Hakutulokset

  1. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Mun varsinainen painonpudotus päättyy nyt vähäksi aikaa ja muuttuu ennen pitkää painonnousuksi ;). Tein nimittäin viikonloppuna positiivisen raskaustestin. Kuitenkin aion jatkaa liikkumista niin pitkään kuin keho sallii ja syödä terveellisesti. Viime raskaudessa tuli 20kg painoa ja loppuraskaus...
  2. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Moi kaikille =) liitynpä taas minäkin tähän porukkaan takaisin. Pari kuukautta vierähtäny nyt kesällä, etten oo laihdutusta ajatellutkaan ja se näkyy..nyt on pakko ryhdistäytyä ja tiputtaa nää kesäkilot pois. Kesä menny lomaillessa ja herkutellessa, liikunnat ollu ihan minimissä. Nyt elokuussa...
  3. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Kristiina, mahtavaa! Onnea, onnea :D! Kyllä se tsemppaa ja kannustaa jatkamaan kun saa tuloksia. Hieno pudotus!
  4. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Kävin eilen puntarilla, mutten muistanut tulla merkkaamaan. Nyt sitten: mida Alkupaino:69,4kg Paino nyt:55,8kg Pudotusta viime viikosta: -1kg Pudotusta yhteensä:13,6kg Tavoite:54kg Nyt sitten viikonloppuna juhliinmeno ja matkalla 2pv, joten haetaan menetetty kilo takaisin : /...
  5. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Mä taian tehä niin, että ilmotan painoni vasta loppuviikolla. Lopetin nyt just imetyksen ja rinnat on kuin tykit ja painaa varmaan ainakin 2 kiloa :D. Ootan, että tää maidontulo tasaantuu ja loppuu niin saan luotettavamman tuloksen... Eiköhän noilla helteillä ole ollut vaikutuksensa teidän...
  6. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    mida Alkupaino:69,4kg Paino nyt:56,8kg Pudotusta viime viikosta: -0,6kg Pudotusta yhteensä:12,6kg Tavoite:54kg Nyt sentään tuli hieman alaspäin. Mutta hitaasti kyllä laskee. Oon nyt ollut sunnuntaista asti ilman leipää, jospa se alkaís vaikuttaa. Myöskään riisiä, perunaa, pastaa...
  7. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    No niin, tässä sitten surkea rimpsuni tälle viikolle: mida Alkupaino:69,4kg Paino nyt:57,4kg Pudotusta viime viikosta: +0,9kg Pudotusta yhteensä:12kg Tavoite:54kg Plussaa tuli, minkä jo tiesinkin. Viikko meni hyvin, mutta la ja su oltiin siellä mummolassa ja syötyä tuli. Se...
  8. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Piti tulla tänne purkautumaan kun erehdyin käväsemään puntarilla näin kesken viikkoa. Oon maanantain punnituspäivästä asti ollu tosi terveellisellä ja kevyellä ruoalla ja liikkunut joka päivä ja paino oli NOUSSUT :mad:! Olin ihan varma, että nyt on viikko mennyt hyvin ja tuloksia tullut, niin...
  9. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Pikaisesti viikon tulos. En ehdi nyt enempää kirjoittaa. mida Alkupaino:69,4kg Paino nyt:56,5kg Pudotusta viime viikosta: -1,1kg Pudotusta yhteensä:12,9kg Tavoite:54kg
  10. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Hienoja pudotuksia! Hyvä hyvä!! Äsken kävin puntarilla ja näytti 57.6kg eli lisää on painoa tullut 3kg siitä mitä se oli alimmillaan :snotty:-. No, ei voi kuin peiliin katsoa. On tullut syötyä lähes kuukauden päivät mitä sattuun. Ja heti näkyy, lähinnä just kun vaatteisiin yrittää mahtua...
