Hakutulokset

  1. I

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Mulla ei kaikki tulleet peliin! Tyhjensin sen aina kun pelin avasin ja sitten viikon-puolentoista kuluttua kun keksin että niitä löytää sieltä pelit-linkin kautta niin siellähän niitä oli varmaan sata odottelemassa... Entinen systeemi oli parempi ja selkeämpi... Sain muuten tonttiakin jo...
  2. I

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    ärvee: Ihan just samaa tänään mietin, kun löysin kolmesta eri paikasta lahjuksia... Joten, sorry naapurit kun en ole aiemmin teille niitä härpäkkeitä lähetellyt mitä olette pyydelleet. Sekavaa on... Nyt on ihan kivasti tullut uusia tehtäviä kyllä! Laajennustakin pukkaa :D
  3. I

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Ei sulla itselläsi tarvii sitä hevosenkenkäpeliä olla, voit heitellä naapureilla kenkiä :D Siinähän on vain yksi ilmainen heitto per päivä, muut maksaa yhden hevosenkengän. Sain ekalla (ilmaisella) sen 3 pistettä ja ostin heittoja lisää niin kauan kuin niitä sai... Voitin enempi kenkiä kuin mitä...
  4. I

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Oletteko jo saaneet sen viimeisen rakennelman valmiiksi ja alkanut niitä badgeja suorittamaan? Mulla tökkii ainakin se erilaisten vihannesten poiminta! Piti samana päivänä poimia kaikkiaan 11 erilaista vihannesta, tein sen ja ruutuun lykkäs kaikenlaista palkintoa. Yllätys oli vaan suuri kun...
  5. I

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Tuli joo, sit sieltä tuli sähköposti millä sai yhden aterian. Taisi tulla päivällinen :D Eli ei se sen kummempi posti ollut. Lis. Nuo kreeditit häviääkin aina välillä... kyllä ne saattaa taas seuraavalla käyntikerralla olla tallellakin.
  6. I

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Mafia on utopiaa mullekin, eikä edes kiinnosta :D Siitä selviää kyllä helpolla, kun valitsee JOB ja painelee DO JOBbia niin kauan kun energiat aina riittää ;) Toinen mistä saa helpolla aina muutaman pisteen on kun ottaa sen FIGHT ja sieltä ROBBINGS ja sit taas painaa sellaista ryöstöjuttua mihin...
  7. I

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Kaveri valitti samaa, siis noiden vuohien suhteen. Sitten hän kokeilikin käydä ihan ruokkimassa niitä ja ne kelpaskin siihen tehtävään, vaikka toisin oli ohjeet ;) Käy kokeilemassa sitä! Olethan ihan varma ettei sulla kettua lymyile missään pusikossa? Mun mielestä ne nimittäin tulee toooodella...
  8. I

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Kaverille kävi samalla tavalla, kunnes eilen illalla lopultakin huomasi että kyllä ne laudanpätkät siellä vasemmalla reunassa tarjolla on. Siinä vaan oli jonkun naamankuva edessä :D Sen kun hän poisti, niin laudat löytyivät alta.
  9. I

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Jee, mä sain sen valmiiksi... Täysin turha härpäke kyllä lienee :D Sitä taitaa kerran päivässä saada heittää hevosenkenkää ja saada kolikoita palkinnoksi? Tai saahan sitä heitellä, mutta seuraava heitto olisi jo maksanut yhden hevonkengän ;) Siinä sanottiin että on kivaa itselle ja naapureille...
  10. I

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Typerä on tämä uus tehtävä :( Sain tosin kahvilasta ja islestä jo tavarat :D Kahvilasta ne tuli jotenkin ihan itsekseen... en edes tehnyt siellä mitään... Mafiasta on helppo päästä tasoja ylös, kun ei ole sitä aiemmin pelannut. Mä ainakin vaan painoin sitä Do job juttua niin kauan kun energiaa...
  11. I

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Kyllä mulla ainakin on Frontier toiminut ihan normaalisti. Eilen mulle sano koko FB että käyttäjätunnus toistaiseksi poissa käytöstä, ei onneksi ollut kauaa... ei ehtinyt tulla vieroitusoireita :D
  12. I

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Ja nyt ne kanuunat näyttää toimivankin :D Sain kettukanuunatehtävänkin tehdyksi, nyt vaan tökki se että karhukanuunatehtävää ei tule päivityksistä huolimatta. Ostin sen kyllä ja kokeilin ;) Sekin toimi, karhu oli kanttuvei ennenkuin ehti kissaa sanoa... Ehkä se tehtäväkin jossain vaiheessa...
  13. I

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Hermo jo meinas mennä myyräkanuunan kanssa :D Mut sit huomasin, että siellä olikin ilmoitus yläreunassa että ovat huomanneet kanuunoiden laukaisuissa ongelmia ja pyrkivät sen korjaamaan. Nyt vaan odotellaan... Jos joku naapureita kaipailee, niin minuakin saa yhä lisäillä. Naapureita ei kai...
  14. I

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Joo, nyt sain käärmekanuunan toimimaan päivittämällä sivua kerta toisensa jälkeen. Katotaan miten pitkään kestää ennenkuin myyrä kuolee :D Epätoivoiselta näyttää...
  15. I

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Mitä ihmettä teen väärin, tai olen jättänyt tekemättä... Mulla on se käärmekanuuna ja pitäs sitä nyt pari kertaa käyttää. Powder kegsiäkin on 5 kappaletta, mutta kun käynnistän kanuunan niin se vaan alkaa rätisemään eikä mitään valmiimpaa tapahdu? Käärme siinä vaan loikoilee tyytyväisenä :D
  16. I

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Ei ole vielä taidettu sitä kehitellä lainkaan. Itse olen levelillä 41 eikä perhe ole lisääntynyt sen ensimmäisen jälkeen. Eikä ole enää mitään muutakaan tehtävää tekemättä... Nyt vaan taas odotellaan :D
  17. I

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Omia elukoita ei saakaan hoidettua, naapureiden elukat hoituvat harjalla silloin jos eivät ole nälkäisiä. Siis ihan automatic kun niitä klikkaa :D Mä olen tasolla 41 ja energiaa on 37 maximissaan. Vielä en ole sitä koulutehtävää tehnyt, missä sitä saa lisää. Battereita saa tehtyä siellä...
  18. I

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Mä laitoin kyllä koko pellon kerralla, sitten kun rahavarat anto myöten. Naapurit on ahkerina käyneet niitä kastelemassa, joten eivät ne yhtaikaa valmistu. Mulla on energiaa enempi kun koskaan saan käytettyä :D Ja niitä kakunpalojakin on kohta jo 20 tuhatta, jotta lisää voi ostaa jos puhti...
  19. I

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Olen tasolla 40 ja kaikki tehtävät tehty, paitsi tietty toi mikä oli viime yön aikana tullut :D Eli sen varaston rakennus on vielä kesken. Rahaa tulee todella helposti niiden pähkinöiden viljelystä, kestävät tietty kauan kasvaa, mutta kun kaverit käy kastelemassa niin kasvuaika aina lyhenee...
  20. I

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Innissä käyt tekemässä ne.

Yhteistyössä