Hakutulokset

  1. P

    HAASTE kaikille! :)

    Laittakaa puolisolle, vanhemmille, ystävälle, kelle tahansa rakkaalle tekstiviesti tms. jossa kehutte häntä tai kerrotte, että rakastatte häntä. Tietysti myös kasvotusten käy. =) Tarkoitus olisi piristää rakkaan päivää ja mieluiten tietysti niin, ettei hän sitä odota. Oman osuuteni...
  2. P

    Ihan ku jännittäis

    ja ihan ilman syytä. :o Jotenkin semmonen hyvä fiilis ja vatsanpohjasta oikein kourasee. Minä en tiiä miks. :/ Mut ihan kiva! :laugh:
  3. P

    Minäkin sitten kysyn teiltä. Minkä väriseksi maalattaisiin talon puuosat?

    Tiilitalo harmaata tiiltä, saumat ruskeat. (hyvinkin 70-lukulaista, I know) Musta katto. Yläosa on puuta, samoin parveke. Tummanruskea ois se yleinen vaihtoehto, mut sitten menis kyllä tuo parvekkeen kohta tosi tummaksi. Parvekkeen kohdalla se puu on isommalla alalla... Vaihtoehtoja...
  4. P

    Muistaaks kukaan sitä tissitestiä? :D

    Eli jos ilman rintaliivejä kynä kestää rinnan alla, ei ole terhakat rinnat. Jos kynä putoaa, on terhakat. Mulla ei kyllä ikinä ole tissit ollu semmoset, että ois kynä pudonnu. :ashamed: :snotty:
  5. P

    Mitenkä laitetaan kukkurallinen vettä?

    :laugh: :laugh: :laugh: Tuli vaan mieleen kun kaurapuuroa tein... :laugh:
  6. P

    Auttakaas tyhmää. Voiko jottain tuommosta nesteenpoistoa

    tehdä nyt tämmösellä ilmalla? On niin vallan kaameen turvonnu olo, mut kaikki se neste mikä menee nyt mun kurkusta alas, menee ihan tarpeeseen. Että vaikuttaako tommoset nesteenpoistokuurit siihen sitten jotenkin niin, että pyörtyä humpsahan sitten? :laugh: Rehellisesti sanottuna minen...
  7. P

    Näin unta

    että naapurin mummo kerto tuohtuneena saaneensa postilaatikkoonsa lapun, että hänen kukkapenkkinsä ja pihansa on kun kaatopaikka. Lappu oli joltain ns. "kylätoimikunnalta". Ihmeteltiin sen mummon kanssa pitkään, että miten hälle semmosta on laitettu tulemaan kun mummelin piha on niin viimesen...
  8. P

    *** Tietovisa *** Eläinkuvia

    Tuon yhden ketjun innoittamana laitetaanpas eläinkuvat pinoon ja koitetaan olla riittävän tarkkoja vastauksissa. =) Tästä se alkaisi:
  9. P

    Musta olisi ihanaa nautiskella lasillinen punaviiniä

    mutku mä en juo alkoholia. :ashamed: Mutta jos minä kokeilisin maistuisko se pitkästä aikaa?
  10. P

    Tietääkö kukaan, mistä näkis Frasierin jaksoja?

    Mä olen noita Frasierin jaksoja kattonu siitä saakka, kun ne ensimmäistä kertaa tuli ykköseltä, mutta aina nuo uusimmat jää kattomatta. Ei tekis mieli odottaa, että taas alkaa uus kierros...
  11. P

    Mimmosen alotuksen tekisit? :D

    Kun täällä on ollut näitä "*piip* paikalla, kysy mitä haluat"-alotuksia? Eli mitä laittaisit tuohon piipin tilalle niin että se kuitenkin pitäis paikkansa? Mulla se ois varmaan "Pilkunn**sija paikalla, kysy mitä haluat". :laugh: :laugh:
  12. P

    Menee hermot taas näihin rytmihäiriöihin!

    :kieh: :kieh: Puran siis tottakai kiukkuni tänne. Anteeksi. :ashamed:
  13. P

    Huvittasko ketään arvostella mikä näistä hiusmalleista on rumin/nätein?

    Leikkautan hiukseni lyhyeks ja näitä malleja oon ihastellu: 1. http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=6784&month1=&pg=1&styl1=Charlie%20Miller 2. http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=10636&month1=&pg=1&styl1=New%20id%20Studios 3. 4.
  14. P

    Mustuin.

    Juodaanko siitä hyvästä kahvit? =)

Yhteistyössä