Hakutulokset

1. R

Kähmi hoitajaa kun vaimo synnytti!

Mulla kans exä oli "tyttöystävänsä" luona, kun olin synnyttämässä meidän yhteistä lasta. Tosin sain kuulla tästä jokunen vko synnytyksen jälkeen.
  2. R

Herra Majuri ja Oot tymä

Homot on tosi mahtavia ihmisiä!
  3. R

Kaverille kävi vähän paska juttu facessa...

En tietenkään tarkoita kaveriasi, mutta täälläkin on luettavissa suoraan tai rivien välistä, että naamakirjan vika. Mutta inhottavaa tuollainen kyllä on.
  4. R

Kaverille kävi vähän paska juttu facessa...

Peesailen, ainahan on helppo syyttää jotain foorumia, naamakirjaa, twitteriä tjs.jossa on paljon ihmisiä. Kuitenkin varmaan jokainen on joskus laittanu lapsensa kuvan nettiin, vaikkei olekaan tarkoittanut sitä yleiseen levitykseen ja joku on ehtiny kopsata kuvan ja siitä se sitten alkaa..
  5. R

Mites tällainen tilanne?

No huomaat siitä kääntyileekö vauva vielä? Itsellä nuorimmainen kääntyi jo +26 vkolla ja potki loppuajan kylkiluihin, yks muuten murtui ;) Mutta nauti vielä kuitenkin tästä ajasta ja älä stressaa, vauva kyllä tulee maailmaan kun on valmis. Mutta mitään hirveen pitkiä autoreissuja tai...
  6. R

Täytän tänään 36v

Paljo onnea! :flower:
  7. R

Mites tällainen tilanne?

No periaatteessa varmaan menee yli 40 vkoa, mutta kun supistukset alkaa, voi alkaa tapahtumaan nopeastikin. Onko vauva jo laskeutunut?
  8. R

laitettiin just lasten kanssa triopsin munat veteen! :)

Lähinnä käärmeitä ja liskoja, sitten nuo ruokahyönteiset ja sitten okapiru ja sen lapset ja sitten on vielä 2 kummitussirkkaa
  9. R

Ihan mukava otus, tuo on kyllä aika iso, pituus joku 20cm, mutta on pojallani yksi tuotakin isompi tikku.
  10. R

No kun näkisit tän kämpän :D Siis mulla on terroja vaikka kuinka, eihän nuo todellakaan vaadi isoa tilaa, mutta..
  11. R

Mullakin olis noita triopsien munia vaikka kuina, vaan eipä mahdiu mihinkään laittaan niille kippoa. Mutta eilen alkoi kuoriutumaan okapiruja ja tänään varasin itselleni kaks rukoilijasirkkaa :heart:
  12. R

Facebook ei toimi, pääsetteks te muut sinne nyt?

pääsen, mutta hidastelee jonkun verran
  13. R

Keksikää mulle uusi nikki!

No mun oli pakko tehdä ihan uusi profiili kun olen unohtanu salasanan, vaihdoin ne kaikki( muillakin foorumeilla) jokin aika sitten ja nyt en muista oikeeta salasanaa.
  14. R

Kertokaan nyt tyhmälle!

Kiroilee??
  15. R

Keksikää mulle uusi nikki!

Tässä ollaan, päivän sään mukaan :xmas:

Yhteistyössä