Hakutulokset

1. J

35 v + odottajat, vol 5

eva71: onnea sykkeestä:heart: mä kävin viikolla 6 varhaisultrassa ja siinä näytti että toukkis olisi ollut 4 päivää pienempi kuin mitä mun laskujen mukaan päivät olisivat olleet, nyt nt-ultrassa toukkis vastasi kuitenkin laskuja ja LA tuli jopa päivän aiemmaksi! Toivotaan että sulla kaikki...
  2. J

35 v + odottajat, vol 5

Tervetuloa :wave: ja onnea kaikille uusille!!! :flower: Mulla plakkarissa 37v ja kolmas masussa :heart: Tsukka: onnittelut poikauutisista :heart: kurkkunaamio ja muut riskiluvuista keskustelleet: mä sain vaan sellaisen lapun kotiin missä luki että ei kohonnutta riskiä, muttei ollut mitään...
  3. J

35 v + odottajat, vol 5

(.) Olin tällä viikolla np-ultrassa, kaikki hyvin ja söpö pikkuinen siellä heitteli volttia ja heilutteli tassua :heart: ihana nähdä että masuasukilla kaikki ok. verikoeen tulokset saa sitten joskus myöhemmin... Muutoin paha olo alkaa vihdoin hellittää, sitä energistä keskiraskausaikaa...
  4. J

35 v + odottajat, vol 5

Happis olipahan diagnoosi! :confused: mut hyvä jos tuo ei ole teille kummallekkaan vaarallista ja tilanne pysyy hallinnassa. Lumi-Marja: ihku massuli sulla :heart: jaksuja loppuviikoille! Voi kun mullakin olis jo tuollainen! (.) väsy ja pahaolo :| tällä viikolla np-ultra tiedossa, kiva...
  5. J

35 v + odottajat, vol 5

Onpas Lumi-Marjalla ollut hurja tilanne, onneksi selvisit säikähdyksellä! Tervetuloa uusille :wave: Kurkkunaamio: ihan kamalalta tuntui kertoa pomolle, onneksi mulla jo tuo tilanne ohi (enkä edes saanut potkuja). Tsemppiä! Muutenkin ollaan olosuhteista ja tilanteista johtuen jouduttu...
  6. J

35 v + odottajat, vol 5

Chilipapu onnitelut hyvistä kuulumisista! Jorvi on ihan ok, aion sinne jälleen itsekin jos ei tule pakottavaa syytä mennä muualle... Jupeksilla oli myös kivoja uutisia, onnittelut :heart: ja Kurkkunaamiolle neuvolaonnittelut!!! Ihanan samoilla ajatuksilla ollaan ekassa neuvolassa oltu ;)...
  7. J

35 v + odottajat, vol 5

Tervetuloa mukaan Jupeksi :wave: kiva että meitä "pikkumasujakin" on tänne tullut enemmän! (.) ensimmäinen neuvola takana, kaikki ok vaikka paineet kyllä korkeammat kuin koskaan aiemmin (90/130) ;-) neuvolatätikin tuntui ihan mukavalta vaikka yleensä on aikamoinen noita-akka... laskettu aika...
  8. J

35 v + odottajat, vol 5

kirjoittelin pitkät pätkät ja sitten kaikki taas katosi! Kiitokset kaikille =) Jääräpää: jaksuja! :hug: Pimpula: toivottavasti saat pian arvot kuriin :hug: Happihyppy: AIVAN IHANA LAUKKU! oot tosi taitava kun osaat tehdä tuollaisia :cool: Kurkkunaamio: Meidän neuvolassa ei ole...
  9. J

35 v + odottajat, vol 5

Kurkkunaamio: kiva kun uskaltauduit jo tälle puolelle :wave: tervetuloa ja paketillinen vauvaliimaa!!! Lumi-Marja: hienoa että sait hyviä uutisia :) Jääris: onneksi vaavilla on vielä aikaa kierähtää... Oma massu kävi tänään lääkärillä... vaikka mitään en odottanut näkeväni niin ultrassa...
  10. J

