Hakutulokset

1. J

YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

Tsemppiä Sinderella :hug: olen itsekkin kärsinyt ihme mahakrampeista kohta kaksi viikkoa joten sympatiaa löytyy.... Ksylofoni: mullakin mukamas ihme "oireita", taitaa olla tarttuva tauti... toivotaan että sun oireet olis sitä itseään:heart: Koralli: oletkos testaillut uudestaan? Tässä...
  2. J

Tervetuloa mukaan Nooraneeamaria :wave: Chilipapulle oikein onnellista odotusta!!! Lumihiutaleella onkin listassa jo hurrrjat lukemat???? on: massu on aivan kamalan kipeä! Au au au au! Sen siitä saa kun stressittää ja juo litratolkulla kahvia :headwall:
  3. J

Huomenta! Teidän kaikkien innoittamana päädyin surffailemaan verkkokauppojen testisivustoilla :D vielä sain hillittyä itseni, mutta, mutta... Sinderella: miltä ne sylkiovistestit vaikuttaa??? ON: mahaa on juilinut koko viikon ja sen seurauksena olen kuvitellut kaikkea kummalista...
  4. J

Eva71:hug::'( Kiva emmimaria että teillä meni nyt ajoitus ihan nappiin =) toivotaan että kyytyiläinen tarraa tiukasti matkaan!
  5. J

eva71 d=)b peukut pystyssä että viiva vahvistuisi... Kikkara voihan harmi :hug: onneksi pääsette pian uudelle yritykselle. ON: Oili-sisko varmaankin olisi kurvaamassa pihaan näinä päivinä, harmi vaan että mies pakeni paikalta... noh, viuhuteltiin peittoja viime näkemällä eikä sitä koskaan...
  6. J

Kurkkunaamio d:)b peukut pystyyn että oireet olis sitä ihteään!!! Koralli olisko enää mitään pientäkään toivoa...??? d:)b ).( on ihan turhautunut... täti vois ymmärtää lähteä ja harmittaa ihan hirveesti että tää varvi tulee menemään ohi! Lisäksi töissä kävi niin että yhden raskautuneen...
  7. J

Kiitti tempistä emmimaria =) Toivotaan että super-simppa heittää eväät reppuun, ottaa kompassin käteen ja selviytyy voittajana maaliin :laugh: Plussatuulia ja tervetuloa mukaan kikkara :wave:
  8. J

Onnentoivotukset Chilipapu :flower: :) tervetuloa ksylofoni :wave: Koralli: pidä mulla vaan se 28 kierron pituutena kun en tiedä mitä ilman pillereitä tapahtuu... ON: odottaa malttamattomana että täti lähtisi kylästä ja että pääsisi heiluttelemaan peittoja. Tosin huomasin juuri...
  9. J

Kiitti tervetulotoivotuksista! ).( Täti pärähti yllättäen pihaan jo tänään, joten nyt ihan virallisesti yk1 ja kp1 :) Emmimaria: Vaikka tosiaan tarkoitus on olla rennolla otteella näin aluksi, niin valitettavasti pitää tapahtua pieni ihme jotta saisi vielä kerran nähdä sen kaivatun...
  10. J

Tervehdys! 36v kuumeilija liittyy joukkoon. Eilen meni viimeinen e-pilleri ja nyt odotellaan että täti pärähtää pihaan jotta päästään tositoimiin ;) tarkoitus on yrittää ainakin nyt aluksi ihan rennolla otteella (tai niinhän mä nyt kuvittelen), eli vaavi saa tulla heti kun on tullakseen :)...

Yhteistyössä