Hakutulokset

  1. E

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

    Äitiyspakkaus julkistetaan tosiaan kevättalvella, aiemmin sitä täällä jo kuuluttelinkin ja lukee kuulemma Kelan sivuillakin. Mä en vielä tiedä otetaanko, koska kaikki on esikoiselta tallella. Vähän tekisi silti mieli :) Mutta esikoista odottaessa suosittelen kyllä ottamaan!
  2. E

    Pikkukakkonen kesällä 2014

    Onnea MammaLa :heart: Mun kaverin kaverillahan kävi niin, ettei hälyttänyt missään seulassa ja riskilukukin oli jotain 1:17000 mutta kuitenkin oli vauvalla down. Eihän noista koskaan tiedä. Ja voi olla vaikka mitä kaikkea muutakin, mikä selviää vasta syntyessä tai jopa myöhemminkin.
  3. E

    Kohtuun noussut tulehdus

    Olisko täällä jotain josta olisi apua? Emätintulehdus - Odotus - Vauva.infon foorumi Toivotaan parasta <3
  4. E

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Mulle ei ole mainittu sykkeestä mitään erikoista vaikka kävin kahdessa varhaisultrassa yksityisellä ja nt-ultrassa. Nyt menossa 15+2 :) Uskoisin että ennemminkin mainitsevat jos on erityisen heikko, varmasti joidenkin tapa puhua vahvasta sykkeestä.
  5. E

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

    Äitiyspakkaus julkistetaan ja aletaan jakaa vasta kevättalvella. Kun joku siitä kysyi..
  6. E

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista! Eltsu 14+6
  7. E

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    MiNalo :heart: Mähän kävin yksityisellä (toisessa) ultrassa viikolla 8+3, kun mulla meni se edellinen kesken 7+3 ja oli pakko tietää onko päästy niistä viikoista yli.. Gynekin jutteli, että monelle ne keskenmenoviikot on just sellanen henkinen virstanpylväs, että kun siitä pääsee ohi niin vähän...
  8. E

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

    Mulle voi muuten päivittää la 2.7. eli menee heinäkuun puolelle, mutta en taida jaksaa enää vaihtaa pinoa :D
  9. E

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Joulukuussa

    Mä oon ainakin ollut tyytyväinen Bugaboon vaunuihin :) Kasaaminen/kuljettaminen on vähän erilaista kuin muissa vaunuissa, koska noissa irrotetaan aina se vaunu/ratas-osa erikseen, mutta ei se ole sinänsä haitannut (ihan niin pieneen tilaan ei tietty mene kasattuna). Meillä on lisäks Emmaljungat...
  10. E

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    ralliruutu Kelan tuille ja muille sos.eduille voi ja kannattaa hakea oma verokorttinsa, niin saa monesti vähän pienemmän veroprosentin niille :) Mun kokemuksen mukaan Kela on aina (ihme kyllä) näissä äitiysraha-asioissa laskenut automaattisesti sen mukaan tulot, mikä on ollut kannattavampaa...
  11. E

    Pikkukakkonen kesällä 2014

    En oo virallisesti täällä listoilla, mutta koska niin moni kuumeilijatuttu on, niin kerrottakoon tännekin, että np-ultrassa käyty ja kaikki kunnossa; la 2.7 :)
  12. E

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Joulukuussa

    Nt-ultrassa käyty ja kaikki ok :) Seulatulokset tulee vielä postissa. Vastasi tosin vähän pienempää eli la olis 3.7., mutta vähän ihmettelen sitä kun mitat tästä oli kuitenki isommat mitä esikoisesta isommilla viikoilla (jos siis ton 3.7. mukaan laskee).
  13. E

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Joulukuussa

    En muista oonko aiemmin tänne kirjoittanut, mutta mä olin esikoisen odotusaikana tosi huoleton noiden ruokasuositusten suhteen, mutta nyt olen vähän ollut tarkempi. Tuttavapiirissä tuli ilmi yksi keskenmeno listerian vuoksi ja toisella tutulla epäiltiin sikiön turvotuksen aiheuttajaksi...
  14. E

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Joulukuussa

    Täällä (HUSin) alueella ainakin on käytäntö et vasta yli 5 pv:n heitto muuttais la:n. Sain vihdoin sydänäänetkin kuuluviin :heart: Uskaltaa paremmin mielin odotta torstain ultraa.. Myös muutaman muljun olen bongannut ja kaiketi ne on liikkeitä jo :) Esikoisesta tunsin joskus rv 14-15. Eltsu 12+1
  15. E

    G: Millä viikoilla olette kuulleet dopplerilla sikiön sydänäänet ekan kerran?

    Vihdoin pääsin itsekin äänestämään :) Eli 12+0 kuului ekan kerran. Taaksepäin kallistunut kohtu ja kokeilin kyllä useamman viikon niitä löytää (11+5 ei vielä kuulunut) ja nyt kuuluikin sitten ihan selkeästi ja enempää etsimättä.
  16. E

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Mä vielä peräänkuulutan sunflower että pyydä itselles ne kilppariarvot. "ok" voi tarkoittaa lääkäristä (ja ammattitaidosta) riippuen mitä vain.. Mullakin arvot oli just ja just viitteissä ja silti sisätautilääkäri aloitti lääkityksen ja km laitettiin vajaatoiminnan piikkiin. Katsotaan nyt miten...
  17. E

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Joulukuussa

    Voimia suruun sunflower :( Tuli itsellekin tosi paha mieli ja kesän muistot mieleen. Oon kovasti miettinyt miten sitä itse selviäis toisesta keskenmenosta peräkkäin..vaan kai sitä joskus ajan kanssa jaksaa ja selviää. Tsemppiä sinne :hug:
  18. E

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Joulukuussa

    Voi ei sunflower! Ei voi käydä niin huono tuuri.. Tosin. Mullahan oli eilen 11+1 eli se päivä millon viimeks alkoi vuoto ja selvis kkm. No, eiköhän eilen alkanut kauheat alavatsanippailut ja tuikkimiset ja on jatkuneet tänäänkin. Muuten ei oo ollu vatsassa mitään tuntemuksia pariin viikkoon...
  19. E

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Onnea MiNalo!:heart:

Yhteistyössä