Hakutulokset

1. J

35 v + odottajat, vol 5

Kiitos onnitteluista :) Sektiosta toipuminen vie kieltämättä enemmän voimia kuin normaalista synnytyksestä, mutta olen yllättynyt siitä miten hyvin tämän kanssa kuitenkin pystyy hoivailemaan vauvaa, ja muutenkin olo on yllättävän siedettävä :) (odotin jotain ihan järkyttävää kipua ja tuskaa)...
  2. J

35 v + odottajat, vol 5

Ihania uutisia Koralli!!! Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin loppuun asti!!! :) Meillle syntyi melkein nelikiloinen :heart:tytteli:heart: Vauva kääntyi kaikesta huolimatta "väärin päin" joten päädyttiin sittenkin sektioon. Nyt kotona ihmettelemässä pikkuista nyyttiä :rolleyes: Jambo ja...
  3. J

35 v + odottajat, vol 5

Tervetuloa :wave: Niisku ja Sarah! Korallille tsemppiä, toivottavasti kaikki on pikkuisella hyvin! ON: masuasukki on majoittunut tiukasti yksiöönsä eikä osoita mitään merkkejä että tulisi joskus ulos :mad: hermot alkaa loppua :kieh:, en vielä koskaan ole ollut näin "pitkälle" raskaana...
  4. J

35 v + odottajat, vol 5

Kiitoksia kaikille tsempityksistä =) täällä vielä yhtenä kappaleena eikä mitään ennakoivaa edes ilmassa... Edelliset on tulleet suunnilleen näihin aikoihin, mutta nyt alkaa pahasti näyttää siltä että tällä masuasukilla ei ole mitään kiirettä massun toiselle puolen... Toivottavasti olen väärässä...
  5. J

35 v + odottajat, vol 5

No voihan kökkö Koralli! Mullekkin muuten sanottiin että vaavin pään mitta on alakanttiin, mutta miksköhän ne ei kuitenkaan laittaneet lähetettä mihinkään??? Tosin kaikilla meidän muksuilla on kyllä menty alakäyrillä noissa päänmitoissa... mene ja tiedä, toivottavasti kaikki on kuitenkin...
  6. J

35 v + odottajat, vol 5

Tervetuloa tääl taas :wave: ja paljon onnea masuasukista :flower:!!! Hyviä puhureita sinne päin että masuasukki pysyy kyydissä ja saatte pikkuisen joulutontun onnellisesti kotiin :whistle: Täällä pääsiäinen sujunut suursiivouksen parissa, alkaa vähitellen näyttää siltä että saatetaan jopa...
  7. J

35 v + odottajat, vol 5

Tervehdys! Onpahan tämä pino hiljentynyt uhkaavasti, toivottavasti kaikilla edelleen pulleat massut ja kaikki hyvin!! Pääsin vihdoin mammalomalle :) Nyt pitäisi sitten vihdoin laitella tulokkaalle tavaroita ja systeemejä valmiiksi. Hieman harmittaa kun miestä ei voisi vähempää kiinnostaa...
  8. J

35 v + odottajat, vol 5

Tervetuloa :wave: Marianne ja Frangipani! Korallille tsemppiä rakenneultraan, kerrohan kuulumiset??? Kurkkunaamio mullakin on taas väsymys pahentunut, olen tosin nyt ollut muutaman päivän saikulla ja se on auttanut vähän kun on nukkunut 24h vuorokaudessa... ehkä tää tästä... sitten enää...
  9. J

35 v + odottajat, vol 5

Tsukka onnea pienestä :heart: prinssistä:heart:!!! Hienoa että kaikki meni loppujen lopuksi hyvin =) Ja tervetuloa kaikille uusille :wave: (.) En ole piitkään aikaan saanut kirjoiteltua tänne kun koko ajan väsyttää ja lisäksi usein iltaisin ja öisin suppailee, neuvolatäti meinasi että...
  10. J

