Hakutulokset

1. R

***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

heipä hei naiset!! mä sain eilen magneettikuvauksen tulokset.. ei mua mikään vaivaa!!! :p endometrioosaa siellä on, mutta se on normaali, ja sektiohaavan arpi on ihan ok, yhdestä kohtaa se on vaan ohuempi kuin muualta. eli kaikki kunnossa! hemmetti!!! :D siellä on jotain nestettä tai jotain...
  2. R

Heidå vaan kaikille täältä taustalta, jotka muistaa vielä mut. Vaniljaiselle tulin vain ilmoittamaan, että mut voi poistaa tuolta taustailijoista kokonaan pois. Oon kyllä käynyt lukemassa kuulumisianne, mutta ehkä on parempi mut poistaa, kun tää meidän tilanne näyttää pitkittyvän. Mulla...
  3. R

Irtisanominen ja hoitopaikan säilyttäminen

mä sain pidettyä hoitopaikan lapsellani niin että vein lapsen kahtena päivänä viikossa aamupäiväksi päiväkotiin, eli ns. virikepäiville . sitten kun työllistyin niin sitten muutin hoitosuhteen taas kokopäiväiseksi.
  4. R

Voi vitsi, oon kyl tosi onnellinen teidän puolesta!! Aivan mahtavaa!! Kesävauva tulee, ihanaa! Nyt vaan rennosti, ja nauti!!! Nyt teillä alkaa kaikista ihanin aika koko elämässä, raskausaika, vauva-aika, taaperoaika... Nyt vaan nautitte! Ootte kuitenkin niin kauan yrittäny ja stressannut, nyt ei...
  5. R

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Siis aivan...
  6. R

Miksei Vaniljaisesta kuuluu mitään??! Jänskättää!! Lily-Janellakin jännät paikat, hui. Meinaatko testailla? Plussia kehiin naiset!
  7. R

Kukkuluuruu, täältä taustalta huudellaan! Oli pakko tulla tsempittämään kaikkia! Hirmuisesti haleja kaikille, jotka joutuivat uudelle yrityskierrolle! :heart: Vaniljainen TESTAAAAA!!!!! Edes mun takia, mä oon niin täpinöissäni ja jännittelen täällä, että mahaan sattuu!! voikunoisplussa...
  8. R

***Jo pidempään yrittäneiden kesäpino***

Iltaa naiset! Hohhoi, mikä viikko ollut. Nyt pystyy sentään puhumaan asiasta ilman että tulee itku. Kiitos kaikille tuesta. Eli joo, löyty kohdunseinämän repeämä sektiohaavan kohdalta. Lääkäri epäili, että mulla on ollu heti sillon leikkauksen jälkeen infektio ja sillon tikit on...
  9. R

Moikka kaikille! Tulin nopsasti vaan kertomaan mitä lääkäri löysi.. Mulla on kohdussa repeämä, eli sektiohaava revennyt. Jännä juttu että ei olla saatu lisää lapsia. Vittu. Nyt edessä on leikkaus, jolla toi repeämä korjataan. Eli varmaan aika pitkäksi aikaa voi jättää nää touhut...
  10. R

Moro vaan kaikille, pitkästä aikaa! En ole päässyt kirjottelemaan tänne, kun poikanen sairastu taas flunssaan. Häntä hoidellessa mennyt tämä viikko. :( No nyt alkaa olla jo vähän parempi, onneksi. Manuliina oikein paljon tervetuloa!! Minskun plussa oli aivan mielettömän ihana juttu...

Yhteistyössä