Hakutulokset

1. O

Liukuovikaappiin lapsi"lukko"

Onko kellään tietoa, olisiko liukuovikaappiin saatavilla samanlaista lapsilukkoa kuin normioveen saa?
  2. O

iltapalapino

Nachoja :p
  3. O

vko 11 menossa ja massiivinen verenvuoto

Pitääkö ottaa päivystykseen yhteyttä, kun olen viikolla 11+5 raskaana ja äsken alkoi kunnon verenvuoto :'( Ottaako ne sinne ultraukseen? Olen ihan murtunut :(
  4. O

Kakkuun pursotukset

Voinko tehdä pursotukset kakkuun nyt kohta, kun kakku on tarkoitus viedä seitsemältä aamulla? Ja syödään siis kanssa aamupäivän aikana. Ettei tarvis herätä aamulla puoli viideltä koristelemaan... :whistle:
  5. O

Helmikuun Hehkeät 2011, heinäkuu

Maanantaina olin neuvolassa ja kun kauniisti pyysin, niin kuunneltiin sydänääniä. Siellähän se höyryjuna jumpsutti kovasti. Nyt vaan odotellaan sitten np-ultraan kutsua ja samalla tapaan sairaalassa lääkärin ja tehdään se virtaustesti. Ihan kiva :) Muuten nämä päivät onkin menneet oksentaen...
  6. O

tytöt0406: Mulla on myös tuntunut parina päivänä ihan selviä supistuksia ja sen jälkeen on ollut alamaha ihan hellänä. Vaikka en ole edes tehnyt mitään ihmeempää. Kannattaa varmaan soitella sinne neuvolaan ja kysyä asiasta. Rauhaksiin se vaan täytyy ottaa. Helpommin sanottu kuin tehty ainakin...
  7. O

Baby butterfly, mulla oli myös paha pre-eklampsia ensimmäisessä raskaudessa. Nämä asiat on pyörinyt mielessä kovasti ja aiheuttaneet unettomia öitäkin. Tilanne meni aikalailla samalla tavalla kuin sulla. Mulla myrkytys iski päälle kahdessa päivässä ja esikoinen leikattiin 37+0. Leikkauksen...
  8. O

Mäkin voisin ottaa sen salasanan =) Meille on tänään tulossa vieraita, joten aamu on mennyt tarjottavaa tehdessä. Välillä käy yökkimässä ja sitten vaan jatkaa leipomista. Niin se homma etenee :p
  9. O

Moikka Kitrus ja kaks plus viis =) Mäkin voisin ottaa osan tytöt0406 energiasta. Hyvä, että joku edes jaksaa touhuilla :) Ohhoh mitä käytöstä LoruLiisan pomolla. Uskomattoman törkeetä. Koitahan jaksella ja haet sitä sairaslomaa juuri niin paljon kuin tarvitset :hug: Onko sun pomo muuten...
  10. O

Stockmannin ale

Onko kukaan käynyt Stockan alennusmyynneissä? Onko siellä nyt alennukset 40 %, 50 % vai 60 %? Olisin kiitollinen vastauksista :) :)
  11. O

Miltä kuulostaa meidän 1-vuotissynttäritarjoilut?

Tosi hyvältä ja raikkaalta kuulostaa :)
  12. O

Rusinalle ja Riinulle tosi paljon voimia :( ralliperuna, kyllä mä olen leikkinyt tuolla hiekkalaatikolla muksun kanssa ihan entiseen tapaan. Ainut tosiaan, että kiinnitän vaan enemmän huomiota käsihygieniaan. happynow, en kertoisi edes työterveystarkastuksessa olevani raskaana. Kun eipähän...
  13. O

Minäkin liityn seuraanne :wave: Muutama viikko sitten plussasin ja nyt on jo ihan kauheat pahoinvoinnit päällä, joten kai se on uskottava, että siellä mahassa elämää on. Toivon kyllä hartaasti, ettei pahoinvointi ole laajuudeltaan ihan samanlaista kuin esikoisella. Silloin oksensin syntymää...

Yhteistyössä