Hakutulokset

  1. I

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    HOh hoh mikä aamu..olen jonkin verran joutunut oksentelemaan tähän mennessä, mutta nyt hiljaiseloa tähän saakka jo pari viikkoa, kunnes..menin hakemaan aamulla vaatekaapista sukkia ja päätin oksentaa sit vaatekaappiin!:x ja jatkoin siitä sit vielä lattialle ja kynnykselle..joten vajaa tunti...
  2. I

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Omaa napailua nopeesti: ultrassa tavattu tänään pieni rauhallinen yksilö. Sydän sykki niinku pitääkin: pituus oli 5,3cm. Kaikki ok. Nt 1,5mm. Laskettu aika varmistui ja on 22.11. Ru 5.7 Iica ja mytty 11+5
  3. I

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    NP ultra 8.5 ja NL 25.5
  4. I

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Anna_bella: mulla eka neuvola huomenna ja mulle sanottiin et 3h pissaamatta virtsakokeen takia.
  5. I

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Varhaisultrassa käyty tänään ja siellä pieni kökötti; kokoa 1,62cm vastasi viikkoja 8+0. Sydän pampatti <3 Ainut mikä jäi mietityttää oli se, että kela korvausta en ultrasta saanut; lääkäri sanoi, että kuulemma jo niin pitkällä ettei saa enää. Voiko pitää todella paikkansa? Ihmettelen tosi...
  6. I

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Huoh, paha olo on rantaunut tänne. Kaksi päivää pystynyt vaan lähinnä makaamaan, ja tänään piti oksentaa ekan kerran. Eilen illalla ystäviä istumassa iltaa ja nukkumaan pääsin vasta 24, ja aamulla unta riittikin sit 10. Mut oon yrittänyt syödä 3 tunnin välein, mutta mitään ei tee mieli, mikään...
  7. I

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Sain eilen jopa aikoja itselle varattua: VU 11.4 menen terveystaloon, koska soittelin moneen paikkaan ja kyselin hintoja niin tuolla hintaa tulee 130e-kelakorvaus. Aava-lääkärikeskuksessa hinta ois ollut 200e-kelakorvaus. Neuvola on 15.4, jos siis ultrassa kaikki hyvin:) Ainiin.. tiedot...
  8. I

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Minä voisin kysellä niiltä joilla nyt toinen raskaus, että onko alkuraskaus ollut erilainen kuin ennen? Itsellä siis hyvin vaikea kuvitella olevansa raskaana kun on niin oireeton olo. Katsoin esikoisesta kirjoitettua raskauspäiväkirjaa ja hämmästelin että näihin aikoihin oli jo aikalailla...
  9. I

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Uskaltaudun ehkä minäkin mukaan.. Iica/2.lapsi/la 18.11?/ Plussatesti tehty jo viikko sit perjantaina ja verikokeessa sillon hcg 300. Nyt vaan esikkoon verrattuna niin "oireeton" olo, että ihan epäuskoinen olen tähän raskauteen. Mut katsellaan:)
  10. I

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Tänään pp14, aamulla 04.45 testattu vahva + :) ihANAA! Puolison kanssa yhdessä aamutuimaan onnesta itkeä tirautettiin. Verikokeissa kävin tänään, tuloksen saan jo illalla, mutta lääkärin konsultaatio soittoaika vasta maanantaina. Kävin siis omassa kaupungissa yksityisellä verikokeissa, kun en...
  11. I

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    pp10 tänään. Aika matelee hitaasti. Palelee. Olenkohan tulossa TAAS kipeeksi. Päätäkin särkenyt koko päivän. Perjantaina pitäs testata... Edellisessä Pas:issa mulla oli kaikki mahdolliset oireet, muka. ja pah! nyt ei mitään.ei mitään.
  12. I

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Kyytiläinen haettu tänään matkaan:) kaksi oli sulatettu mutta vaan yksi laitettiin. Molemmat oli selvinnyt sulatuksesta hyvin, joten toinen pakastettiin uudelleen. Nyt vaan jännäillään..eli pp1 :) Tiistaina pitää gonapeptyl laittaa.
  13. I

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Hymynaama vastasi minulle eilen aamulla ovista testatessani, eli kp 19. Pas:iin aika perjantaille. Eilen tunsin ensimmäistä kertaa oviskivut, tiesin, että johtofolli on vasemmalla, niin kylläpä koski! kaupanpäällisenä vielä poika tartutti minuun kuumeen ja eilisilta meni peiton alla kuumeen...
  14. I

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Ei tänäänkään ovista, vaikka jo kp 18, joten soittelin aamulla klinikalle ja sainkin ajan ultraan. Ultrassa näkyi vas. puolella yks 16mm johtofolli. Lääkäri epäili oviksen olevan 1-4 päivän sisään. HARMi vaan jos sattuu just ke tai to, sillä sillon siirto menis viikonlopulle, eli meidän kohalta...
  15. I

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Pakko liittyä seuraanne.. 1ivf 2010, jonka tuoresiirrosta syntyi poika. 1.pas oli elokuussa, siitä nega. Nyt uusintakierroksella, matkalla kohti 2.pas..mutta..ovulaatiota ei kuulu, ei näy... kävin kp. 11 ultrassa, jossa molemmilla puolilla n.11mm follit, nyt eletään kp.17, eikä ovulaatiota ole...
  16. I

    Hoidot jatkuu 2012

    Eli menkat alko eilen pp 16 illalla. Ja nyt välikierto ja säästöliekki päälle et päästäs lokakuussa seuraavaan PAS:iin ts. saatas rahat kasaan. Alkioita siis edelleen jäljellä 14. 1 top ja loput 2-lk. Eli nyt vaan odotellaan uutta kierrosta.
  17. I

    Hoidot jatkuu 2012

    siis mietin kierronkin kannalta, kun normi kierto 28 päivää on jo nyt 33...näinkö ne siirtää tätä kiertoa? ei oo kokemusta kun viimeksi kun söin lugeja alkoi raskaus, eikä menkkoja silleen ootellut
  18. I

    Hoidot jatkuu 2012

    Milloin teillä on alkanut menkat lugejen lopetuksen jälkeen? lopetin ne to-iltaan ja ei vieläkään kuulu mitään?! Perjantaina soittelin klinikallekin, ja sain hirveet saarnat "liian aikaisesta testauksesta". Negan näkeminen tuotti kuitenkin pettymyksen, jonka takia sanoin että odottelen menkkoja...
  19. I

    Hoidot jatkuu 2012

    Aamusella malttamattomana testattu tyylipuhdas NEGA..joten minut voinee poistaa piinailijoista. Nyt vaan tätiä oottelee ja miettii uutta kierrosta.
  20. I

    Hoidot jatkuu 2012

    Täällä siis pp.9. Olo ihan ok, oon yrittänyt olla miettimättä mitään, mutta kyllähän sitä salaa toivoo aina positiivista tulosta ja mitäs sitten.. mutta oon myös miettinyt kuinka todennäköistä onnistuminen olisi tässä vaiheessa ja suunnannut samalla katsetta tulevaisuuteen. Jos on enemmän...

Yhteistyössä