Hakutulokset

1. C

11-hoidot

Lilin kuulumisia tulin kurkkimaan, ja voi että... :'( Pahoittelut ja jaksamista!!! :hug:
  2. C

11-hoidot

Kiitos paljon kaikille onnitteluista! :heart: Toivon sydämeni pohjasta teille kaikille onnistumisia - plussajunassa on vielä kaikille paikkoja! Sain äsken HCG-tuloksen, se oli 533. Tänään siis pp14, eli ilmeisesti ihan hyvä tulos. Vaikea kyllä ottaa selvää noista netin taulukoista, että mitkä on...
  3. C

Rukousketju lapsettomille

Kiitos, Jumala! Lupasin Sinulle, että en jätä Sinua vaikka mitä tapahtuisi ja että uskon Sinun sanaasi, en siihen, mitä silmät näkevät. Kunnia kuuluu yksin Sinulle - ei lääkäreille, ei lääkkeille, ei kenellekään muulle. (Testasin tänään plussan ensimmäistä kertaa elämässäni viiden vuoden...
  4. C

11-hoidot

plussa :heart:
  5. C

11-hoidot

Mayaaaaa!!! Ihan mahtavaa!!! :flower: Apua, nyt rupes kuumottamaan, pitäskö munkin testailla... Viimeistään lauantaina ajattelin kyllä. Mulla muuten tänään menossa pp9 - listan mukaan jostain syystä olis ollu jo eilen.
  6. C

11-hoidot

Tipetsu: olit ehtinyt kirjoittaa samalla, kun kirjoitin omaa viestiäni. Ihan kamalaa, en tiedä mitä sanoisin... :'( Kovasti jaksamista nyt! Tai ei tarvitse edes jaksaakaan, saa olla rikki, jos (kun) siltä varmaan tuntuu... :hug: :hug: Mahtavaa, että Lili sait kyytiläisen! :) Tervetuloa...
  7. C

11-hoidot

Tervetuloa, Sartsa! :) Mäkään en kyllä raportoi miehelle kaikkia oireita - välillä olen jopa yllättynyt, kun hän haluaa tietää mun tuntemuksista ym. Jotenkin sitä ajattelee, että tuskin häntä kiinnostaa niin yksityiskohtaisesti tietää kaikkea... Välillä haluaisin myös suojella häntä - esim...
  8. C

11-hoidot

Höh, onpas täällä huonoja uutisia... Nyt plussajunaa kehiin, ja äkkiä! Tipetsu: pahoittelut, onpas tylsä tilanne! Toivottavasti follit ottavat nyt loppukirin. :hug: Lili_78: mekin ollaan mietitty adoptiota, vaikka itse en ole vielä ollenkaan valmis luopumaan hoidoista (eikä mieskään)...
  9. C

11-hoidot

syssy: :hug:
  10. C

11-hoidot

Tipetsu: Aika piinaavaa kyllä tuollainen... Toivotaan nyt, että ne nyt kuitenkin alkaa vielä. Mun mielestä mulla oli menkat vielä päällä silloin 0-ultrassa (oiskohan ollu peräti kp2 - tosi kiva olla ultrattavana...:x), joten kai sen on pääasia, että ne alkaa ennen sitä...? (Täällä on jotain ihan...
  11. C

11-hoidot

Mequ: Ihan mieletöntä!!!! Paljon onnea!!!!!!! :flower::flower: Tipetsu: En tiedä, miten yleistä menkkojen poisjääminen on, mutta aika yleistä kai on, että ne viivästyy sumujen takia... :confused: Itsellä ainakin menkat alkoi aika viime tipassa ennen pistoksia, vaikka sumutteluun olikin...
  12. C

11-hoidot

Ensin omaa napaa: Negahan sieltä tuli, niin kuin arvelinkin. Nyt ei oikeastaan edes harmita, ehdin taas surra jo etukäteen... :) Olipas vaihteeksi ihana hoitaja, joka soitti tuloksen - kyseli kovasti että millainen olo, miten jaksan jne. :heart: Tuntuu, että monia muita ei yleensä kauheasti...
  13. C

11-hoidot

Moi! En ole saanut aikaiseksi kirjoitella, vaikka olenkin tätä ketjua seuraillut. Mulla menossa nyt pp10, 1. icsin 1. pas siis kyseessä. Yksi 3-soluinen alkio siirrettiin (1 soluista oli tuhoutunut sulatuksessa). Ylihuomenna on testipäivä ja tällä hetkellä toiveet ei kovin korkealla...
  14. C

Naistenklinikalle syksyllä lapsettomuushoitoihin...?

Moikka! Täälläpä on hiljaista, taitaa tehdä kesä työtään... :) Mulla alkoi kuukautiset (kerrankin siitä saa olla iloinen!) ja varasin juuri aikaa PASia varten. Vihdoinkin päästään taas tositoimiin! :) Susirouva, tosiaan sumuja käytetään vaan pitkän kaavan hoidoissa. Lyhyessä kai sitten...
  15. C

Susirouva: Aika outoa kyllä, että et ole saanut ohjeita... :confused: Meilläkin kyllä ne ohjeet tuli ripotellen käyntien yhteydessä - ensin synarelaa varten ja sitten kun piti ruveta pistelemään, niin niitä varten jne. Mitään ei hirveästi kerrottu etukäteen... Mutta kyllä niiden nyt olisi...
  16. C

11-hoidot

Mahtavaa, Sintu! Paljon onnea! :flower:
  17. C

Moikka! Mäkin voisin liittyä tänne. Meillä tehtiin ensimmäin ICSI naikkarilla keväällä ja nyt odotellaan pääsyä pas:iin elokuussa. ICSI oli kokemuksena ihan hyvä, vaikka plussaa ei tullutkaan. Ainoa, mikä ärsyttää tuossa naikkarissa, on, että meille ainakaan ei kerrota mitään tietoja ikinä...
  18. C

11-hoidot

Iinamiinalle pahoittelut! :hug: Sintulle tsemppiä - toivon sydämeni pohjasta, että olet kuitenkin raskaana! :) ON: Blaah, jäi sitten kuitenkin PAS toteutumatta heinäkuulta, kun ei tää kroppa suostunut toimimaan ajoissa... Kerrankin kun odottaa, että menkat alkaisivat, niin eihän ne sitten...
  19. C

11-hoidot

Moi kaikille pitkästä aikaa! Täällä on nyt tapahtunut niin paljon kaikkea, että en oikein pysy mukana. Harmi, kun useammalla on ollut huonoja uutisia... : / leppäkertulle pahoittelut! :hug: Vissiin jonkinlaista yritystä on kuitenkin tapahtunut, kun testi on näyttänyt plussaa, eli parempaa...
  20. C

11-hoidot

Hopping, kiitos selvennyksestä! Jotenkin tuntuu oudolta ajatukselta, että alkio siirretään ilman, että ovulaatio on tapahtunut. Onko se raukka siellä kohdussa sitten pelkkien lääkkeiden varassa... : / Tuntuis paljon luonnollisemmalta, että ovulaatio saatais aikaan lääkkeillä ja sitten...

Yhteistyössä