Hakutulokset

  1. K

    Lapsia ilman perinteistä parisuhdetta

    No, juuri tuollaista miestä olen etsinytkin.. Tällä hetkellä vaan taitaa vielä mennä keväälle ennen kuin on aika yrittää. Itselläni elämä vielä hiukan sekaisin opiskelujen kanssa ja mietin uskallanko heittäytyä yksinhuoltajaksi. Toisaalta, jos mies haluaisi osallistua lapsen elämään, olisihan se...
  2. K

    Onko äitiys sen arvoista?

    Kiitos vastauksesta. Heittäytyä kyllä täytyisi. Pitäisi miettiä valitseeko tutun ja turvallisen elämän vai heittäytyykö johonkin mitä tosissaan haluaa. Vaikeaa on kun etukäteen ei voi tietää oikein mitään.
  3. K

    Onko äitiys sen arvoista?

    Nyt kaikki täällä tietenkin vastaa että on. Mutta haluaisin ihan oikeasti pohtimista ja perusteluja. Olen nyt monta kuukautta miettinyt näitä juttuja. Alan olla sen verran vanha että se on nyt tai ei koskaan, ja olen miettinyt omaa jaksamistani. Lisäksi mietityttää se, miten siihen omaan lapseen...
  4. K

    Vauvakuume mutta en seurustele

    Vaniljainen, tuo nyt vähän kuulosti siltä että ei sen niin väliä, kunhan halvalla pääsee. Se ei pidä paikkaansa. Kyllä lapsi on asia, johon pitää panostaa ja kyllä siihen lapsen hoitoonkin pitää rahaa satsata. Eikä tuo vahinkoraskaus oikein sovi ajatusmaailmaani. Kyllä sen sitten pitäisi olla...
  5. K

    kuukautiset vain harvoin

    kiitos vastauksesta! Otan mielelläni vastaan lisääkin vinkkejä ja kokemuksia jos jollain on jakaa:)
  6. K

    kuukautiset vain harvoin

    Olen aloittelija tässä lapsiasiassa ja nyt askarruttaa omat kuukautiset. Ne eivät koskaan ole olleet säännölliset saattavat tulla 2-3kk välein, kerran on taukoa ollut puoli vuotta. Miten tämä vaikuttaa raskaaksi tuloon, voiko raskaaksi tulla ihan normaalein keinoin? Voiko avuksi saada jotain...
  7. K

    Vauvakuume mutta en seurustele

    Olen jo kolmekymppinen ja alkaa tuntua siltä ettei aikaa ole enää paljon. Vauvakuume on ollut päällä jo vuosia. Ongelmana vain se ettei miestä ole. Eikä tule. Miten siis voisin toteuttaa pitkäaikaisen haaveeni äitiydestä? Olen ajatellut keinohedelmöitystä, mutta se voi tulla älyttömän kalliiksi...

Yhteistyössä