35 v + odottajat, vol 5

Onpas tämä palsta hiljentynyt... Kimpeli tervetuloa mukaan:wave: ON: väsyttää, etoo ja ällöttää taas, oireet oli välillä pois, mutta nyt alkoi näköjään uudella innolla. Varasin lääkärin perjantaille, mutta en odota että siellä kummemmin vielä sykettä tmv. näkyisi. Ajattelin varmistaa että...
  11. J

35 v + odottajat, vol 5

Heippa! Kurkistelen varovasti tänne tuolta kuumeilupuolelta, josko ihan kunnolla pääsisin liittymään seuraanne tulevaisuudessa... Viikkoja kasassa vasta 5+4, eli ihan alussa mennään. LA olisi suunnilleen 22.5 ja kolmas tuloillansa. Ikää 37v. En ole vielä uskaltanut edes lääkäriä varata, pää...
  12. J

YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

Tervehdys pitkästä aikaa! Kurkkunaamiolle varovaiset onnittelut plussasta!!! :heart: ja paketillinen tarrasukkia! Koralli: toivottavasti kaikki hyvin!!! :hug: ON: alan vähitellen kurkkimaan tuonne odotuspuolelle :wave:, jos uskallan. "Oireet" on tulleet ja menneet ja on vieläkin...
  13. J

:heart:kiitokset kaikille onnitteluista!:heart: Korallille lämpöiset ONNITTELUT :flower: :hug: Ja paketti vauvaliimaa että pikkuinen olisi tiukasti nyt kyydissä! Mä olin aikanaan esikon ja pikkukakkosen välissä melkein päivälleen 9kk töissä... ei siitä pomo ihan kivaa tykännyt, mutta enpä...
  14. J

Jambo on nyt tehnyt testin :whistle: .... tyylipuhdas :heart:PLUSSA:heart: ...tää meinasi pudota tuolilta eikä oikein tiedä mitenpäin maailma pyörii :eek: ja tähän omanapaisen tiedonannon perään toinen ilmoitus: Koralli sun testissä oli ihan selkeä viiva! nyt, nyt,nyt tuut imuun mukaan...
  15. J

Emmimarialle ISO :hug:
  16. J

Jambo kävi sitten r-testiostoksilla... ensin sai kailottaa koko apteekin kuullen että mistäs NIITÄ testejä löytyis (ainakin 5 ihmistä toljotteli mua sen jälkeen hymyillen) ja sitten erehdyin menemään toiseen puotiin heti perään ja eikö siellä pärähtänyt kaikki hälyt päälle apteekin pussista...
  17. J

Koralli: mul on sulle varpaatkin pystyssä että nyt pikkuinen tarraa lujasti kiinni! Jättimäinen paketti tarrasukkia ja vauvaliimaa!!! On: oireet katos eilen illalla yhtäkkiä :confused: ja tuntui hetken jopa normaalilta. Nyt alkoi taas etoa ja krampata mahasta mutta tätiä ei näy eikä kuulu...
  18. J

Emmimaria: mulla ei kyl oikeesti ole hermoja olla testaamatta, mutta ennakoin tätä tilannetta enkä ole ostanut testejä kaappiin... yritän siis venyttää vielä muutaman päivän... ja tosiaan tästä tajuttomasta ällötys kuvotuksesta huolimatta en jotenkin nyt vaan osaa ajatella että siellä testissä...
  19. J

Koralli: en ole vielä testannut kun en oikein usko että olisi nyt ekassa kierrossa olisi ollut mitään mahkuja... enkä varmaan testaakaan vielä muutamiin päiviin jos tätiä ei kuulu, mulla on aiemminkin kierrot menneet ihan sekaisin kun lopetin pillerit... Testionnea Kurkkunaamio, toivottavasti...
  20. J

Pidän Koralli sulle peukkuja :heart: Nyt olis sun plussakuu!!! ON: Oksettaa! :x parina päivänä ällötys on kadonnut kun on syönyt jotain, mutta nyt syöminen vaan pahentaa tilannetta :confused: Tätiä odotellessa ei kyllä ole ikuna ollut näin karsea olo :( on tainnut elimistö seota ihan...

Yhteistyössä