35 v + odottajat, vol 5

Ksylofoni ja Irmeli74 Onnittelut plussista :flower: ja tervetuloa mukaan :wave:!!! Helvi-10 mulla on ollut enempi ja vähempi kipeitä suppareita ihan alusta asti, kuulemma joillakin vaan on... mut sitten jos niitä kipeitä rupeaa tulemaan niin kannattaa käydä tsekkauksessa, vaikka nekään ei...
  11. J

35 v + odottajat, vol 5

Siobhan: kiva että oli hyviä ultra -kuulumisia :) ja hyvä että suostuivat ottamaan sut neuvolaan jo ensi viikolla. Meillläpäin nuo neuvola-ajat on tosi nihkeessä... omaa napaa: olin sokerirasituksessa.. yllättävän hyvin sain sen litkun juotua, mutta tosi paha olo tuli kun joutui käkkimään...
  12. J

35 v + odottajat, vol 5

Nostelenpa vähän tätä pinoa ettei ihan unohdu... Oikeastaan nyt on ihan pakko vähän valittaa... Oltiin viikolla 4Dssä ihastelemassa masuasukkia, kaikki hyvin :heart: ja ihanat söpöt pienet varpaat ja kädet siellä näkyi :heart: ja nykerönenä:heart: Mutta nyt sitten kauhea valitus tulevalta...
  13. J

35 v + odottajat, vol 5

Tervetuloa uusille :wave: ja onnea Helville sydänäänistä! Oma napa: rakenneultrassa kaikki hyvin, mutta sokerirasitukseen täytyy nyt sitten varata aika. Miksi? Sitä voi vaan ihmetellä... kaikki näytteet toistaiseksi ollet puhtaita enkä kuulu muutenkaan riskiryhmään (Paino tosin nousee mulla...
  14. J

35 v + odottajat, vol 5

ONNEA Happihyppy!!! =) Sinderellalle jaksuja ja pahoittelut tapahtuneesta!!! Oma napa on kasvanut kaksi kiloa nyt joulun yli!!! ja vaatteet ei meinaa enää mahtua päälle... ihan järisyttävää miten voi jo puolessa välissä näyttää siltä kuin olisi viimeisillään :whistle: Jambo ja toukkis 19+3
  15. J

35 v + odottajat, vol 5

Pimpulalle :flower:onnittelut:flower: tuplista!!! Kiva että vauvat olivat jo noinkin isoja ja kyllä ne siitä alkavat syödä! Rauhallista joulua kaikille!!! Jambo ja toukkis 18+4
  16. J

35 v + odottajat, vol 5

Onnea jääräpäälle pienestä prinsessasta, ihana joulu teille tiedossa!!! :) Tietääkö joku koska 2011 äitiyspakkaus julkaistaan??? (vaikka taidan kyllä saada vielä tuon 2010 version) Jambo ja toukkis 17+2
  17. J

35 v + odottajat, vol 5

ONNEA Koralli :heart::flower::heart: ja tervetuloa mukaan!!! Malaille jaksuja ja iso :hug: Oma napa: pahoinvointi alkaa vihdoin ja viimein helpottaa! Jo oli aikakin! Väsymys sen sijaan jatkuu edelleen. Heräilen pitkin yötä milloin syyhyyn ja milloin mihinkin masuasukin muljahteluun taikka...
  18. J

35 v + odottajat, vol 5

Ja vielä Jääräpäälle tsemppiä loppurutistukseen! Toivottavasti pääset pian tositoimiin!!!
  19. J

35 v + odottajat, vol 5

eva71 jaksuja ja iso hali :hug: Tervetuloa ja onnittelut plussauksesta uusille :wave: Kurkkunaamio: mä oon lampsinut mammahousuissa jo jostain viikosta 10 :D sain pariltakin työkaverilta mammavaatteita ja jotakin kävin ostamassa ihan Hempasta. Ihan tavallisista kaupoista olen ostanut myös...
  20. J

35 v + odottajat, vol 5

Lumi-Marjalle ja Kimpelille valtaisat onnittelut :heart:pienistä prinsessoista:heart: Ihanaa että molemmilla kaikki hyvin :flower: Jambo ja toukkis

Yhteistyössä