Hakutulokset

1. K

*** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

Voih täällä on huonoja uutisia.. Jaksamista teille! :hug: Mut on onneks hyviäkin uutisia välillä. :) Mie soitin tänään elämäni ekaa kertaa neuvolaan! :D Tosin mun oma neuvolan täti oli varattuna, niin toinen täti jätti sille soittopyynnön... Jospa se tänään soittelis. Mutta ultra mulle...
  2. K

Ai niin ja ikä on 19 v. Näitä jengin nuorempia odottajia vissiin. :) Kirsikka ja Pirpana 5+3
  3. K

Moi kaikki! Mie taidan liittyä mukaan, kun pakko se on pikkuhiljaa yrittää uskoa että siellä mahassa joku on. :) Viime viikolla oli koko ajan lämpöä yli 37 astetta, hytisin vaan peiton alla... Sitten huvikseen testasin, aattelin että ehkä en sitten tipu niin korkeelta kun menkat alkaa :D...
  4. K

Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) Vol.7

Joo, täällä ei tarvii kyllä enää jännäillä.. Tätihän se tänneki tuli. :( Tällä kertaa putosin kyllä niin korkeelta, että taidan ihan suosiolla yrittää jättää koko vauvahaaveet taka-alalle. Huom! Yrittää. Ei tuu onnistumaan... Mutta yritän olla laskematta päiviä ja lopetan myös tänne kirjottelun...
  5. K

Onnea Catalia! :flower: Täällä on jännät päivät menossa! Kp 29/28-42. Vai pitäiskö sanoa viikot ku on noin epäsäännöllinen kierto... Hmm... Tuleekohan täti vai plussa?
  6. K

Heippa kaikille! :wave: Huih, täällähän on tapahtunu paljon sinä aikana ku oon ollu nettipimennossa! Onnea ihan älyttömästi teille monille plussanneille :flower: ja voimia ja tsempitystä teille sitä tarvitseville! :hug: ON: Mie oon yrittäny haalia ittelle tekemistä etten jatkuvasti...
  7. K

Vaniljainen Tsempitykset, toivotaan että se nyt jo pian tärppäis :hug: hilma87 Toivottavasti se plussa vahvistuu vielä :) ON: Täällä ei mitään. Ei mitään uutta. Ja jotenki en jaksa uskoa siihen että tässäkää kierrossa tärppäis... Pakko nyt vaan myöntää että on jotenki niin pettyny ja...
  8. K

Pitänee lähteä lääkäriin ottamaan selvää mistä ne pahoinvoinnit ja väsymykset johtuu... Tänään alko menkat. Ja aina se ottaa pattiin yhtä rankasti. :( Eli siis yk 7 lähti käyntiin.
  9. K

Täällähän on tapahtunu sillä aikaa kun olen sairastanu... Olin jo ihan varma että kaikki oireet ennakoi vaan tuota sairastelua, mutta nyt kun oon tervehtyny niin siellähän nuo oireet taas on. Pahoinvointi ja väsymys vahvimpina. Jospa tää oliski jo sitä... :) Yhä vielä tartteis ootella, saattaa...
  10. K

Pakko taas tulla kirjottamaan ku tuntuu että oireet vaan lisääntyy... Nyt siis uutena oireena alaselän särky, näppyläleukasuus sekä kuumeinen olo ja palelu. Myös väsymys vaan kasvaa kasvamistaan ja tuntuu että mikään uni ei riitä. Koko ajan on ihan veto pois, ei jaksais oikeen juuri muuta...
  11. K

...Mietin vain, että onko se tätä vuodesta toiseen; vauvakuume on niin kova että ihan sattuu. Ja kuinka se on niin hallitseva, että tuntuu ettei päähän juuri mahdu mitään muuta. Päivät ja yöt menee haaveillessa ja kipuillessa. Huh... :( Toivotaan että se haikara jo jossai vaiheessa pysähtyis...
  12. K

Voihan nenä! Kirjoittelin pitkästi ja tietty sitte netti heitti pois ja kaikki hävis... :x No, uus yritys... Täällä siis olis uus halukas joukkoon haaveilevaan :) Vauva on ollu minun ja miehen haaveissa ja "yrityksessä" jo puolisen vuotta, mutta sitä mukaa kun aikaa on kulunu, asiasta on...
  13. K

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

voih ja tottakai sinne tuli joku ylimääräinen silmänisku :D
  14. K

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Täällä olis kans yks kipeästi esikoisesta kuumeileva. :) Kp 21/27-41 ja yk 6, vaikka en tykkääkää puhua yrittämisestä.. Se siks, ku eipä tässä ihminen paljo muuta voi tehä ku heilutella peittoja ja odotella ja pitää peukut pystyssä. Oireitahan mulla on, tottakai kun liikaa ajattelee: -...

Yhteistyössä