vierailija
Itselleni etsin uutta harrastusta, kokemusta ei ole juuri ollenkaan terraarioelukoista. Hämähäkki ei ole hankintalistalla.
Minä en tiedä liskoista mitään. Toi nahanluonnin vahtiminen vaan ihmetyttää että kuka niiltä käy tuolla luonnossa tarkastamassa varpaanvälit?Alkuperäinen kirjoittaja paljon melua tyhjästä:Mun mielestä taas liskot on vaikeempia, ei nekään toki vaikeita ole, mut esim. nahanluonnissa pitää varmistaa että mm. varpaanväleihin ei jää sitä vanhaa nahkaa jne. Mut toki kun ottaa asioista selvää, niin ei kai mikään elukka vaikea ole. =)
No käsiteltävä olisi tietty kiva, mutta ei pakollinen. Ei oikein ole mitään vaatimuksia. Ja varaa on hyvin satsata eläimeen.Alkuperäinen kirjoittaja paljon melua tyhjästä:Haluatko sä minkä tyyppisen lemmikin? Haluatko seurailla vai käsitellä? Haluatko, että ne lisääntyy helposti? Entä olisko vilkas hyvä vai vähemmän vilkas? Paljonko on varaa satsata ruokiin ja tarvikkeisiin?
XD aika hyvä=) mua alkoi kiinnostaa kans=)Alkuperäinen kirjoittaja ?:Minä en tiedä liskoista mitään. Toi nahanluonnin vahtiminen vaan ihmetyttää että kuka niiltä käy tuolla luonnossa tarkastamassa varpaanvälit?Alkuperäinen kirjoittaja paljon melua tyhjästä:Mun mielestä taas liskot on vaikeempia, ei nekään toki vaikeita ole, mut esim. nahanluonnissa pitää varmistaa että mm. varpaanväleihin ei jää sitä vanhaa nahkaa jne. Mut toki kun ottaa asioista selvää, niin ei kai mikään elukka vaikea ole. =)
ja halpaAlkuperäinen kirjoittaja klementine:akaattikotilo, se on oikeasti varmana maailman helpoin ja kaikenlisäks tosi suloinen kiva!! :wave:
JepAlkuperäinen kirjoittaja paljon melua tyhjästä:No joku leopardigekko sitten. Kuukkeloi se, on kivan näkönen. Eikä sellanen syliin paskoja niiku esmes parta-agama.
Juu ei kiitos Ehkä jotain hivenen vaativampaaAlkuperäinen kirjoittaja klementine:akaattikotilo, se on oikeasti varmana maailman helpoin ja kaikenlisäks tosi suloinen kiva!! :wave:
mun mielestä kaikkein ällöttävin ja haisevin. Ei niistä edes mitään iloa ole. :s sitten jos on vielä niin fiksu, että hommaa niitä kaksi, eikä pese terraa kunnolla, kappas niitä on Hiukan enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja klementine:ja halpaAlkuperäinen kirjoittaja klementine:akaattikotilo, se on oikeasti varmana maailman helpoin ja kaikenlisäks tosi suloinen kiva!! :wave:
Ei mulla itellä ole ollut, vaikka haaveissa olikin yhdessä vaiheessa. Saa nyt riittää nuo snaket ja muut elukat. Etenkin kun saattaa vielä python olla tulossa. |OAlkuperäinen kirjoittaja ap:JepAlkuperäinen kirjoittaja paljon melua tyhjästä:No joku leopardigekko sitten. Kuukkeloi se, on kivan näkönen. Eikä sellanen syliin paskoja niiku esmes parta-agama.
Onko sulla tietoa että kuinka herkästi leopardigekot oikeesti sen häntänsä voi tiputtaa?
meinasin ehdottaa ihan samaaAlkuperäinen kirjoittaja Huijari:Torakka?
Kyllä toi leopardigekko saa multa silti vielä pisteetAlkuperäinen kirjoittaja paljon melua tyhjästä:Kultagekko ois vielä ihanampi. Sen nahka tuntuu ihan sametille. =) Ei vaan oo mitenkään erikoisen näkönen, mut pehmonen se on senkin eestä. =)