Hakutulokset

1. K

Vinkkinä niille, jotka EIVÄT ole raskaana, mutta näkevät naisen,joka ON raskaana!!

Niin ja vielä H) On erittäin epämukavaa kuulla lauseita jotka alkavat näin: "Niin me tossa villen kanssa vähän mietittiinkin,että mahdatko sä odottaa vauvaa kun maha on vähän pyörähtänyt..." VOIN KERTOA, ETTÄ JOS ILTAISIN EI PARISUHTEESSA OLE MUUTA TEKEMISTÄ KUIN MIETTIÄ TOISEN MUOTOJA, ON...
  2. K

Vinkkinä niille, jotka EIVÄT ole raskaana, mutta näkevät naisen,joka ON raskaana!!

A) Maha EI ole sinun, joten voimme elää myös ilman kommenttiasi siitä, onko maha venyny,paisunut tai epämuodostunut. (yhtälailla jos vatsa on pieni,ei sen kokoa tarvitse kuuluttaa. B)Vaikka olemme raskaana,emme ole muuttunut hormooneiden vuoksi sokeiksi. Näemme erittäin hyvin silmäsi,joten...
  3. K

3 vuotias jäi orvoksi 6 henkeä vaatineessa rekkakolarissa

Muttakun sosiaali tädeillä on tietyt periaatteet siitä, että kuka pystyy huolehtimaan... Vaikka olisi kuin rakastava koti, mutta esim pienet tulot ja avoliitto niin se katsotaan siten, että ei ole kyvykäs huolehtimaan. kaikkein varmin tapa on se josta ei juuri puhuta, eli voit tehdä paperin...
  4. K

ja mä niin muistin että raskaus on ihanaa.. (turhis)

Tästä samasta aiheesta mekin ollaan vitsailtu...ja tottapuhuen mulla on ihan sellanen olo, että ei sieltä millään voi yksi vain tulla. Jos niin olisi, niin ymmärtäisin tämän olotilan varsin hyvin:) Toisaalta mulla ei olis pienintäkään ajatusta, mihin me sijotettas kaksi pinnasänkyä :whistle...
  5. K

Varmasti vanhenee :) Siitä ei epäilystäkään... Hullua suorastaan tämä on . Itseasiassa mä luulen, että esikoista oottaessa töistä kotiin tullessa vois vaikka koko illan levätä jos huvitti, nyt on jos jonkinlaista juttua 5-vuotiaan kanssa.... nostan hattua niille, jotka tekevät lapsensa pienellä...
  6. K

Ekasta raskauden alusta on 6-vuotta. muistan, että piilottelin pikkuista vatsaani noin viikolle 20, eikä silloinkaan kukaan juuri huomannut. painoin alkaessani odottamaan 69 kiloa ja 10 kiloa tuli lisää...Voin hyvin ,lenkkeilin ja olin iloinen...JA NYT!!!!! rv 10, olen kiukkuinen, vatsa on...
  7. K

heipä hei kaikille.

Juuri näin!
  8. K

Täytyykö yksinhuoltajuuden hakemiseen/vaatimiseen olla joku "kunnon" syy?

Mulla oli tytöstä ihan alusta asti yksinhuoltajuus,vaikka asuttiin yhdessä siihen saakka kun tyttö oli suunnilleen vuoden vanha. Ilmoitin vain hyvin selkeästi, että niin kauan kun toinen juo ja rällästää yönsä ja minä hoidan yksin lasta, niin mielestäni yhteishuoltajuuteen ei ole aihetta. Niin...
  9. K

heipä hei kaikille.

Tämän roiskeläpän kokoisen kaupungin kerrostaloasunnot ovat monikansallisia :) meidän rapussa lukee lähinnä skakkospööle,häpödi,wu tang,ja sitten me :)se tuottaa joskus sangen huvittavia hetkiä....
  10. K

heipä hei kaikille.

:D Onni on omistaa omenapuu, jossa on edes yksi omena -Muumimamma-?
  11. K

heipä hei kaikille.

Ai niin ja vasten kaikkia ennenaikaisia tahtojani, niin myös meidän perheen postiluukku hätkähdyttää posti penaa...virtanen,pajunen ja matikainen tyylillä komistaa ovea kolme sukunimeä..Ei ole helppoa yhdistää kahta eri ikäistä lasta, tulevaa vauvaa ja kahta pänkkiä muka aikuista...Sisulla siitä...
  12. K

heipä hei kaikille.

Varovasti ilmoittaudun mukaan palstalle =) Olen 28-vuotias nainen varsinais-suomesta. Ennestään mulla on yksi lapsi,5-vuotias tyttö. nyt olen viimeaikoina huomannut olevani kiukkuinen kuin mikä, huomannut, että minulla on enemmän asiaa posliinipöntölle kuin koskaan ennen, jalat muistuttavat...
  13. K

mitä te maksatte rivarikolmioistanne/kk ?

ja vuokralla siis ollaan
  14. K

mitä te maksatte rivarikolmioistanne/kk ?

meillä on neliö, mutta maksetaan 670 euroa, veden ja sähkön kanssa. minä tienaan bruttona 1800euroa ja mies parin tonnin päälle. varsinais-suomessa asutaan
  15. K

Millä viikolla?

mä tein 3plus jotain negan tietty...Hätäinen minä. sitten pari päivää sen jälkeen kuin salama kirkkaalta taivaalta TISSIT KIPEYTYI..kamalaa!!!! :kieh: Tein uuden testin ja näytti vahvasti plussaa rv nyt 4plus 4 ja testin tein 4 plus 2
  16. K

Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

Ainiin ja edellinen raskaus päättyi keskenmenoon ihan näin alkuviikoilla :( Nyt ryntään vessaan jokaisen pikku vihlaisun jälkeen tarkastamaan ettei mitään ole tapahtunut...sairasta!
  17. K

Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

Minä ilmoittaudun,hei kaikille ;) Viikkoja kasassa vasta 4+3, mutta katsotaan ja parasta toivotaan..Tissit on niiiiin kipeät että tekisi mieli kuristaa se,ken niihin uskaltaa vahingossakaan osua..Prisman jonot on pahimpia:).. Närästys on kamalaa ja tääää kuumuuus mitähän tästä sitten tuleekaan...
  18. K

G:Monta raskaana tupakoinutta tunnet?Millainen lapsi?

*Huokaus* Mä olen vakaasti sitä mieltä, että jokainen tekee itse arviointinsa siitä, mikä on parhaaksi vauvalle. Näitä on niin monta juttua. Mulle sanottiin 1.että kun en tarpeeksi yritä imettää ja annan lapselle äidinmaidon korviketta, niin se saa kaikki maailman korvatulehdukset...-Yhtään ei...

Yhteistyössä