Hakutulokset

  1. H

    Clomittaret 2013

    Hiljaista on täälläkin, enkä ole näemmä liikahtamassa täältä mihinkään, paitsi taustalle voisi tipauttaa. Eipä ole kiertopäivien laskemisesta mitään hyötyä kun mitään kiertoa ei kerran ole. Surettaa ja masentaa, ja monien teidän tunteet on tuttuja. Hipsunhöpsy, plussaonnea, toivottavasti...
  2. H

    Clomittaret 2013

    Kiitos miss_piggy ja marianna vastauksista ja Seemille kiitos kysymästä :) Ikävä kyllä testasin eilen aamulla negan :( Ja menkkoja ei vaan kuulu, just nyt ei kiinnosta tämä homma taas pätkääkään. Eilen tuli jo lupaavan näköistä tiputtelua, mutta ei. Onkohan ovis sittenkin jäänyt tulematta...
  3. H

    Clomittaret 2013

    Mä kyselen nyt ällöjuttuja, mutta jospa jollain olisi kokemusta... onko muilla tullut koskaan loppukierrosta limaista vuotoa/limakalvon palasia, mutta ei muuten tuhrua?? Mä en tajua tällaista vuotoa... tulee siis kirkasta tai vaaleanruskeata limaa silloin tällöin ja välillä jotain riekaletta...
  4. H

    Clomittaret 2013

    Stiina :hug: Takkuapina, teretulemast! :flower: Grill, tsemppiä, ehkä on vielä toivoa tai sitten kunnon jytinällä uuteen (plussa)kiertoon! Hipsunpöpsy ja Malla, onnea oviksista ja pikaisia piinaviikkoja :) Mulla on nyt se kummallinen vuoto hiipunut... Jännittää ihan kauheasti :ashamed...
  5. H

    Clomittaret 2013

    Stiina, olen pahoillani :hug: On niin masentavaa ja surullista aloittaa aina vaan alusta :(
  6. H

    Clomittaret 2013

    Mojito, tervetuloa :flower: Ja Ambrolle peukut pystyssä! Täällä on hyvä fiilis vaihtunut menkkojen odottamiseen... eilen ja tänään on tuhruttanut beigeä vuotoa, aika vähän mutta kuitenkin. Ennen esikoista mulla oli aina 2-4 päivää tuhruvuotoa ennen menkkoja. Viimeiseen 1,5 vuoteen ei ole...
  7. H

    Clomittaret 2013

    Kiinnittymisvuoto, mikä kutkuttava ajatus... Aina voi ainakin toivoa :D Mulla on kyllä ollut nyt jotenkin "hyvä fiilis", mutta katsotaan... :) Kiitti vaan Hydrangea ja Slartibart :heart:
  8. H

    Clomittaret 2013

    Hydra, pahoittelut ultrakuulumista :( On kyllä kinkkinen tilanne... en kyllä tiedä mitä itse tekisin. Miyaka, toivottavasti nega muuttuisi vielä plussaksi :hug: Aamupissasta saa luotettavimman tuloksen, varsinkin raskauden alussa. Seemi, plussaonnea :) Mulla on kokemusta vain...
  9. H

    Clomittaret 2013

    Onnea Sarona ja Slartibart! :) Ja miss_piggylle onnea ovisplussasta :) kaathy :hug: Tänne saa purkautua... ja nuo sinun tunteesi ovat ihan tuttuja varmaan itse kullekin. Tasan ei mene nallekarkit. Mun pitäisi mennä huomenna progesteronitestiin, mutta on niin kiireinen työpäivä etten...
  10. H

    Clomittaret 2013

    Jee, femarit toimivat!!! Ultrassa siis käyty ja vasemmalla puolella näkyi puhjennut munarakkula, oikealla 15mm folli. Limakalvo 7,2 mm. Ovis on ilmeisesti ollut viikonloppuna. Talleteltu on to, pe ja su, toivottavasti oli riittävästi... voi vitsi oon onnellinen, eka ovis puoleen vuoteen! Vaikken...
  11. H