  11. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Mukana oon taas pitkän tauon jälkeen. Tullut tosiaan piettyä 3 viikon tauko laihdutuksesta : / ja sen kyllä huomaa. Vaatteet puristaa taas ja tekee reilun vararenkaan vyötärölle...Aattelin, että nyt on pakko tulla tänne ilmottamaan olemassaolostaan, että saa tämän herkuttelukierteen katkaistua...
  12. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    mida Alkupaino:69,4kg Paino nyt:54,6kg Pudotusta viime viikosta: -700g Pudotusta yhteensä:14,8kg Tavoite:54kg Iloinen oon viikon pudotuksesta. Näin lopussa joka 100grammasta alaspäin oon tyytyväinen. Tavoitepaino 600g päässä =) Tässä alkaa tosiaan tuntua siltä, että enää ei...
  13. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Kyllä näyttää tosiaan karppaamalla putoavan nopsaan! Onnittelut sunflower! Mä en kokonaan karppaukseen pysty, musta tuntuu, että mun elimistö vaan tarvii jonkin verran hiilihydraattia :D. Ja tietenkin senkin takia kun vielä imetän, niin en voi lähteä ihan ääripäihin. Mutta mulle tosta Sarpan...
  14. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    mida Alkupaino:69,4kg Paino nyt:55,3kg Pudotusta viime viikosta: -900g Pudotusta yhteensä:14,1kg Tavoite:54kg Tyytyväinen oon viikon pudotukseen. Tavoitepaino lähenee =) Tein lauantaina tuota pitsaa karppiohjeella ja kyllä oli hyvää. Mieskin kehui huippuhyväksi. Ite harmittelin...
  15. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Kiitos sarp-pa noista ruokavinkeistä! Tuota pitsaa aion kyllä kokeilla heti viikonloppuna. Oikein hämmästyin, että voiko laihduttajakin syödä hyvällä omallatunnolla pitsaa :O. Ja juustoa, kermavaahtoa..:O Oon pitänyt niitä kaikkea ihan totaalisesti pannassa. Täytyy testata. Googletin tuon pohjan...
  16. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Pikainen kommentti vielä miuliinille kun oli viestisi tullut samaan aikaan kun omaani kirjoitin. Sulla on aivan valtavan hieno pudotus vuodessa, onnittelut siitä :flower:! Ja tuo 24,6 kiloahan kuuluu pyöristää 25 kiloksi, turhaa pilkunviilausta tuollanen satojen grammojen merkkaaminen ;)...
  17. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    mida Alkupaino:69,4kg Paino nyt:56,2kg Pudotusta viime viikosta: -700g Pudotusta yhteensä:13,2kg Tavoite:54kg Ihanaa, että paino meni alaspäin! On ollut aikamoista junnausta viime ajat. Joka päivä on saanut taistella houkutuksia vastaan tuossa iltapäivällä/illalla..on vaan tehnyt mieli...
  18. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Hienoa Miuliini :flower:! Hyvä kun muistutit tuosta veden juomisesta! Mä oon nyt muutamana päivänä unohtanut sen ihan kokonaan. Liekö silläkin osavaikutuksensa nollaviikkoon, yhdessä menkkaturvotuksen kanssa. No, nyt on 1,5l vesikannu taas täytettynä =). Mulla ei tuu juotua vettä ollenkaan...
  19. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    mida Alkupaino:69,4kg Paino nyt:56,9kg Pudotusta viime viikosta: 0 Pudotusta yhteensä:12,5kg Tavoite:54kg Nyt tuli sitten nollaviikko. Oisin kuvitellut, että vähän ois edes pudonnut, mutta näköjään ei. Laitan nyt kyllä osan tuosta tulevien menkkojen piikkiin, pitäis alkaa nyt...
  20. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    mida Alkupaino:69,4kg Paino nyt:56,9kg Pudotusta viime viikosta:-0,4kg Pudotusta yhteensä:12,5kg Tavoite:54kg Pienehkö oli pudotus tälläkin viikolla. No, alaspäin kuitenkin... Nyt oon parina päivänä taas päässyt liikkumaan, joten jospa se taas alkaisi painokin mennä helpommin alaspäin...

Yhteistyössä