Hakutulokset

1. C

11-hoidot

Joku_päivä: kuulostaa hyviltä noi oireet! :) Voi ei, omena!! Sulla oli niin lupaavat oireet... Pahoittelut :hug: Iinamiina jaksuja! :'( Eihän se vielä ole satavarma tulos... MiukuMau eikä!!! Sanat ei riitä... :'( :hug: Onnea Mayalle kyytiläisestä! :) Pumppu: tosi ikävää... :(...
  2. C

11-hoidot

Voi ei heidh... Nyt paljon jaksamista!! :hug: Tsemppiä, leppis, varmaan ajatukset selkenee ajan kanssa... Ei tää kyllä henkisesti oo helppoa, vaikka itellä vasta yks hoito takana... : / Hoppingin alkiolle nyt hirveät tsempitykset ottaa kiinni siellä!! Solja: harmi, että kävi noin. Onnea...
  3. C

11-hoidot

Lili_78 tsemppiä piinailuun! Joku_päivä onnea kyytiläisestä! Tuo soljan tarina oli ihan mahtava! Itse yllätyin siitä, että irrotuspiikki oli niinkin helppo pistää, vaikka ei se mitään miellyttävää kyllä ollut... Pahoittelut, pipsa76, tosi harmi juttu! : / Onnea, syssy hyvästä...
  4. C

11-hoidot

Moikka ja kiitos kaikille myötäelämisestä! :heart: Ja sori, että nyt tulee vaan omaa napaa... Taiskin olla väärä hälytys. Aamulla tosiaan tuli kunnon tuhrua ja olin ihan varma, että nyt ne menkat alkoi. Sen jälkeen ei oo kuitenkaan enää vuodellu, joten ehkä tässä saakin piinailla vielä...
  5. C

11-hoidot

Vähän huonoja uutisiakin väliin... Tänään alkoi vuoto... :'( Oon aika hajalla tällä hetkellä. Meidän piti tänään tarjota ruokaa kymmenille ihmisille ja nyt tuntuu, että ei millään pystyisi... En ois halunnu kertoa miehellekään, kun näin miten iloisena hän oli aamulla... Nyt jo vähän...
  6. C

11-hoidot

IHAN MIELETÖNTÄ!!!!!!! Oli pakko tulla kommentoimaan, kun täällä on niin mahtava meininki! Varaattehan mullekin paikan siitä junasta, jooko? ;) Tuhannesti onnea kaikille plussanneille!!!!! :heart: :heart: :heart:
  7. C

11-hoidot

Maya82: Tolta se mustakin tuntui... Vaikka vähän sama juttu mulla on joka kerta kun kuukautiset alkaa - ihan ku heräis taas eloon pms-syövereiden jälkeen. Tsemppiä, Hopping ja kiva että pistokset tuottanut tulosta! Kivaa, kun käytte plussalaiset täällä tsemppailemassa! Kaikkea hyvää...
  8. C

11-hoidot

Onnea toivorikas!!! Ei toi nyt puhdas negakaan voi olla, eli toivotaan parasta! :) Kivaa, Jenna, kun kävit tsemppaamassa meitä. Paljon onnea teille loppuraskaudelle! Vitsi, saispa itekin kaks kyytiin, haluaisin hirveästi kaksoset. :) Ööpö, pahoittelut. :( :hug: Ja mitäs muita vaiheita...
  9. C

11-hoidot

syssy: kiitos vastauksesta. Näin aattelinkin, mutta jäi hämäämään tuo lääkärin käyttämä sanamuoto... engeli: onnea kyytiläisistä! :) Nyt on irrotuspiikki pistetty ja sit vaan ootellaan punktiota... Oli kyllä vähän inhottava se neula, mutta kapselit onnistuin jopa avaamaan rikkomatta...
  10. C

11-hoidot

Yksi kysymys tuli vielä mieleen, mikä jäi vaivaamaan lääkärikäynnin jälkeen. Osaatteko kokeneemmat kertoa irrotuspiikistä ja sumuista. Eli kun lääkäri sanoi, että otan viimeisen sumun su-iltana, eli samaan aikaan irrotuspiikin kanssa. Niin tarkoittaako tuo, että mun pitäisi ottaa viimeinen sumu...

Yhteistyössä