Hakutulokset

1. R

****Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä**** vol II

hui, oltiin taas jo tiputtu toiselle sivulle, pittää nostella! :) noh, oli mulla asiaakin... täällä tapahtuu kummia... :rolleyes: isännän kanssa eilen juteltiin niitä näitä, niin yhtäkkiä hän paukautti että tahtoisi et lähdetään lapsettomuustutkimuksiin ja mahdollisiin hoitoihin. menin...
  2. R

hello!! :wave: uijui, ihania ultrakuulumisia, oikein paljon Tiikeli ja Vaniljainen. Ihanaa, prinsessa!!! :heart: Kaktuspiikille haleja ja kovasti onnea uuteen kiertoon!! :heart: Eipä tarvinnut täällä testailla laisinkaan, tänään alkoi tiputella, eiköhän nuo iki-ihanat menkat sitten...
  3. R

voi hitto, sä oot ihana Vaniljainen!! :heart: Mahtavaa että teillä on kaikki hyvin, ja hetiheti sitten tänne kertomaan tuleeko teille pieni prinssi vai prinsessa! :heart: Tsemppiä siis ultraan! Varmaan aivan mahtavaa sun miehestä kun ite tuntee potkut. Muistan iteki esikoista kun odotin, niin...
  4. R

Vaniljainen, ihanuus! :heart: Juu, juu, siis, täällähän ollaan raskaana! Dpo 5 ja ihan satavarma oon! :laugh: Nooh, jos nyt totta puhutaan, oireita ei kyllä kauhiasti ole. :D Mutta eipä niitä nyt vielä oikein voi ollakaan. Ainut mikä on samanlailla kuin joulukuussa (siis siinä kierrossa mistä...
  5. R

moikka! :wave: Joshualla jännät paikat! mitkä on fiilikset tällä hetkellä? ootko jo testaillu?? täällä pidetään peukkuja!! Amalia Armas ei saa menettää toivoa! niin kauan on toivoa kun mummotauti iskee!! ;) kaktuspiikki koskas sulla oli gyne?? tsemppiä sinne! täällä dpo 0, jännäily...
  6. R

voi että mitä ihania uutisia tänne on tullutkaan!! aivan mahtavaa!! onnea todella paljon kaikille plussanneille! :heart: tulee kyllä tosi hyvä fiilis tuollaisista uutisista! jee!! ja oikein paljon tervetuloa uusille! kiva että joukkomme kasvaa. ainut että päivittäjämme on hävinnyt. oiskohan...
  7. R

heipä vaan kaikille! sameoldsong tervetuloa takasin!! =) mä en osaa kyllä yhtään noista perintötekijöistä sanoa, toisaalta luulisi, että ne vaikuttaa.. tiedä noista! kaktuspiikki toi diagnosointi itelleen on ihanaa! itekin joskus harrastunut tuota.. :p jokos sä tilailit gynelle aikaa? toi...
  8. R

hellurei, naiset, pitkästä aikaa!! :wave: taustalla olen ollut, käynyt välillä lukemassa juttujanne. tervetuloa kaikille uusille!! täällä siis on nyt keskenmeno ja sen vuoto selätetty. vuoto kesti kevyet 6 viikkoa, välillä vähän runsaampana ja välillä vähän niukempana. joka tapauksessa...
  9. R

o/ hei naiset! niin kävi että mä tuolta odotuspuolelta tulisin takaisin teidän kanssa kuumeilemaan, jos vaan sopii. kolmisen viikkoa sitten kävin varhaisultrassa ja silloin lääkäri ei löytänyt sykettä eikä sikiötä. kaksi viikkoa siitä oli kontrolli, jossa löytyi paremmilla laitteilla kaksi...
  10. R

SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *Helmikuussa*

kävin tänään jo kontrolliultrassa, koska eilen tuli pientä vuotoa.. eivät sykkineet kaksostemme sydämet. toinen vastasi viikkoja 6-7 ja toinen oli pari viikkoa nuorempi. kiitos kaikille tuesta, ootte olleet ihania. ja onnellista odotusta kaikille!! :heart: raphaella
  11. R

kiitos Vaniljainen!! oot ihana!! :heart: mä en taida pystyä pitää toivoa yllä, oon liian sekasin siihen. mut tee sä se mun puolesta! :) kiitos!! :heart:
  12. R

heipä vaan kaikille pitkästä aikaa! pikaisesti omaa napaa.... mun kahden viikon tuska päättyi eilen viimein kontrolliultraan yksityiselle. lääkäri totesi että raskaus on mennyt kesken. tänään menin tyhjennykseen sairaalaan, ennen lääkkeitä ultrasivat, ja paljastui että kyseessä onkin...
  13. R

Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

Kiitos kaikille tuesta! Mulla on aika kivulias ovis, joten tiedän ettei se ole voinut olla myöhemmin. Aika toivon menettäneitä täällä ollaan. :'( Saatiin tänään mökki vuokrattua viikoksi, lähdetään vkonloppuna pois näistä maisemista. Voikaahan te kaikki muut oikein hyvin!! :heart:
  14. R

Huomenta kaikille! Huonoja uutisia eilisesta ultrasta. Kohdun sisäinen raskaus on kyseessä, mutta sykettä ei löytynyt ja vastasi viikkoja 5+5 (eilen oli 7+3). Varmaan mennyt kesken. Parin viikon päästä uusi ultra. Miten hitossa mun pitäisi sinne asti jaksaa odottaa??!!! Itkettää aivan...
  15. R

hellurei! :wave: tervetuloa uusille ja onnea plussasta! vitamiineista ollut puhetta. mä syön kanssa raskausajan vitamiineja, alotin joskus elo-, syyskuussa syömään. lisäksi otan d-vitamiinia. ikäero tulee olemaan lapsille 2v5kk jos kaikki menee suunnitelmien mukaan. toivoin alunperin...
  16. R

Huomenta! Vastailenpa minäkin näin aamusta gallupiin. 1. Raskausviikot? 6+5 2. Oireesi? tissit kipiät, väsymys 3. Kävitkö/käytkö varhaisultrassa ja mitkä oli viikot? kyllä aion käydä, aika on ensi viikon maanantaina, viikot pitäisi olla 7+3 4. Otitko/otatko seulonnat? kyllä otan 5...
  17. R

iltaa vaan kaikille!! ensiksi kovasti haleja ja voimia kaikille tuhruttelijoille!! toivottavasti kaikki on hyvin! :hug: hirmuisen paljon onnea kaikille ultrassa käyneille! ihana kun kaikki on hyvin! mäkin tahtoisin jo ultraan, en malttaisi millään odottaa. ens maanantaina vasta... |O...
  18. R

Zophie tervetuloa, ja paljon onnea plussasta! InnoM kiitos kovasti rauhottelusta!! :heart:
  19. R

***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

mulla tuli mieleen et mähän plussasin parin kuukauden tauon jälkeen heti ekasta kierrosta. ja eikös Vaniljainen teilläkin ollut tää plussakierto ensimmäinen tauon jälkeen vai muistanko väärin??
  20. R

Pakkastyttö mikäs siellä on tilanne? toivottavasti kaikki hyvin! :hug: Noopu hyvä, että menit näytille! ihania uutisia, onnea!! punkulle myös onnittelut ihanista uutisista! me ollaan kerrottu ainoastaan mun vanhemmille ja kerroin myös parhaalle ystävälläni, hän on myös raskaana, n. 6...

Yhteistyössä