Hakutulokset

  1. M

    kauan meni?

    Ensimmäistä yritettiin melkein vuosi ja samaan varauduttiin kun toista "alettiin tekemään". Kuukausi yritettiin ja se riitti :) Arki kahden lapsen kanssa tuntui aluksi oudolta ja sanoisinko jopa että haasteelliselta, mutta kun rutiinit löytyivät niin ei ongelmia ollut. Pienempi oli ns. helpompi...
  2. M

    Sieltä se taas nostaa päätään, Vauvakuume.

    Saisinkohan mäkin kohta sen "luvan" kun ukkeli kuumeilee taas farmariautoa :whistle:
  3. M

    Tyttö vai poika?

    Aika selkeästi kivekset näkyy.. =)
  4. M

    Neulojat hoi

    Oorait..kiitosta =) Malli on löysä joten taidan unohtaa sen pingottamisen..
  5. M

    Huih...Aamusta polille, ja ehkä käynnistys!

    Onnea koitokseen :hug:
  6. M

    Neulojat hoi

    Kun villapaita kostutetaan mittoihinsa niin riittääkö pelkkä suihkepullolla suihkuttelu ja onko välttämätöntä pingottaa neuletta? Kiitos jo etukäteen :flower:
  7. M

    Mä en sitte vissii ikinä parane!! *purku*

    voi..: / Ei varmaan auta mitkään lohdutuksen sanat, mutta voimia :hug: Tuntuu kyllä ihmeelliseltä, että vieläkin reistailee..
  8. M

    Miksi ihmiset tuijottaa kun liikun lapsieni kanssa???

    Voin kuvitella.. "noin nuori ja noin paljon lapsia.." :D Ja syy varmaan on juurikin se. Mutta mitä siitä välittämään..=)
  9. M

    Milloin muuttunut?

    tais olla toissapäivänä..
  10. M

    Juu on varmaan tyhmä kysymys mutta..

    Tohtii kyllä..=)
  11. M

    Onpas kiva kun tämä toimii jo suhkot nopeasti :)

    Siinähän se tulikin.. Ja:) pikkuhiljaa alkaa tottumaan myös uuteen ulkonäköön
  12. M

    Niska/hartia jumit

    Itse olen kulkenut kuntonyrkkeilyssä ja voin sanoa ettei jumita niskat =) Venyttely, hieronta, lämpöpussi...
  13. M

    Miten saan uunipellit puhtaiksi?

    Taikasienellä olen myös palauttanut lavuaarien kiillon ja puhdistanut kaakeleiden saumat ;)
  14. M

    Karmea närästys raskaana...

    Mulla oli sama vaiva ja ainoastaan vichy-vesi tai sen tapaiset auttoi..
  15. M

    Miten saan uunipellit puhtaiksi?

    Taikasieni on sellainen valkoinen pesusieni, jolla lähtee lika kuin lika mm. tussit ja hiusvärit lattioista =) Suosittelen Tuolta voi käydä lukemassa: Akro taikasieni
  16. M

    voihan vehje mikä päivä

    KYllä voi yhdelle ihmiselle sattua ja tapahtua, mutta tiiäthän, että vain vahvoja koetellaan :hug:
  17. M

    Miten saan uunipellit puhtaiksi?

    Taikasienellä lähtee =)
  18. M

    Milloin teidän lapset siirtyy vk-vaatteisiin?

    Täällä on myös ollu jo viikon verran vk-vaatteet päällä, lämpöä ollut max. 15. Tänään aamulla sai rapata jo auton ikkunat :O

Yhteistyössä