Hakutulokset

1. P

HAASTE kaikille! :)

Laittakaa puolisolle, vanhemmille, ystävälle, kelle tahansa rakkaalle tekstiviesti tms. jossa kehutte häntä tai kerrotte, että rakastatte häntä. Tietysti myös kasvotusten käy. =) Tarkoitus olisi piristää rakkaan päivää ja mieluiten tietysti niin, ettei hän sitä odota. Oman osuuteni...
  2. P

Laitetaan kappaleita jotka saa teidät hyvälle tuulelle :)

Kun kiukuttaa: http://www.youtube.com/watch?v=ZpUYjpKg9KY&playnext=1&videos=JLFD6SAlhjg&feature=artistob ja: http://www.youtube.com/watch?v=aYQQzw4-NSg Sitten kun se kiukku on noilla pikkasen laantunut, niin voi ottaa käyttöön esim: http://www.youtube.com/watch?v=9tIYpvlQP_s
  3. P

Miehen Spermasta

En tod. tiiä. Mut eikös pahan makuinen mäski tarkota sitä, että ruokavalio ei oo ihan kunnossa? (Mikähän se hyvän makunen sitten on...? :whistle: )
  4. P

Ihan ku jännittäis

Jep. Siihen asti, kunnes alkaa taas vituttaa. :laugh:
  5. P

Ihan ku jännittäis

Eikä ole! :D Ja enkä oo! Kummallista kumminkin. On viime päivät ollu ihan järkyttävä vitutus muitten ihmisten takia, niin se kai tuntuu sitten tältä, kun ei ykskaks jaksakaan vituttaa enää. :D
  6. P

Uskonnottomat tai muuten ev.lut. seurakuntaan kuulumattomat/toista uskontokuntaa edustavat: miltä tämä teistä kuulostaa?

Ihan OT: Mä olin uskontotunneilla mukana silloin tällöin, vaikken kirkkoon kuulunukaan. Tunnit oli usein niin, että pikku-pmt:n olis pitäny leikkiä yksin koulun pihalla, jos ei olisi muun luokan kanssa ollut sisällä... Tiesin, että mun ei tarvitse seurata opetusta, mutta tottakai jotain jäi...
  7. P

Ihan ku jännittäis

ja ihan ilman syytä. :o Jotenkin semmonen hyvä fiilis ja vatsanpohjasta oikein kourasee. Minä en tiiä miks. :/ Mut ihan kiva! :laugh:
  8. P

Kertokaas helppohoitoinen terraarioeläin aloittelijalle?

Kultagekko ois vielä ihanampi. Sen nahka tuntuu ihan sametille. =) Ei vaan oo mitenkään erikoisen näkönen, mut pehmonen se on senkin eestä. =)
  9. P

Ei mulla itellä ole ollut, vaikka haaveissa olikin yhdessä vaiheessa. Saa nyt riittää nuo snaket ja muut elukat. Etenkin kun saattaa vielä python olla tulossa. |O
  10. P

No joku leopardigekko sitten. Kuukkeloi se, on kivan näkönen. Eikä sellanen syliin paskoja niiku esmes parta-agama. :laugh:
  11. P

TYLSÄÄ, otetaanko pitkästä aikaa pinoa aijaa kuvista...siis

Vinkee ilme :D http://www.aijaa.com/v.php?i=6436521.jpg
  12. P

TYLSÄÄ, otetaanko pitkästä aikaa pinoa aijaa kuvista...siis

Ei tuu ku vaatteita ja vaunuja. :kieh: Jotain jännää tänne nyt heti! :D
  13. P

ilmaisesta virusturvasta

Meilläkin. Tosi hyvä on ollu ja viimeset kolme vuotta toiminu kummallakin koneella ihan moitteetta. :)
  14. P

Haluatko sä minkä tyyppisen lemmikin? Haluatko seurailla vai käsitellä? Haluatko, että ne lisääntyy helposti? Entä olisko vilkas hyvä vai vähemmän vilkas? Paljonko on varaa satsata ruokiin ja tarvikkeisiin?
  15. P

Mun mielestä taas liskot on vaikeempia, ei nekään toki vaikeita ole, mut esim. nahanluonnissa pitää varmistaa että mm. varpaanväleihin ei jää sitä vanhaa nahkaa jne. Mut toki kun ottaa asioista selvää, niin ei kai mikään elukka vaikea ole. =)
  16. P

Viljakäärme on aloittelijalle ihan hyvä.
  17. P

Minäkin sitten kysyn teiltä. Minkä väriseksi maalattaisiin talon puuosat?

En mä halua rappausta, naapurissakin on niin pahan näköiseksi mennyt, että joutuu tekemään koko ulkovuorauksen uusiksi. Tai ei kai sen olisi pakko, mut ei kai halua enää koko ajan sitä paikkailla. Onhan tää tietty vähän tämmöstä, että ihan ku paskaa kiillottas. Kun en kuitenkaan itse...
  18. P

Mä haluaisin jonkun vähemmän värikkään sävyn. Haaveissa olis laittaa joskus sellaiset koristeristikot ikkunoihin. Saman väriset tiilet ja saumat on kuin Kaisallakin. Musta tuo on ehkä kamalin yhdistelmä mitä tiilellä saa aikasiks. Semmoinen valkoinen tiilitalo olis kaunis. :ashamed:
  19. P

Ei ole. Tai on tuolla kauempana. Tää on jotain harmaata semmosta levyä, vähän näyttää kun ois osittain limittäin ladottu.

Yhteistyössä