Hakutulokset

  1. S

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    JIPPIIIII!! Hain First Signalin apteekista ja plussahan sieltä pärähti :heart::heart: Nyt ei tiiä miten päin olis jänskättää niin paljon..
  2. S

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Onnea plussanneille! tatskattu oli pakko testata Davidin ovistestillä ja kyllä sieltä 2 viivaa pompsahti :heart: Pakko kävästä illalla apteekissa, jos niillä ois joku herkka r-testi...
  3. S

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    ************Torstai 26.8.************** MUKANA: Colatin..................poika 02/2005...................kp 47/24-30 *yk 2 Shistin...................tyttö 09/09........................kp 37/28 *yk4 Kamomilla -81.......tyttö 12/08........................kp 36/42 *yk 10...
  4. S

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Täällä mennään kp 37/28. Edelleen liuskatestit vain haamuilee ja tätiä ei kuulu ei näy. Väsyttää, palelee ja etoo kyllä.. Ajattelin, että tekisin lauantai aamuna sen CB:n testin, sillon ois se 19vrk oviksesta. Sitten en tiiä, jos sillonkaan ei plussaa, että pitäsköhän sitä käydä lääkärillä mutka...
  5. S

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Tää on jo outoa :o Ei edelleenkään tätiä ja liuskatesti ei plussaa. Sen sijaan valkkaria tuntuu pukkaavan.. nyt siis kp 32/28 ja dpo 12. Kait sen testin pitäs alkaa pikkuhiljaa plussailla jos ois tärpänny?! Vai onko kellään käyny niin että liuskatestissä ei näy mutta esim. cb:n testissä...
  6. S

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Tää on kyllä hermostuttavaa tää 'odottaminen' :kieh: Varsinki ku ei oo mitään käryä miten se ihan alku meni esikon kans. Olin jo viikolla 7 ku alko aamupahoinvointi ja vasta sit tajusin että voisin ehkä olla raskaana :laugh:
  7. S

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    kp 31/28 dpo 11. Ei tätiä, ei plussaa :$ Masua kyllä nipistelee siihen tyyliin ku hanat aukeais ihan just.. Pitänee odottaa alku viikkoon ja tuhlata sitten vasta toi kunnon CB:n testi jos tätiä ei näy..
  8. S

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    kp 29/28, dpo 9. Ei tätiä ja r-testi ei plussaa :/ Vois alkaa tapahtumaan edes jotain pikkuhiljaa :kieh:
  9. S

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Täällä kp 28/28 ja dpo 8. Davidin r-testin tein aamulla, ei plussaa.. Saapa nähä miten käy. Toivotaan parasta ja muillekki hyviä tuulia! :)
  10. S

    Allergiaako?

    Tavallista maitoa on jo kokeiltu samoin hapanmaitotuotteita. Ekan ripulipäivän jälkeen siirryttiin takaisin pelkkään korvikkeeseen ja hapanmaitotuotteetkin jätettiin pois.
  11. S

    Allergiaako?

    Lähes vuotias tyttäremme on ripuloinut viimeisen viikon. Jokaisen ruokailun jälkeen vaipassa on vähintään märkä pieru, joskus ihan kunnon satsi kellertävää, pahan hajuista kakkaa. Muuten tytöllä ei ole mitään oireita; nukkuu yöt n. 12h ilman heräilyä, ei vatsakipua tai muuta kitinää...
  12. S

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Täällä ois tänään kp 25/28. Ovis oli kp 20/28. Liekkö mitään mahdollisuutta että oisin raskautunu tässä kierrossa? :| ja koskakohan sitä uskaltais testata vai pitäskö vaan odottaa kierto loppuun? Mulla ois kyllä niitä Davidin herkkiä (10mIU/ml) r-testejä.. Tuntemukset on kyllä ollu aika outoja...
  13. S

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    tatskattu mulla oli ovis tässä meneillään olevassa kierrossa vasta kp 20. Tosi myöhään mutta toivotaan parasta!! ;)
  14. S

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Bretagne Mä tilasin Ebaystä 100 ovistestiä (minäkö pessimisti :laugh: ) hintaan 13e ja risat... Sain eilen illalla ovistestiin vielä haalean +:n ja tänä aamuna ei sitten enää mitään. Eli nyt vaan toivotaan että ois tärpänny! Peittoja kyllä heiluteltiin plussaa edeltävänä päivänä ja plus...
  15. S

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Ha! Testailin äskeen toistamiseen ja Davidin ovis testiinkin pärähti tummat viivat :) Aika myöhänen ovis kyllä mutta täytyy vaan toivoo että nyt tärppää sitten! Täytyy laitella esikko kohta yöunille ja sitten vaan ovista hyödyntämään.. :laugh: ja toivotaan että menis aamuun mennessä ohi..
  16. S

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Yaden ok :) Odotellaampas sitten miestä kotiin ja jatketaan harjoituksia... :laugh: ja Minskulle onnea ja tsemppiä haastatteluun!
  17. S

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    Tää on vähän ihmeissään täällä.. 3.8. sain o-testiin haamuplussan ja täällä onkin sitten pupuiltu ihan urakalla :whistle: Löysin sitten kuitenki Prismasta Fertestin o-testejä jotka tehdään aamupissasta ja kuinka ollaakkaan tänä aamuna testissä sitten kohtalaisen vahva + :o Nyt tässä...
  18. S

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    kiitti :) eli tässäpä näitä tietoja, en osaa itse lisätä.. esikoinen tyttö 09/09 ja tänään kp 18/28 yk4 Seuraavasta kierrosta pitänee sitten tikuttaa koko kierto ihan vaan siltä varalta että jos se ovis onkin sitten niin aikaisin (ennen 11pv) tai niin myöhään.. Mutta nyt ihan tuntuu siltä...
  19. S

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    sopiiko mukaan tällanen reilu 30v kakkosen yrittäjä? :) Esikko on syntynyt 09/09 ja nyt pikkukakkosta on yritetty jo 4kk ja ei oo vielä tärpänny.. :| Tikutellut olen tuon koko 4kk ja joka kk olen saanut tikkuun haamu+:n arvioidun oviksen kohdalla. Epätoivo alkaa hiipiä pikkuhiljaa ja usko...

Yhteistyössä