Auttakaas tyhmää. Voiko jottain tuommosta nesteenpoistoa

tehdä nyt tämmösellä ilmalla?

On niin vallan kaameen turvonnu olo, mut kaikki se neste mikä menee nyt mun kurkusta alas, menee ihan tarpeeseen. Että vaikuttaako tommoset nesteenpoistokuurit siihen sitten jotenkin niin, että pyörtyä humpsahan sitten? :LOL:

Rehellisesti sanottuna minen ymmärrä noista jutuista mitään, enkä ikinä oo ees mitään nesteenpoistoo suorittanu. Ottasin siihen tietysti neuvoja kans, että kuinka se tehdään?
 
hp
tarkoitatko näitä tabletteja tai luontaistuotekaupan litkuja? Hetkessähän ne ei toimi, joten mikäs estää aloittamasta kuuria. Tuore ananas ja mansikat on myös hyviä nesteenpoistajia.
 
näin meillä
Täh? Kai sä nyt joskus olet hiilareitakin syönyt? =) Itse pudotan vähähiilarisella ruokavaliolla painoa, ja kyl on hyvä olo + turvotukset yms ällötykset poissa =)
Mut nyt ei sit kyllä voi syödä sitä ananasta tai mansikkaa =(
 
paljon melua tyhjästä jo harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja näin meillä:
Täh? Kai sä nyt joskus olet hiilareitakin syönyt? =) Itse pudotan vähähiilarisella ruokavaliolla painoa, ja kyl on hyvä olo + turvotukset yms ällötykset poissa =)
Mut nyt ei sit kyllä voi syödä sitä ananasta tai mansikkaa =(
Olen joo syönyt. Eilen söin hedelmiä ja leipääkin taisin maistaa.
Mä olen pahoillani, mutta ei musta taida tulla karppaajaa ennen kun sen terveysvaikutukset pitemmälle aikavälille on tutkittu kunnolla.
 
paljon melua tyhjästä jo harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
ja sitä vettä ei sit tarvii juoda viittä litraa päivässä, silleen ei poista nestettä yhtään enempää, päinvastoin
Mun täytyy kyllä aika reippaasti juoda vettä, kun tulee tuota kahviakin juotua ihan reilulla kädellä. Lisäksi tuo kuumuus tekee mulle tosi äkkiä huonon olon eli mun on pakko vetää jotain suolasta vielä, mikä sitten mukavasti oikein pitää sen nesteen kropassa. Ah, ihanuutta.
 

Yhteistyössä