vuotoa, vaan syyksi epäiltiin kohdunsuun...
  19. C

Sanmar, hyvä, että sulla vuodot loppuneet. Mulla tänään ei ole tullut yhtään vuotoa, vaikka vessassa joutuikin taas vähän ponnistelemaan. :ashamed: Eilen tuli vielä ihan tosi vähän vaaleanpunertavaa samassa yhteydessä - tai ei sitä tullut oikeastaan edes paperiin asti, mutta vähän kun kaiveli...
  20. C

Moikka kaikille! Voisin vihdoinkin liittyä tänne, kun olen seurannut teidän juttuja jo pidemmän aikaa, mutta en vaan saanut aikaiseksi kirjoittaa mitään. :) Tässä tiedot: Chidi * 28 * ensimmäinen * NKL. LA 2.6. nettilaskurin mukaan tai 3.6. neuvolan mukaan - en tiedä, miksi ovat...

Yhteistyössä