Mä en sitte vissii ikinä parane!! *purku*

Oikeesti niinku |O|O|O

Vitjat sentää että mua ottaa päähän ihan kympillä!!! Ei hemmetti tosta leikkauksesta parane koskaa! Sattuneesta syystä meikäläinen tuli taas stanan kipeeks, alavattalta, ei pysty ees kunnolla kävelee.. Verta tiputtelee ja kipu leviski sit koko vatsan alueelle.. Ja eikö pukannu vielä jumalattoman hartiapistoksenki!

Siis mä en ihan oikeesti jaksa tätä paskaa!! |O

Ja ei muuta ku taas gynelle syytämään rahaa, ihan ku sitä oiski jotenki älyttömästi.. :headwall: :headwall:

Ja siksi mä tätä tänne raivoon ku mä en oikeesti jaksa enää ees perheelle näistä puhua ku mua niin ottaa päähän.. Loppus jo koko homma..

Olin siis kohdunpoistoleikkauksessa viime toukokuussa eikä tästä näköjään tule yhtää mitää..
 
Viimeksi muokattu:
Ehkä vielä joku päivä tulen sulta pyytämään vertaistukea. Samaan operaatioon varmaan päädyn jossain vaiheessa.
 
Pätsmaruu harmaana
No voi sun...:(.Ois nyt voinu luulla, että toi lekureissa/sairaaloissa juoksemisesi olisi jo ollut muisto vain, ikävää todellakin että nyt sitten rupesivat nämä komplikaatiot juoksuttamaan... Voimia yhä sinulle toivotan, koeta jaksaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu harmaana;21900951:
No voi sun...:(.Ois nyt voinu luulla, että toi lekureissa/sairaaloissa juoksemisesi olisi jo ollut muisto vain, ikävää todellakin että nyt sitten rupesivat nämä komplikaatiot juoksuttamaan... Voimia yhä sinulle toivotan, koeta jaksaa.
Kiitoksia.

Nyt on ennen kymmentä lääkäriaika ja vähän jännittää mitä se sanoo.. Kivut on aika kovat edelleen ja hartioihin pistää kovasti.. :| Enkä ees viiti sanoo et millaset on fiilikset..
 
Voi kurja miten pitkään sun toipuminen kestää.. :hug:

Mä valitettavasti olen kuullut, että kun munasarjat jätetään, niin hormonitoiminta jatkuu, ja näin endokin saattaa pysytellä hyvinkin hengissä. Tuolla endo-palstalla kuullut näitä tarinoita. Toivotaan että sulla nyt "vaan" jotakin leikkauskomplikaatioita, eikä enää sitä itteään!!:(
 
Voi kurja miten pitkään sun toipuminen kestää.. :hug:

Mä valitettavasti olen kuullut, että kun munasarjat jätetään, niin hormonitoiminta jatkuu, ja näin endokin saattaa pysytellä hyvinkin hengissä. Tuolla endo-palstalla kuullut näitä tarinoita. Toivotaan että sulla nyt "vaan" jotakin leikkauskomplikaatioita, eikä enää sitä itteään!!:(
Joo se saattaa jonku aikaa viedä että endokivut loppuu kun munasarjat jätetään. Mutta nää oireet on kuitenki pääosilteen ihan uutta. Ennen leikkausta mul ei oo koskaan ollut tällasta kipua. Tää on jotain ihan uutta. Hartiapistosta mulla on ollu aiemminki mutta yleensä vaan vähäisenä toisessa olkapäässä. Nyt paukuttaa kunnolla kumpaaki olkapäätä.
 

Yhteistyössä