Menee hermot taas näihin rytmihäiriöihin!

Mulla stressi laukasee nuo rytmihäiriöt. ja jotkut uudet tosi jännittävät tilanteet. joskus myös ihan se että istun pitkään tietokoneella ja teen huonossa asennossa töitä. hartiat jumittuu ja henki ei kulje kunnolla. salmiakin syönti saa rytmit kans sekaisin.
 
Mulla tulee hartia- tai selkäjumituksen takia, ukkosella, unenpuutteessa ja sillon tällön liian kahvin juonnin takia. Toisinaan sitten muuten vaan. Kyllä noihin on tottunu, mutta jos tulee vähän pahempia ts pitempään kestäviä, niin ne kyllä jaksaa säikäyttää. :|
 
Unenpuute on mulla kans yksi aiheuttaja. Joo, itse pelkään kans aina että jos seuraava kohtaus on pahempi tai kestää tosi pitkään. Paniikki alkaa iskea joskus kohtauksen aikana, että apua jos kuolen tähän ja lapset jää ilman äitiä jne. se ei sitten yhtään rentouta oloa ja kohtaus vaan jatkuu.

Pitäs osata ottaa koko ajan rennosti ja ilman stressiä. Mutta eihän se onnistu..

Toivottavasti sulla alkaa helpottaan noi rytmihäiriöt :hug:
 
No jaa... Johan näitä on reilu 5 vuotta ollu. Luulenpa, ettei nää enää mihinkään kokonaan häviä. Enemmän mä odotan, että tapahtuis taas edistystä tän paniikkihäiriön kanssa. Mut kun mä en oo nyt treenannu, niin ei voi mitään tapahtuakaan. :snotty: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Mun isällä kanssa flimmeri ja monta kertaa jouduttu rytmiä siirtämään. Nyt ei enää siirretä, vaan pitää vaan elää sen kanssa, sanoi lekuri.
Musta ei tiedä tarkalleen mitä on, ne tarkemmat tutkimukset on vasta edessä. SVT on varma, mut mullon muutakin. Mun ohjeistus on nyt et tunnissa siirtoon, katsotaan sitten kun tietää tarkalleen mitä on niin jos vois hoitaa tai saada jonku lääkityksen sitten. Pah :snotty:
 
äiti
Mulla on kanssa tullut tosi paljon extroja parin päivän aikana. Varsinkin kun on väsynyt ja stressaantunut. Ja noi extrat ei kyllä yhtään rauhoita mieltä... Oravanpyörä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja paljon melua tyhjästä:
Sanos muuta :( Mutta kai se tästä, ekaan siirtoon kun jouduin niin ainakin sai kaikki käyrille ja siitä tutkimukset eteen. Nyt venailen ablaatioo kiireellisenä (on kyllä jo se aika mitä odottaa) kun käyrät on oudot ilman svt-kohtaustakin, syke liian korkee ja kapee (?) ja siirtoja takana.
Veemäistä kun on polla aina ihan pehmee seuraavankin päivän ku joutuu siirtää, se vatuttaa melkein yhtä paljon ku ne rytmärit :D
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja paljon melua tyhjästä:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Mulla on kanssa tullut tosi paljon extroja parin päivän aikana. Varsinkin kun on väsynyt ja stressaantunut. Ja noi extrat ei kyllä yhtään rauhoita mieltä... Oravanpyörä.
Oletko lääkärissä käynyt? Jos saisit lääkitystä tai edes mielenrauhaa. :hug:
Olen, ka ekg on otettu monta kertaa. Siellä näkyneet ns. harmittomat extrat. Sanoivat että beetasalpaajia tai tätä propralia(?) kirjoittavat jos tahdon aloittaa lääkityksen. Haluan ensiksi yrittää kokeilla elämäntavoilla saada järjestykseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja paljon melua tyhjästä:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Mulla on kanssa tullut tosi paljon extroja parin päivän aikana. Varsinkin kun on väsynyt ja stressaantunut. Ja noi extrat ei kyllä yhtään rauhoita mieltä... Oravanpyörä.
Oletko lääkärissä käynyt? Jos saisit lääkitystä tai edes mielenrauhaa. :hug:
Olen, ka ekg on otettu monta kertaa. Siellä näkyneet ns. harmittomat extrat. Sanoivat että beetasalpaajia tai tätä propralia(?) kirjoittavat jos tahdon aloittaa lääkityksen. Haluan ensiksi yrittää kokeilla elämäntavoilla saada järjestykseen.
Mullakin lääkkeet on tarvittaessa otettavia, joten voithan hakea reseptin varmuudeksi. Kaikkia tilanteita kun ei voi elämässä hallinnoida (esim. univaikeudet) ja suottahan niistä ikävistä rytmihäiriöistä kärsii, kun ne vaarattomiksi on todettu. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja paljon melua tyhjästä:
Sanos muuta :( Mutta kai se tästä, ekaan siirtoon kun jouduin niin ainakin sai kaikki käyrille ja siitä tutkimukset eteen. Nyt venailen ablaatioo kiireellisenä (on kyllä jo se aika mitä odottaa) kun käyrät on oudot ilman svt-kohtaustakin, syke liian korkee ja kapee (?) ja siirtoja takana.
Veemäistä kun on polla aina ihan pehmee seuraavankin päivän ku joutuu siirtää, se vatuttaa melkein yhtä paljon ku ne rytmärit :D
Toivotaan, että sullakin tilanne paranee! :) :hug:
 
mullakin
Millaisia annoksia Propralia käytätte? Mulla ajoittain rytmihäiriöitä, stressi kahvi jne., joskus oon käyttänyt Propralia "kuurina" (lääkärin määräyksestä), mutta laski sykkeen niin alas etten jaksanut tehdä mitään.
 
minullakin
Alkuperäinen kirjoittaja elämä kantaa:
onko nestetasapaino kunnnossa? kaliumin puute lisää rytmihäiriöitä,syö banaania ja suolapitoista lisää
Myös hoitamaton refluksitauti provosoi rytmihäiriöitä. Itse olen päässyt melkein jatkuvista lisälyönneistä eroon säännöllisesti otettavalla happosalpaajalla. En ole aikoihin tarvinnut beetasalpaajaa
 
h
Alkuperäinen kirjoittaja mullakin:
nostan - olisi kiva kuulla noist propral annoksista.. kiitos jos joku vastaa :)
Otan Propralia 40 mg aamulla ja illlalla, siis 80 mg päivässä. Joskus joudun ottamaan myös päivällä yhden. Syön sitä ihan säännöllisesti, olen syönyt jo kymmenen vuotta, koska ilman lääkitystä lisälyöntejä tulee tuhansia päivässä. Mulla pulssi on n. 50 tuolla annoksella ja käyn vähän hitaasti, mutta se on pienempi paha kuin jatkuvat muljahdukset. Mulle lääkäri ehdotti myös emconcoria, jota ei tarvitsisi noin paljon syödä, mutta tykkään propralista, koska se auttaa mulla hyvin myös jännitysoireisiin.
 
jees
mullakin on ollut nyt helteillä... ei lääkkeitä, yksi päivä oli paha melkein pyörryin.. oli huimaava olo monta tuntia, en oo selvinny lääkäriin kun välillä se taas helpottaa eikä ole ollenkaan
 

Yhteistyössä