    Clomittaret 2013

    Miimuli, vautsi, onnea!!! Mimmuskainen, joo, et sä meistä kaikista eroon pääse... :p Mulla on tänään illalla folliultra, jännittää...
  12. H

    Clomittaret 2013

    Kiitoksia kommenteista :heart: Kyllä nyt jotenkin tuntuu ettei tämä taaskaan mene niin kuin pitäisi. Nyt illemmalla testasin taas niin tuli haaleampi viiva (kuten myös eilen illalla). Ei ole sellaista selvää piikkiä näkynyt. En vaan ihan ymmärrä miksi CB kuitenkin antoi plussan. Ei auta kuin...
  13. H

    Clomittaret 2013

    Heissan! Sain näin sunnuntaiaamun kunniaksi ovisplussan (kp12), mutta olen silti niin epäileväinen, vääriä plussia saaneena… Olen siis tikutellut Pregcheckeillä ensimmäistä kertaa ja viiva on ollut aika tumma jo monta päivää. Tänään viivat ovat just ja just yhtä vahvat, ClearBlue näytti plussaa...
  14. H

    Clomittaret 2013

    Hydrangea, tsemppiä pistoksiin! Toivottavasti folli kasvaa eikä kysta. Seemi, onpas kiva että täällä on toinenkin femar-aloittelija :) Mä sain just oman kuurini loppuun maanantaina, söin 2 tb päivässä kp:t 2-6. Migreeni on vaivannut muutaman päivän, johtuisikohan estrogeenitasoista...
  15. H

    Clomittaret 2013

    YAW, pahoittelut negasta, mutta aivan hyvin voi vielä muuttua plussaksi kun noin aikaisin testasit! Onnea matkaan :)
  16. H

    Clomittaret 2013

    NiQ, onnea, jee :) Onhan se kiva pissailla tikkuun kun siihen kerran väriä saa ;) tarana, kovasti plussaonnea! Murr, mä täällä kärsin päänsärystä... mun pää ei oikein tykkää alkukierrosta, migreeni jyllää... Ei ole naisten elämästä tehty helppoa! Tahtoo raskaaksi, ainut parannus migreeniin ;)
  17. H

    Clomittaret 2013

    NiQ, 30 tabletin pakkauksen hinta oli vähän reilu 100e, mutta mä sain siitä jostain syystä kela-korvauksen, eli hintaa jäi n. 70e. Joku muu täällä sanoi että ei ollut saanut femarista korvausta? Toivotaan ettei sun tarvitse niitä hakea :) Miimuli :hug: Kantsii kyllä varmaan soitella...
  18. H

    Clomittaret 2013

    Niian, pahoittelut :hug: Mulla oli ennen esikoista koko ajan tuollaisia lyhyitä kiertoja ja tuhruvuotoja vaikka ovuloinkin. Vuoden niiden kanssa tappelin kunnes sitten tulin kuin tulinkin raskaaksi clomien tuella, silloinkin ovis oli kp12 eli kierrosta olisi tullut lyhyt. Tsemppiä! Skorppari...
  19. H

    Clomittaret 2013

    Kuumat aallot, huh niin tuttuja... onkohan ne mullakin clomien sivuoire vai johtuukohan vaan heittelehtivästä hormonitoiminnasta? En tiedä, mutta silti outo ja ärsyttävä oire! Toivottavasti femareista ei tule samanmoista. Hydrangea, jaksamista arkeen ja yritykseen! :hug: Skorppari...
  20. H

    Clomittaret 2013

    Apsulle plussaonnea :hug: Rankkaa on juu tämä toisenkin yrittäminen, ja hankalampaa kuin esikoisen kanssa. Mutta tunnistan myös vauva haaveissa:n ajatukset "tappomeiningistä" ekan kanssa. Nyt sitä osaa olla jotenkin kärsivällisempi kun on sen yhden kuitenkin saanut vaikka sekin otti aikansa...

Yhteistyössä