Hakutulokset

1. H

Mitäs mieltä tästä pph:sta?

No ensinnäkin 5-vuotiaan paikka on eskarissa eikä pph:lla. Toisekseen: suoraan sanoen sohvalle menemiskieltoa en ymmärrä, meillä saa mennä sohvalle mutta siinähän ei riehu yksikään muksu. Neljästä lapsesta lähtee semmoinen ääni että oksat pois....ei meilläkään riehuta sisällä, ei...
  2. H

mitkä talvikengät saa sinun suosituksesi?

Minusta tuli kuoma-fani kun ekat lapselleni ostin.
  3. H

Miks päiväkodissa / eskarissa pitää kysyä lupa joka asiaan?

No just sen takia ettei jotkut hemmetin maailmankansalaiset loukkaannu kun heitin lapselleen tuputetaan kotiseututietoa. Ja ettei vaan tonttuihin uskovat suutu siitä kun heitin lapselleen tuputetaan kristillisiä arvoja. Ja ettei vaan kristillisiä arvoja puolustavat suuttuis siitä kun heitin...
  4. H

huonoin, kamalin, p"""tä ollein leffa jonka olet ikinä erehtynyt katsomaan?!

Kello-fucking-peliappelsiini joo. Kaks kertaa oon yrittäny kahtoo ja molemmilla kerroilla jäi kesken samaan kohtaan.
  5. H

kerronpa kuitenkin

Eräässä kaupassa lenteli kärpänen lihatiskissä.:x
  6. H

Mä muuten luulin että on ilta mutta kai sitä on mentävä puuronkeittoon!

On nuo kellonajat ainakin mulla ihan aamuajassa...
  7. H

Harrastaako teidän 3-vuotiaat jotakin? Tarvitseeko 3v harrastuksia?

En minäkään ole sitä mieltä että varsinaisesti tarvitsisi (eikä sillä ole mitään tekemistä muuten että missä on hoidossa, huom) mutta itse teen erittäin mielelläni oman lapseni kanssa kaikenlaisia juttuja ,samoin isänsä, että kai ne periaatteessa voi laskea "harrastuksiksi"....
  8. H

Mä tahlon muuttaa mun nikin!

Enkö mä sitä mitenkään saa muutettua??????:confused::confused:
  9. H

montako ulkoiluasua teidän lapsilla on?

Aika paljon on eri vaihtoehtoja ulkoiluun. On haalaria, kaksiosaista asua, verkkahousuja ja collegetakkeja, sit vähän paksumpia housuja, sit semmosia mitä voi pitää jos on vähän niinku märkää muttei kuiteskaan ihan kuriskeli, sit farkkuja, fleecetakkeja ja -huppareita.....
  10. H

Hauskaa tässä uudessa palstassa on se,

ettei tarvia avata ketjuja lukeakseen niitö. Pitää vähän aikaa kursoria ketjun otsikon päällä niin ekat rivit tulee näkyviin. SIt voi avata jos tuntuu kiinnostavalta.:wave: jotain positiivistakin siis
  11. H

Eikös vaan kuomat ole aika myöntää että vastarinnasta huolimatta alamme tottua uuteen palstaan=)

No kylä edelleen vierastan tätä, kirjautuessa menee liikaa aikaa, mitäs nytille ei pääse heti, haku ei toimi..... : /
  12. H

Nyt meni prkele hermot tähän palstaan!!!

Eikä näy toimivan noi hymiötkään!!!!!
  13. H

Nyt meni prkele hermot tähän palstaan!!!

Kenellä se haku oikein toimii???? Kenellä ne helvatan käyttöoikeudet siihen sivuun ovat?????? Kun ei toimi harmaana, ei toimi mustana, ei toimi v---u yhtään mitenkään!!!!!!!|o|o|o|o|o|o|o|o|o|o|o|o|o
  14. H

Kirjautumisongelmat, haun ja omien viestien haun ongelmat

En edelleenkään saa haettua mitään, jos haen harmaana, tulee ilmo että täytyy kirjautua. Jos haen mustana, tulee ilmo ettei ole käyttöoikeuksia. Harmittaa.
  15. H

Kaksplussan testisivusto avattu

Nyt kun tulin takas niin alko veetuttaan klikkausten määrä ennenkuin pääs mitäs nytille. Mielestäni on myös aivan turha saada erillistä ilmoitusta "olet nyt kirjautunut sisälle nimimerkillä häläpätihämmää"-----ehkäpä tiedän sen muutenkin.
  16. H

Kaksplussan testisivusto avattu

Antteks ny mut mä ihan kirjauduin ja yritin hakea yhtä nikkiä niin tuli ilmo että ei oo käyttöoikeuksia. Veetuttaan alko ni lähen pois.

Yhteistyössä