Hakutulokset

  1. M

    jyväskylä/halssilasta seuraa melkein 5 vuotiaalle tytölle,ja äidille?

    heippa! olen siis 27 vuotias kotiäippä jyväskylän halssilasta. olisi kivaa saada ulos tytölle joku kaveri leikkimään,kun avomies on töissä.
  2. M

    Reilu 4 vuotiaan hikoilu/ yöhikoilu päässä?

    meidän reilu 4 vuotias tyttö hikoilee ihan järjettömästi päästä,ja varsinkin öisin. Mistäköhän mahtaa johtua? ollut tämä kyllä aina.
  3. M

    jyväskylä/halssilasta seuraa 4 vuotiaalle tytölle,ja äidille?

    oisko meille seuraa ulos ja lenkille?ja tytölle enemmänkin leikkiseuraa? itse olen 27 vuotias ja perheeseen kuuluu myös avomies.
  4. M

    jyväskylä/halssilasta seuraa 4 vuotiaalle tytölle,ja äidille?

    Moikka! Etsittäis ulkoilu tai leikkiseuraa päiviksi. Itse olen 26 vuotias äiti,ja olen kotona hoitamassa 4 vuotiasta tytärtämme. olisi mukava saada ulos seuraa,kun avomies on töissä.
  5. M

    4 vuotiaalle tekemistä vääksyssä?

    oisko kerhoja tai muuta sellaista missä lapsi tapaisi muita lapsia asikkala/vääksy suunnaalla?
  6. M

    Jyväskylässä syyskuu05 lapset=)

    Moikka=) elikkäs ois hauska tavata tytön kanssa samanikäisiä lapsia=) julia täyttää 3.9. 4 vuotta=) itse olen kohta 26 ja perheeseen kuuluu myös isukki=) kertokaahan kuulumisia..
  7. M

    karttakieltä kellään?

    meillä tytöllä 3 vee ollut aina karttakieli mutta ei vieläkään tiedetä mistä aineista mahtaa johtua..vaikeaa..
  8. M

    en raskaana,maitoa rinnoista..

    mulla on tullut jo 5kuukautta toisesta rinnasta maitoa? onko ihan normaalia? meillä kuitenkin jo tuo lapsikin 2,4 vuotta..että en enää ole imettänyt 2 vuoteen.. kertokaa mistä voi johtua?
  9. M

    jyväskylästä tyttärelleni 2 vee etsin kavereita?

    heips! eli oltaisiin leikkikavereita vailla. minä olen töissä mutta sitten kun tyttö ei ole päiväkodissa ja minä en töissä olisi kiva jos julia saisi ikäistänsä seuraa välillä.. laittelehan viestiä jos haluaisitte vaikka puistoseuraa meistä.. t:miia-83 ja julia 2vee =)
  10. M

    RASKAANA...VAI EI..

    heips..oisko kellää kokemusta.. olen ottanut juhannuksena jälkiehkäsypillerin ja sen jälkeen rupes tulee rinnoista maitoa.. vatsakipuja kuten edellisessä raskaudessa,meillä 2 vuotias tyttö=) mutta testit näyttää negaa ja kuukautiset alko aamulla tai pientä vuotoa oikeestaan.. mistä maidon...
  11. M

    moi

    heippa! meillä tyttö syntyi 3.9.05 hyvin kävelee ja aika lujaa jo menee..=) ei syö kunnolla itse vaikka kovasti yrittää aina. tutti jätettiin 2 kuukautta sitten pois,eikä ole sitä kaivannut. potalla käydään vähän väliä,yleensä tulee tulosta.. itse juonut jo kauan lasista/kupeista. päiväkodissa...
  12. M

    1,6kk.. syönti?

    mites kun likka ei syö mitään lämmintä? tytöllä todettu karttakieli..mutta ei siinä näytä olevan juurikaan mitään.. eli oisko kellää samanlaisii onkelmii? =)
  13. M

    kaveria vailla jyväskylässä?

    tääl ois äiti kohta 24 vee vailla kavereita.. lenkille,leffaan tai muuten vaan huvittelee ilman lapsia ja miestä..=) baariin,kirppareille..ihan mitä vaan.. laita meilii.. korhonen.miia@gmail.com t.miia =) asutaan halssilassa..
  14. M

    jyväskylä....

    täällä ois 24vee äiti vailla kavereita...lenkille,leffaan kaupungille..tai vaikka kuntosalille...=) korhonen.miia@gmail.com pistähän viestiä niin lähetään lenkille!=) asutaan halssilassa,ja perheeseen kuuluu avomies ja tytär julia 1,5 vee..
  15. M

    jyväskylä/halssila..rinne...?

    oiskohan äitejä vailla kaveria lenkille, ulos muuten vaan?lasten kanssa tai ilman...
  16. M

    jyväskylä....

    tääl olis äiti 23 vee vailla kavereita... asutaan halssilassa,ja en tunne kyllä jyväskylästäkään oikeen ketään... haluaisin niin joskus mennä elokuviin,kaupungille,kiertelee vaikka kirppareita tai ees lenkille,ilman lasta ja miestäni... haluaisin ruveta harrastamaan jotain,mutta yksin oon niin...
  17. M

    jyväskylä/halssila..rinne...?

    oisko äitille ja tytölle 1v ja 2kk..niin lenkki seuraa? ollaan just muutettu tänne ja ois kiva tavata muita tän alueen äitejä =) ja miks ei sitten sitä lenkkiseuraa ihan ilman lapsiakin välillä.. laitahan meiliä.. korhonen.miia@gmail.com
  18. M

    jyväskylän äidit?

    täällä olis äiti 23 vee,vailla kavereita.. lenkille,leffaan tai muuten vaan seuraa kaupungille=) ja ilman lapsukaisia..laita meiliä:korhonen.miia@gmail.com muutetaan halssilaan ens kuussa...ja tekis hyvää päästä ilman lapsiakin joskus johonkin...meillä tyttö 1v ja 1kk.. =)
  19. M

    jyväskylä/halssila..rinne...?

    kavereita vailla äiti 23 ja tyttö vuoden...

Yhteistyössä