nytmenihermot
Miksi käyvät joka aloituksessa laittamassa pään hakkaus hymiöä tai kirjoittamassa jotain idioottimaista. Voisko modet tehä tolle Oot tymälle jotain?!
Vanhemmilla alkanut loman jälkeen työt, mutta nuorisollapa onkin vielä tämä viikko lomaa Sitä voi tehdä kaikenlaista jännää, kuten kirjoitella kaksplussan keskustelupalstalla. Jee!Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:ap on homo :attn:
Peesi!Alkuperäinen kirjoittaja Rain:Homot on tosi mahtavia ihmisiä!
En sentään alottele täällä keskusteluja jo(i)stain nikeistä. Voin kyllä trollata harmaana, jos se on sun mielestä parempi ratkasu.Alkuperäinen kirjoittaja nytmenihermot:Vanhemmilla alkanut loman jälkeen työt, mutta nuorisollapa onkin vielä tämä viikko lomaa Sitä voi tehdä kaikenlaista jännää, kuten kirjoitella kaksplussan keskustelupalstalla. Jee!Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:ap on homo :attn:
Luulen että olet joku pissis.Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:ap on homo :attn:
Tunne meemisi: http://fi.kuvalauta.wikia.com/wiki/AP_on_homoAlkuperäinen kirjoittaja minä:Luulen että olet joku pissis.Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:ap on homo :attn:
Hänet voidaan sulkea kyllä pois. Huutakaa moderaattoria paikalle. : )Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:Tunne meemisi: http://fi.kuvalauta.wikia.com/wiki/AP_on_homoAlkuperäinen kirjoittaja minä:Luulen että olet joku pissis.Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:ap on homo :attn:
Just näin. Mun mielestä on pelkästään törkeetä, että mun tänään rekisteröimä nikki mainitaan samassa ketjussa kun Majuri. Jäljempi on sentään ollut täällä jo ties kuinka kauan. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri::headwall:
No mut sä oot niin ikävä tyyppi. Oo kivempi ni ehkä ketään ei huomaa sua. B)Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:Just näin. Mun mielestä on pelkästään törkeetä, että mun tänään rekisteröimä nikki mainitaan samassa ketjussa kun Majuri. Jäljempi on sentään ollut täällä jo ties kuinka kauan. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri::headwall:
Tän palstan modet on onneksi niin ihania, että tekee mieli kiljua.
:headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Misu:No mut sä oot niin ikävä tyyppi. Oo kivempi ni ehkä ketään ei huomaa sua. B)Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:Just näin. Mun mielestä on pelkästään törkeetä, että mun tänään rekisteröimä nikki mainitaan samassa ketjussa kun Majuri. Jäljempi on sentään ollut täällä jo ties kuinka kauan. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri::headwall:
Kyllä, sä ymmärsit joten se on suomea.Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä::headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Misu:No mut sä oot niin ikävä tyyppi. Oo kivempi ni ehkä ketään ei huomaa sua. B)Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:Just näin. Mun mielestä on pelkästään törkeetä, että mun tänään rekisteröimä nikki mainitaan samassa ketjussa kun Majuri. Jäljempi on sentään ollut täällä jo ties kuinka kauan. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri::headwall:
Kuinka vanha sä oikeen olet kun olet ekaa kertaa pääsemässä töihin?Alkuperäinen kirjoittaja Essie:No joo, Majuri on välillä tosi kiva mut välillä -kuten tänään- oikee veepää. Esim olis kiva tietää et mitä sillä on mua vastaan, kun en näköjään saisi iloita opiskelupaikasta ja siitä että ekaa kertaa mun elämässä mua on ihan oikeasti harkittu työhön työhakemuksen perusteella.
21, mut mä oonkin ollu kahden lapsen kans koton, koulus ja paril kurssil yms.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuinka vanha sä oikeen olet kun olet ekaa kertaa pääsemässä töihin?Alkuperäinen kirjoittaja Essie:No joo, Majuri on välillä tosi kiva mut välillä -kuten tänään- oikee veepää. Esim olis kiva tietää et mitä sillä on mua vastaan, kun en näköjään saisi iloita opiskelupaikasta ja siitä että ekaa kertaa mun elämässä mua on ihan oikeasti harkittu työhön työhakemuksen perusteella.
Kuvasta päätellen 21Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuinka vanha sä oikeen olet kun olet ekaa kertaa pääsemässä töihin?Alkuperäinen kirjoittaja Essie:No joo, Majuri on välillä tosi kiva mut välillä -kuten tänään- oikee veepää. Esim olis kiva tietää et mitä sillä on mua vastaan, kun en näköjään saisi iloita opiskelupaikasta ja siitä että ekaa kertaa mun elämässä mua on ihan oikeasti harkittu työhön työhakemuksen perusteella.
Oisin toimittanut aiemmin, niin oisin ollu aika guru.Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:Kuvasta päätellen 21Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuinka vanha sä oikeen olet kun olet ekaa kertaa pääsemässä töihin?Alkuperäinen kirjoittaja Essie:No joo, Majuri on välillä tosi kiva mut välillä -kuten tänään- oikee veepää. Esim olis kiva tietää et mitä sillä on mua vastaan, kun en näköjään saisi iloita opiskelupaikasta ja siitä että ekaa kertaa mun elämässä mua on ihan oikeasti harkittu työhön työhakemuksen perusteella.
Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:Oisin toimittanut aiemmin, niin oisin ollu aika guru.Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:Kuvasta päätellen 21Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuinka vanha sä oikeen olet kun olet ekaa kertaa pääsemässä töihin?Alkuperäinen kirjoittaja Essie:No joo, Majuri on välillä tosi kiva mut välillä -kuten tänään- oikee veepää. Esim olis kiva tietää et mitä sillä on mua vastaan, kun en näköjään saisi iloita opiskelupaikasta ja siitä että ekaa kertaa mun elämässä mua on ihan oikeasti harkittu työhön työhakemuksen perusteella.